دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تزیین شیشه مربا و ترشی برای یخچال عروس

  • یلدا محمدی
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

با ایده های زیبا و خلاقانه تزیین شیشه مربا و ترشی در این مطلب آشنا می شوید و جدیدترین طرح ها و مدل های شیشه تزیین شده برای ترشی و مربا برای یخچال عروس را مشاهده می فرمایید که به زیبایی تزیین شده اند.

تزیینات شیشه مربا و ترشی یکی از فعالیت های هنری زیبا و متفاوت است که اغلب توسط خانم های هنرمند انجام می گیرد و مهم ترین مورد استفاده آن برای تزیینات یخچال عروس است اما علاوه بر آن همه خانم های کدبانو می توانند با به کارگیری این روش تغییرات اساسی در آشپزخانه ایجاد نمایند و به این صورت هنر و سلیقه خود را به نمایش بگذارند. در ادامه علاوه بر آموزش مرحله به مرحله تزیینات شیشه ترشی و مربا، با جدیدترین مدل های شیشه دیزاین شده را نیز مشاهده می فرمایید. تا پایان همراه ما باشید.

مدل های تزیین شیشه مربا و ترشی برای یخچال عروس :

روش های مختلفی برای تزیینات شیشه مربا و ترشی وجود دارد که با به کارگیری آنها می توانید زیباترین تزیینات را داشته باشید، ساده ترین روش تزیینات درب شیشه ها است که می توان آن را به سادگی و با مقداری پارچه و روبان با نخ کنفی انجام داد. برای شروع پارچه را به صورت دایره و مقداری بزرگتر از درب شیشه برش بزنید.

شیشه مربا تزیین شدهشیشه مربا و ترشی

سپس سطح شیشه مربا را با برچسب دلخواه بپوشانید و پارچه دایره ایی شکل را روی درب قرار داده و با روبان و با نخ کنف یا قیطان مطابق شکل ببندبد.

تزیین درب شیشه و بطریتزیین شیشه ترشیتزیین شیشه برای مرباتزیین شیشه مربا

مشاهده می فرمایید که به راحتی درب شیشه مربا را دیزاین کردید، با استفاده از این روش و با انواع تور و پارچه های مختلف می توانید به دلخواه برای درب انواع شیشه مربا و ترشی درپوشی زیبا تهیه کنید و آن را با وسایل تزیینی مختلف بیارایید و نمونه های زیر می توانند ایده جالبی برای انجام اینگونه تزیینات با روش ذکر شده باشند.

  •  آرون گروپس

تزیین درب شیشه مرباتزیینات جدید شیشه ترشیتزیین شیشه مرباتزیین ساده شیشه مرباتزیین ساده شیشه مربا و ترشی2 (3)

استفاده از تورهای مختلف و انواع روبان ایده های جالبی برای تزیینات شیشه مربا و ترشی می باشند که اغلب برای تزیینات یخچال عروس به کار می روند و می توانید آنها را با طرح های مختلف تهیه نمایید.

تزیین شیشه برای یخچال عروستزیین جدید شیشه مرباتزیین جدید شیشه مرباعکس شیشه مربا عروس

یکی از جدیدترین ایده ها برای تزیینات شیشه مربا و ترشی یخچال عروس استفاده از خمیر چینی است که با ایجاد طرح های جذاب و متنوع روی شیشه های ساده می توانید زیباترین شیشه ها را داشته باشید. برای نتیجه گیری بهتر تمام سطح شیشه را با خمیر بپوشانید و یا با اسپری رنگ کنید، سپس طرح دلخواه را روی آن پیاده کنید. در ادامه چند نمونه از زیباترین و جذاب ترین مدل های شیشه مربا و ترشی دیزاین شده با خمیر چینی را ملاحظه می فرمایید که هر یک ایده جالبی برای تزیینات شما محسوب می گردند.

تزیین زیبای شیشه مرباتزیینات شیشه مرباتزیین زیبای شیشه مرباتزیین شیشه ترشی عروستزیین جدید و زیبای شیشه مرباتزیین جدید شیشه مرباعکس شیشه مربا یخچال عروس

تزیینات زیبای شیشه مربا با تور

نمونه های متنوع و زیبا از تزیینات شیشه ترشی و مربا برای جهیزیه عروس را مشاهده کردید که هر کدام از این مدل ها می توانند ایده بسیار جذابی برای زیباتر شدن دیزاین یخچال عروس باشند. یک نمونه دیگر از طراحی و تزیین شیشه مربا، استفاده از پارچه های توری زیبا و یا انواع نوار توری با رنگ های مختلف باشد که در زیر می توانید نظاره گر نمونه های فوق العاده شیک و دوست داشتنی از این تزیینات باشید.

دیزاین جذاب شیشه مربا با تورایده زیبا برای دیزاین شیشه مربا و ترشی با پارچه توری

دیزاین خاص شیشه مربا با تورتزیینات شیشه مربا و ترشی با تور، روبان و مروارید برای عروس

دیزاین جدید شیشه مربا با تورتزیینات شیشه مربا و ترشی با تور و گونی برای عروس

دیزاین جالب شیشه مربا با تورتزیینات هنرمندانه شیشه مربا و ترشی برای عروس

دیزاین فوق العاده زیبا شیشه مربا با تورتزیینات زیبای شیشه مربا و ترشی با پارچه توری و نخ کنف برای عروس

مجموعه جدید از تزیین شیشه مرباتزیینات شیشه مربا و ترشی با گل کاموایی و نوار توری

دیزاین هنرمندانه شیشه مربا عروس با تورتزیینات لاکچری شیشه مربا و ترشی با تور برای عروس

جدیدترین تزیینات شیشه مربا و ترشی با تورمدل تزیین ترشی عروس با تور برای عروس

جذاب ترین تزیینات شیشه مربا و ترشی با تورتزیینات خلاقانه شیشه مربا با تور سیمی

قشنگ ترین تزیینات شیشه مربا و ترشی با تورتزیینات شیک و جذاب شیشه مربا و ترشی با تور برای عروس

متفاوت ترین تزیینات شیشه مربا و ترشی با تورمدل تزیینات خاص شیشه مربا و ترشی با روزنامه و پارچه توری

مجموعه دیدنی از تزیین شیشه مرباتزیینات و طراحی جالب شیشه مربا و ترشی با تور و گونی

خاص ترین تزیینات شیشه مربا و ترشی با تورتزیینات شیشه مربا با مروارید و تور برای عروس

مجموعه زیبا از تزیین شیشه مربا

با جدیدترین طرح ها و مدل های تزیین شیشه مربا و ترشی آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این طرح های زیبا و جالب، جذاب ترین تزیینات را داشته باشید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش تزیینات عروس از دیگر مدل ها و ایده ها در رابطه با اینگونه تزیینات دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *