دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۱۰ تست خودشناسی تصویری همراه با جواب

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

تست خودشناسی تصویری از انواع تست های پرطرفدار می باشد و این تست ها نمی توانند به صورت دقیق و کامل شخصیت شما را معرفی نمایند ولی روشی مناسب برای شناسایی شخصیت استعداد بصری می باشند.

تست خودشناسی تصویری همراه با جواب

برای اینکه به تست های روانشناسی تصویری پاسخی دقیق بدهید بهتر است به شکل توجه بیشتری داشته باشید و قبل از زدن حدس به پاسخ تست نگاه نکنید. در مطالب تست روانشناسی افسردگی و تست روانشناسی میزان غرور و تست روانشناسی سادیسم را مطالعه کردید در ادامه مجموعه ای از تست خودشناسی تصویری را پیش رو خواهید داشت.

تست خودشناسی

مجموعه سوالات تست روانشناسی تصویری

۱. با نگاه کردن به تصویر زیر چه چیزی را مشاهده می کنید ؟

تست خودشناسی تصویری

الف : شیر

به احتمال زیاد شما همیشه در حال ریشه یابی در امور می باشید و از مواجه شدن با شدیدترین ترس های خود هراسی ندارید و علاوه بر این آدم شجاعی می باشید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ب : پرنده عجیب و غریب یا جغد :

شما بعضی اوقات دچار رفتار بچه گانه ای هستید و در برخی شرایط نیز تبدیل به فردی غیر مسئول می شوید و علاوه بر این شما دارای شخصیتی خلاق می باشید و تمایل دارید جهان را به سمت بهتری تغییر بدهید.

۲. در تصویر زیر چه چیزی را مشاهده می کنید ؟

تست خودشناسی

الف : اردک

احتمال اینکه زندگی شما از انگیزه های احساسی تشکیل شده باشد وجود دارد و اغلب دچار خلق و خوی سریع می شوید و تمایل دارید به صورت ناگهانی و سریع تصمیم گیری کنید و فردی عاطفی می باشید.

ب : خرگوش 

شما تمایل دارید همه عواقب هر عملی را در نظر بگیرید و مقام اول زندگی شما به منطق اختصاص دارد گرچه این بدین معنا نمی باشد که شما فردی سرد و بی حساس هستید.

۳. در تصویر زیر چه چیزی را مشاهده می کنید ؟

تست تصویری

الف : تمساح

شما همیشه سعی بر این دارید که وضعیت تان را کنترل نمایید و مسئولیت همه امور را به دست بگیرید با این حال شما فردی ظالم نمی باشید بلکه مدیر یا رئیسی با دقت هستید.

ب : پرنده

بهتر است از طی کردن راه های شیب دار و طاقت فرسا نترسید و برای موفقیت بیشتر بهتر است تلاش کنید و زندگی افراد موفق را دنبال نمایید و علاوه بر این نظر افراد برایتان مهم باشد.

۴. در نگاه اول به تصویر چه چیزی را مشاهده می کنید ؟

تست روانشناسی

الف : پوزه سگ

شما فردی معمولی نیستید و این تصویر را از سمت چپ به راست تحلیل کرده اید و زمانی که به سمت راست تصویر رسیده اید احتمالا موفق به دیدن تصویر دوم نشده اید.

ب : پا و بدن سگ

اگر شما تصویر را از سمت راست به چپ تجزیه کرده اید و بلافاصله متوجه ابهام شده اید به احتمال زیاد گرفتن تصمیمات اصلی را بیشتر دوست دارید.

۵. در تصویر زیر چه چیزی را مشاهده می کنید ؟

تست خودشناسی

الف : گورخر

شما فردی برون گرا هستید و عاشق حرف زدن و مهمانی گرفتن و ملاقات با افراد جدید و کارهای جدید می باشید و پیروی از یک سبک زندگی یکنواخت راه و رسم شما نمی باشد.

ب : شیر

شما فردی درون گرا می باشید و تمایل دارید لحظاتی رویایی را به تنها یا در کنار یکی از دوست تان بگذرانید. اغلب اوقات یک لیوان از نوشیدنی مورد علاقه خود می نوشید و چند قسمت از برنامه تلویزیونی مورد علاقه تان را مشاهده می کنید.

۶. اولین چیزی که در تصویر زیر مشاهده می کنید چیست ؟

تست روانشناسی

الف : درخت

شما توانایی این را دارید که کمی ساکت باشید ولی سکوت شما به دلیل خجالتی بودن تان نمی باشد. شما تمایل دارید همان کسی باشید که هستید و به تایید فردی احتیاج ندارید.

ب : گوریل

شما فردی گرایانه و کمال گرا می باشید و به خاطر داشته باشید که امکان دارید گاهی اوقات بیشتر از حد انتقادپذیر شوید و این باعث آسیب رساندن به افراد می شود.

ج : شیر

شما دارای شخصیتی قوی هستید و اجازه نمی دهید هیچ فردی مانع راه تان شود.

د : ماهی

شما فردی حساس می باشید و دارای شخصیتی لطیف و قلبی دلسوز می باشید.

۷. در تصویر زیر چه چیزی را مشاهده می کنید ؟

تست خودشناسی

الف : نوزاد

شما تمایل دارید وقت تان را برای خودتان بگذارید و اگر فقط احساس بیرون رفتن ندارید نباید احساس گناه نمایید. اشکالی ندارد خودت باش.

ب : زن و شوهر 

شما دوستان تان را دوست دارید ولی مهمانی ها با صدای بلند و گروه های بزرگ را دوست ندارید ولی چند دوست نزدیک دارید و به صورت کامل برای آن ها وقت می گذارید.

ج : درختان

شما دارای شخصیتی حباب دارد هستید و همیشه در معرض تجربه های جدید می باشید و ایجاد تغییر برای شما مسئله بزرگی نمی باشد و در واقع عاشق تغییر می باشید.

۸. ابتدا در تصویر زیر چه چیزی را مشاهده می کنید ؟

تست تصویری خودشناسی

الف : درختان

شما دارای شهودی بالا هستید و همیشه به آن اعتماد دارید همچنین شخصیت شما آرام و راحت می باشد و تمایل دارید در سکوت و آرامش به کار خود ادامه بدهید و گاهی اوقات نیز استراحت می کنید.

ب : ببر

اگر دردسر برای شما دردسری را ایجاد نمی کند بهتر است برای خود دردسر ایجاد نکنید. شما دارای ذهنی قوی می باشید و به محض تصمیم گیری هیچ چیزی نمی تواند شما را به فکر درست بودن تردید بدهد.

۹. در تصویر زیر چه چیزی را مشاهده می کنید ؟

سوال های روانشناسی

الف : درختان

شما دارای انرژی بی پایان می باشید و علاوه بر این خودجوش هستید و همیشه آمادگی کاوش در مکان های جدید را دارید و احتمالا نمی توانید ۲ روز دقیق یکنواخت داشته باشید.

ب : چهره

شما تمایل دارید همه چیز مرتب باشد و برنامه ریزی دقیقی برای هر چیز کوچک دارید و تمایل دارید بدانید هفته بعد یا حتی چند ماه آینده چه چیزی اتفاق می افتد که در این صورت احساس امنیت و آرامش بیشتری می کنید.

۱۰. در تصویر زیر چه چیزی را در نگاه اول مشاهده کردید ؟

تست روانشناسی

الف : خانمی که در حال نواختن ساکسوفون می باشد :

شما فردی اجتماعی هستید و در هر مهمانی در مرکز می باشد و هیچ تعجبی وجود ندارد که همه شما را دوست داشته باشند.

ب : چهره

مهمانی هایی که پر سر و صدا می باشند برای شما مناسب نمی باشند و شما به دلیل اینکه طولانی مدت در یک گروه بزرگ بوده اید از نظر عاطفی و جسمی خسته می باشید.

تست خودشناسی

در این مطلب گلچینی از تست خودشناسی تصویری را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با مطالعه این مطلب توانسته باشید با شخصیت درونی تان آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *