دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش تکنیک های چاق شدن صورت با آرایش

  • ندا خوشرو
  • ۵ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب آموزش چاق شدن صورت با آرایش مخصوص خانم ها و دختران جوان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید میکاپی بی نظیر و بدون نقص داشته باشید.

اغلب افرادی که صورت آن ها لاغر می باشد به دنبال راهکاری برای چاق کردن صورت خود هستند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید می توانید از ترفندهای چاق شدن صورت با آرایش استفاده کنید.

نحوه چاق شدن صورت با آرایش

اگر به دنبال راهی سریع برای چاقی صورت خود هستید می توانید از مدل میکاپی استفاده نمایید که صورت تان را چاق تر نشان دهد تا تغییراتی مثبت در ظاهر شما ایجاد شود.

نحوه چاق شدن صورت با میکاپ

چگونه می توان به کمک میکاپ صورت را چاق تر کرد ؟

۱.از کانتور صورت برای فرم دادن به اجزای صورت استفاده می شود و برای این کار از پودرهای مخصوص کانتور استفاده می گردد که این پودرها دارای رنگ های تیره می باشند از این رو اگر صورت شما لاغر و کشیده است و تمایل دارید چاق و درشت تر به نظر برسد باید از کانتور در نواحی محدود صورت استفاده نمایید.

آموزش چاق شدن صورت با آرایش

۲. هایلایتر از ضروری ترین لوازم آرایشی برای خانم ها به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید صورت تان چاق تر به نظر برسد بهتر است از استفاده از هایلایتر غافل نشوید. برای انجام هایلایت صورت باید براش مخصوص را درون پودر بزنید سپس براش در قسمت زیر استخوان گونه زده و آن را به سمت برجستگی بالای خط گونه بیاورید و پودر هایلایت کننده را به این قسمت بزنید با این کار عرض صورت شما بیشتر از طول آن به نظر می رسد و صورتی چاق تر خواهید داشت.

نحوه چاق شدن صورت با میکاپ

  •  آرون گروپس

۳. پوست صورت خود را به کمک کرم پودری که یک یا دو درجه از پوست صورت تان روشن تر است پوشش بدهید.

۴. به ابروهایتان به کمک سایه یا مداد ابرو فرم و حالت بدهید و در صورت امکان به جای استفاده از سایه یا مداد ابروی تیره می توانید به سراغ رنگ های روشن بروید تا صورت تان چاق تر به نظر برسد همچنین به کمک براش می توانید دنباله ابروها را بلند نمایید تا عرض صورت نیز بیشتر به نظر برسد. تاج ابرو ها را هم می توانید به صورت تخت میکاپ کنید و اگر تاج ابرو را به سمت بالا بکشید و ابروهایتان را هشتی کنید به طول صورت افزوده می شود و باعث می شود تا صورت شما کشیده و لاغرتر به نظر برسد. برای فرم دادن به ابروها بهتر است از ژل ابرو استفاده کنید یا ابروهایتان را لیفت نکنید زیرا ایجاد هر گونه خط عمودی باعث می شود تا صورت شما لاغرتر به نظر برسد.

ترفندهایی برای چاق شدن با میکاپ

۵. برای میکاپ چشم هایتان نیز بهتر است از خط های عمودی کمتر استفاده نمایید و خط های افقی را در میکاپ چشم هایتان بیشتر به کار ببرید. کشیدن خط چشم با دنباله زیاد و زاویه تیز باعث می شود که کشیدگی صورت شما بیشتر به نظر برسد از این رو بهتر است خط چشمی را روی خط مژه ها به صورت محو و افقی بکشید تا صورت تان پهن و چاق تر به نظر برسد.

برای کشیدن سایه چشم نیز بهتر است از رنگ های روشن استفاده نمایید ولی اگر چشمانی درشت دارید بهتر است از ترکیب رنگ های روشن و متوسط برای میکاپ چشم هایتان استفاده کنید. برای فرم دادن به مژه هایتان می توانید از ریمل بلند کننده استفاده کنید و اگر شما مژه های کم پشتی دارید بهتر است برای فرم دادن به مژه ها اریمل حجیم کننده و بلند کننده را به صورت همزمان به مژه هایتان بزنید.

نحوه آرایش چشم برای چاق شدن صورت

۶. در این مرحله می توانید به گونه هایتان فرم و حالت بدهید و بهتر است به برجسته سازی گونه ها بپردازید تا صورت تان چاق تر به نظر برسد. برای صورت های لاغر و کشیده رژگونه های روشن و با تناژ ملایم مناسب می باشند زیرا این رنگ ها باعث می شوند تا صورت چاق و درشت تر به نظر برسد. رژگونه را بهتر است روی برجستگی استخوان گونه یا روی خط آن بزنید تا گونه های شما برجسته تر به نظر برسد. برای زدن رژگونه می توانید از براش مخصوص استفاده کنید و رژگونه را روی سیب گونه ها بزنید.

مدل آرایش برای چاق تر شدن صورت

۷. آخرین مرحله در آرایش صورت ، گریم لب ها می باشد و اگر شما لب هایی نازک دارید بهتر است از رژلب و خط لب رنگ روشن استفاده نمایید تا لب هایتان درشت تر به نظر برسد ولی اگر لب های شما درشت می باشد و عرض کمی دارند بهتر است ابتدا به کمک یک رژلب رنگ روشن سطح لب هایتان را پوشش دهید سپس مقدار کمی از رژلب با رنگ تیره را در قسمت مرکزی لب های خود بزنید با این کار خط افقی لب ها پوشش داده می شوند. از طریق رژلب رنگ روشن لب ها کشیده تر به نظر می رسد و وجود رژلب تیره نیز باعث می شود تا زیبایی لب ها بیشتر به نظر برسد. توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید از برق لب نیز برای میکاپ لب هایتان استفاده نمایید.

چاق شدن صورت با آرایش به صورت مرحله ای

نحوه آرایش موها برای چاق تر کردن صورت

مدل مو اگر بدرستی انتخاب شود باعث می گردد تا صورت شما درشت تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که مدل موی چتری از مناسب ترین مدل موها برای افراد با صورت لاغر و کشیده می باشد همچنین می توانید موهایتان را به صورت لایه لایه کوتاه نمایید.

مدل مو چتری برای صورت لاغر

اگر موهای شما صاف می باشد می توانید از شانه مخصوص استفاده کنید و موهایتان را مقداری پوش دهید تا به عرض صورت تان اضافه شود. چاق شدن صورت با آرایش مناسب موها

نکاتی برای چاق تر نشان دادن صورت

۱.برای آرایش صورت کشیده و لاغر بهتر است از رنگ های روشن استفاده نمایید.

۲. اگر پوست شما روشن و سفید می باشد بهتر است از رنگ های خیلی روشن استفاده نکنید زیرا رنگ پوست تان خیلی روشن تر می شود.

۳. آرایش لب ها را بهتر است به صورتی انجام دهید که برجسته تر به نظر برسند و برای برجسته سازی لب ها می توانید خط لب را کمی بالاتر از لب هایتان بکشید سپس از رژلبی استفاده نمایید تا لب هایتان درشت تر به نظر برسد.

درشت تر کردن صورت با آرایش

در این مطلب با نحوه چاق شدن صورت با آرایش آشنا شدید که امیدواریم اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورده باشید و توانسته باشید تغییراتی مثبت را در ظاهر خود ایجاد کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *