دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تست روانشناسی جالب و هیجان انگیز میوه مورد علاقه

  • سمانه عقیقی
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۴
  • ۱

تست روانشناسی جالب از روی میوه ی مورد علاقه افراد هیجان انگیز است . از میان میوه های سیب ، گلابی ، موز ، هلو ، پرتقال ، آناناس ، انگور سیاه و گیلاس بیشتر به خوردن کدامشان تمایل و علاقه دارید ؟

تست روان شناسی جالب و هیجان انگیز میوه در میان انواع تست های روان شناسی دیگر بسیار جذاب و کاملا روانشناختی می باشد . رموز شخصیتی هر فرد با توجه به علاقه اش نسبت به میوه ای خاص آشکار می شود و شما می توانید پی به شخصیت خود و دوستان و اطرافیان خود آگاه شوید.

تست روانشناسی جالب میوه مورد علاقه :

با تست روانشناسی جالب میوه می توان گفت هر فردی چه خصوصیاتی را داراست. به طور معمول هر شخصی میوه ای را از سایر میوه های دیگر بیشتر دوست و به آن علاقه دارد . شما کدام میوه را بیشتر دوست دارید و به خوردن آن علاقه دارید ؟ سیب ، گلابی ، پرتقال ، موز ، هلو ، گیلاس ، انگور سیاه یا آناناس ؟!

تست روانشناسی جالب میوه

◊ سیب :

این افراد، انسان هایی افراطی ،بدون انگیزه قبلی و آنی تصمیم گیری می کنند، رک گو ، عاشق مسافرت ، رهبر گروه ، علاقه به زندگی و قابل ستایش دیگران هستند.

◊ گلابی :

این افراد، انسان هایی عجول ، بی طاقت ، عدم ثبات در انجام کارها،  زود هیجان زده می شوند، موفق در انجام کارها ، اهل نگه داشتن دوست برای خود نمی باشند.

◊ پرتقال :

این افراد ، انسان هایی صبور و پر تحمل و طاقت ، دارای اراده ی قوی ، انجام آهسته کارهای خود ولی بادقت ، قابل اعتماد ، خجالتی ، انتخاب شریک زندگی خود با تمام احساسات قلبی ، و از هرگونه مشاجره و بحث دوری می کنند.

◊ موز :

این افراد، انسان هایی مهربان و با محبت ، خونگرم ، دلسوز ، ملایم ، عدم اعتماد به نفس در بیشتر اوقات، در وجودشان حس ترس وجود دارد ، سوء استفاده ی دیگران از اخلاق خوب آن ، همسر خود را تحت هر شرایطی می پرستند و رابطه ی آنان با اطرافیان متعادل می باشد.

  •  آرون گروپس

◊ هلو :

این افراد ، انسان هایی جذاب ، پر حرف ، رک گو ، رفتار دوستانه ، اهل بخشش و اشتباهات دیگران را زود می بخشند و فراموش می کنند ، در رفاقت ارزش زیادی قائلند ، دارای روحیه استقلال طلبی ، بلند پرواز ، فعال ، زرنگ ، صادق ، وفادار ، احساساتی ، کمال طلب و همه ی خواسته ها و امیال خود را برای دیگران بروز نمی دهند.

◊ گیلاس :

این افراد، انسان هایی دارای ذهن خلاق ، همیشه دست به کارهای خلاقانه و جدید می زنند ، صادق ، وفادار، شریک خوبی برای زندگی مشترک ، برای آن ها ابراز احساسات کاری سخت و دشوار می باشد ، خانه را محل امن و پناهگاه می دانند.

◊ انگور سیاه :

این افراد، انسان هایی مودی ، زود عصبی می شوند اما خیلی زود عصبانیتشان فروکش می کند، لذت بردن از زیبایی ، محبوب در میان اطرافیان ، سخاوتمند و بخشنده ، خون گرم ، میل و اشتیاق به زندگی کردن، شریک زندگی خود را با پیشنهادات خود هیجان زده می کنند.

◊ آناناس :

این افراد، انسان هایی سرع و چابک هستند ، دارای قدرت تصمیم گیری بالا و سریع ، در ریسک و تغییرات شغلی بسیار نترس و شجاع ،  دارای اعتماد به نفس ، صادق ، درستکار ، به ندرت اسیر احساسات می شوند.

امیدواریم با انجام این تست روانشناسی جالب  که از  روی میوه ی مورد علاقه می باشد نهایت استفاده ، لذت و شادی را برده باشید.و به درستی این تست در مورد رموز شخصیتی هر فرد با توجه به میوه مورد علاقه اش پی برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *