دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تیپ شخصیتی خانم ها بر اساس روانشناسی رنگ آرایش

  • سعیده ستاری
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

روانشناسی رنگ آرایش نوعی شخصیت شناسی می باشد که بر اساس رنگ هایی که در آرایش صورت به کار می برید نشان دهنده شخصیت شماست

حتما برای شما جالب می باشد اگر بدانید رنگی برای آرایش لب ها، ناخن ها و موهایتان انتخاب می کنید رابطه مستقیم با کاراکتر و شخصیت شما دارد. به اعتقاد روانکاوان زیادی رنگ مو، رنگ لاک و رنگ رژلبی که خانم ها برمی گزینند، می توانند رازهای پنهانی آنها را برای مخاطب خود آشکار کند. هم اکنون روانشناسی رنگ آرایش را برای شما توضیح می دهیم.

معرفی روانشناسی رنگ آرایش

یررسی شخصیت بر اساس روانشناسی رنگ آرایش

آرایش کردن و میکاپ با هر رنگ و نقشی نشان دهنده تیپ شخصیتی متفاوت هر فردی می باشد که در این مطلب بیشتر درباره این موضوع صحبت می کنیم.

لاک زرد

اگر شما در گروه افرادی هستید که خارج از برنامه ریزی های برندهای مدساز رنگ زرد را برای لاک ناخن های خود انتخاب می کنید باید بگوییم شما در گروه پر انرژی ترین و شادترین افراد بر روی زمین هستید. رنگ زرد خبر از شادی درونی شما می دهد.

رژ قرمز

کسانی که از رنگ قرمز برای آرایش لب ها و ناخن های خود استفاده می کنند اکثرا افرادی شجاع، با اعتماد و جسور هستند. این اشخاص زمانی که تصمیم می گیرند کاری را انجام بدهند کمتر کسی می تواند آنها را از انجام آن کار منصرف نماید. این افراد عموما به همه هدف های خود می رسند و دوست دارند در همه مراحل زندگی خود بهترین باشند.

آشنایی با شخصیت شناسی رنگ آرایش

لاک مشکی

کسانی که لاک مشکی را انتخاب می کنند شخصیت های بسیار سنگی و قدرتمندی را دارند. آنها مثل کوه قوی هستند و شخصیت های پشتیبان و همیشه همراه دارند. اگر در جمع دوستانتان یک نفر را دارید که لاک مشکی می زند قطعا او می تواند بهترین حامی و دوست شما باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

رنگ موی نارنجی

انتخاب رنگ نارنجی برای موها اگر چه امکان دارد چندان متعارف نباشد ولی افرادی که این رنگ مو را برای موهایشان انتخاب می کنند افرادی به شدت اجتماعی با اعتماد به نفس بالا هستند. حتی کسانی که این رنگ را برای رنگ ناخن هایشان نیز انتخاب می کنند در گروه افراد اجتماعی با روابط عمومی بالا قرار می گیرند که می توانند با تمامی گروه ها و اقشار جامعه ارتباط علی و خوبی برقرار کنند.

رژ لب نارنجی

ماجرای خانم هایی که رژ لب نارنجی را انتخاب نمایند ولی کمی متفاوت می باشد. آنها علاقه دارند همیشه در محل توجه باشند. جسارت آنها در انتخاب این رنگ بسیار زیاد می باشد. ماجراجویی و اندکی خودشیفتگی از ویژگی های این اشخاص می باشد که به نظر می رسد با انتخاب رنگ نارنجی برای رژ لب به اوج خود رسیده است.

توضیح در مورد رانشناسی رنگ آرایش

لاک صورتی

رمانتیک ها بیشتر سراغ رنگ صورتی و گلبهی می روند. این افراد احساسات بیشتری دارند عموما اهل فعالیت های هنری هستند و خلاقیت زیادی در کارهای خود دارند. اشخاصی که این رنگ را برای رژلب و لاک انتخاب می کنند کمی زود رنج هستند به همین سبب بایستی در انتخاب کلمات زمان گفت و گو با آنها خیلی دقت کرد.

رژ لب اکلیلی

شاید بسیاری از خانم ها برای حضور در مهمانی، عروسی یا یک شب نشینی زنانه باشکوه سراغ رژلب های اکلیلی و براق بروند، ولی کسانی که به صورت روتین تمایل به استفاده از این رژلب ها دارند افرادی عاشق پیشه، اهل گشت و گذار و خوش گذران هستند که تعداد زیادی دوست دارند و می توانند با روابط عمومی خوب در جمع ها حضور پیدا کنند.

لاک بنفش

یکی از روانشناسی رنگ های آرایش لاک بنفش است که تیپ شخصیتی شما را نشان می دهد. انتخاب رنگ هایی مانند بنفش که از ترکیب دو رنگ قرمز و آبی به دست می آید انتخاب شخصیت های کمی پیچیده است. آنها آرامش آبی دوست ها و جسوری و هیجان قرمز دوست ها را همزمان با هم دارند. ولی این افراد در کنار این حس پارادوکسیکال شدیدا افرادی با وقار و متین هستند که هر کسی دوست دارد با آنها هم صحبت شود.

توضیح در مورد شخصیت شناسی رنگ آرایش

رژلب گوشتی یا کالباسی

کسانی که به سراغ رژلب های گوشتی و کالباسی می روند شخصیت های چنین افرادی خاضع، آرام و ساده است. آنها شدیدا مسائل را آسان می گیرند و خیلی زود می توانند برای مشکلات پیش روی خود راه حل پیدا کنند. این افراد زیاد خواهان این نیستند تا در جمع ها جلب توجه نمایند. آنها ترجیح می دهند در آرامش و در گوشه ای مهمانی از هم صحبتی با دوستان خود لذت ببرند.

هم اکنون این مطلب به اتمام رسید به جهت آشنایی بیشتر با مطالبی در زمینه تست روانشناسی بر لینک های روانشناسی رنگ ها و شخصیت شناسی از روی مدل مو کلیک فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *