دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی امیر جدیدی و عکس های زیبا و خاص وی

  • مینا سعادتی
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

امیر جدیدی از بازیگران خوش چهره و جذاب کشورمان می باشد که با توجه در عرصه بازیگری با چند فیلمی که بازی کرده توانسته در دل بسیاری از مردم جای پیدا کند، در ادامه بیوگرافی امیر جدیدی مارا دنبال کنید.

با زیباترین و بروزترین عکس ها و  بیوگرافی امیر جدیدی آشنا می شوید. امیر جدیدی بازیگر سینما و تئاتر می باشد و فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ در فیلم آفریقا شروع کرد. همچنین با بازی امیر جدیدی در فیلم های سیزده و پایان خدمت برنده دیپلم افتخاری در عرصه بازیگری شد و به عنوان سی و دومین جشنواره فیلم فجر شناخته شد.

 

 بیوگرافی امیر جدیدی همراه با تصاویر وی

امیر جدیدی از بازیگران محبوب سینما و تئائر می باشد. جدیدی در ۳۱ خرداد سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. همچنین در عرصه سینما فعالیت های بسیاری دارند و در سال ۱۳۸۹ فعالیت و همکاری خود را به طور جدی و رسمی شروع کردند، در ادامه با بیوگرافی امیر جدیدی همراه با تصاویر آشنا می شوید.

زندگی پر محتوای امیر جدیدی زندگی نامه و بیوگرافی امیر جدیدی

زندگی نامه جذاب امیر جدیدی

تحصیلات امیر جدیدی

امیر جدیدی فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد می باشد و فوق لیسانس خود را در رشته ام بی ای گرفته است.جدیدی علاوه بر بازیگری در رشته ورزشی همچون تنیس علاقه به خصوصی دارد و یک مربی کاملا حرفه ای در ورزش تنیس می باشد.

جدیدی هنرمندی محبوب و خوش چهرهامیر جدیدی با ژستی متفاوت و شیک

  •  آرون گروپس

 

آغاز فعالیت امیر جدیدی

آشنایی امیر جدیدی با هومن سیدی در ورزش تنیس باعث شد که او را وارد دنیای بازیگری و هنر کند. امیر جدیدی مدتی مربی هومن سیدی در ورزش تنیس بوده است با توجه به پیشنهادی که هومن سیدی به امیر داد چند کار در عرصه تئاتر انجام دادند و در سال ۱۳۸۹ برای اولین بار در فیلم آفریقا به کارگردانی هومن سیدی روی صحنه آمد.

امیر جدیدی در فیلم های سینمایی

پدیده(۱۳۹۵)، قاتل اهلی(۱۳۹۵)، اژدها وارد می شود(۱۳۹۴)، من(۱۳۹۴)، خنده های آتوسا(۱۳۹۳)، رخ دیوانه (۱۳۹۳)، پایان خدمت (۱۳۹۲)، سیزده (۱۳۹۲)، آفریقا (۱۳۸۹)

زندگی نوشته زیبا و خاص از امیر جدیدی ژستی خاص از امیرجدیدی

جدیدی هنرمندی جوان و شیک

ازدواج و همسر امیر جدیدی

امیر جدیدی مجرد می باشد و هنوز عکس و گفته ای از وی در مورد ازدواجش اطلاع و منتشر داده نشده است.

تصویر زیبایی از امیر جدیدی تصویری ریبا و شیک از امیر جدیدی

زیبایی و متفاوت بودن امیر جدیدی

 بهترین فیلم امیر جدیدی

امیر جدیدی یکی از هنرمندان توانا و فعال می باشد، با توجه با فیلم های کمی هم که بازی کرده، آرزوی خیلی از کارگردان ها بوده است جدیدی با چهره و قدی که دارد می تواند برای سوپراستار شدن و محبوب شدن روی صحنه بیاید ولی خودش اصلا اهمیت و براش مهم نمی باشد. جدیدی در عرصه بازیگری تا به همین امروز پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سرگذاشته و به عنوان یکی از ستاره ها شناخته شده است.  امیر جدیدی همین حالا هم با بازی بهترین فیلم عرق سرد توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است.

بیوگرافی امیر جدیدیامیر جدیدی در کنار صابر ابر

زندگی امر جدیدی با بازی تنیس امیر جدیدی در کنار شهاب حسینی و جواد عزتی

سرگرمی امیر جدیدی

در ادامه با بیوگرافی امیر جدیدی که با اظهارات و بیان وی اوقات فراغت و سرگرمی جدیدی بازی با تنیس و بدنسازی و دو می باشد. بیشتر اوقات فراغت خود را با دوستان سینمایی و غیر سینمایی می گذراند.

افتخارات و جوایز امیر جدیدی

جدیدی با توجه به بازی های خوب و زیبایی که دارد برنده دیپلم افتخاری در فیلم های پایان خدمت و سیزده را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر از آن خود کرد و همچنین با بهترین بازی که در فیلم من گذاشتند توانستند با دریافت سیمرغ بلورین در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به عنوان بهترین بازیگر نقش مرد را دریافت کند.

بیوگرافی بازیگری جذاب از امیر جدیدی امیر جدیدی در کنار جمعی از بانوان هنرمند

خوش چهره ترین مرد در عرصه بازیگری

ارتباط اجتماعی امیر جدبدی

امیر جدیدی ارتباط برقرار کردن با دیگران را بسیار دوست می دارد، مثلا اگر در ترافیک گیر کرده باشد با راننده های دیگر ارتباط برقرار می کند و با آنها حرف می زند این ارتباط برقرار کردن امیر جدیدی باعث می شود که از طرف مقابلش شناخت پیدا کند و وجه مختلف آدم ها را به خوبی بشناسد.

زندگی نوشته خاص و جذاب امیر جدیدی

در این مطلب شما را با جدیدترین و زیباترین تصاویر و بیوگرافی امیر جدیدی آشنا کردیم امیدوار هستیم با دیدن این مطالب لذت برده باشید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش عکس بازیگران با سایر بازیگران نیز آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *