دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

اشتباهات پوشش آقایان، برای خوشتیپ بودن این کارها را نکنید!

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

بررسی انواع اشتباهات پوشش آقایان در رده سنی مختلف را در این مطلب مطالعه خواهید کرد که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید استایلی خاص و متفاوت تر برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

در دنیای مد امروزی شاهد بوجود آمدن مدهای عجیب و غریبی هستیم و هر روزه نیز استایل های جدیدی به دنیای مد افزوده می شود. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که برخی از استایل ها باعث می شوند تا ظاهر و تیپ شما به صورت کلی نابود شود و جذابیت تان را از دست بدهید به همین دلیل بهتر است با انواع اشتباهات پوشش آقایان آشنا باشید تا با انجام یک اشتباه کوچک تیپ و ظاهرتان را خراب نکنید.

انواع اشتباهات پوشش آقایان

طرح و رنگ لباس و اکسسوری ها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری آقایان و پسران جوان دارد از این رو بهتر است شما در هنگام ست کردن لباس هایتان با یکدیگر حساسیت لازم را به خرج بدهید تا شیک پوش و چذاب تر به نظر برسید. در مطالب قبلی استایل آقایان قد بلند و اصول ست کردن رنگ لباس مردانه را پیش رو داشتید در ادامه اشتباهات رایجی که ممکن است هر فرد در پوشش خود ایجاد کند را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

بررسی انواع اشتباهات در پوشش مردانه

چه اشتباهاتی را نباید در استایل مردانه انجام بدهیم ؟

۱.از پوشیدن کت خیلی کوتاه یا کت خیلی بلند پرهیز کنید زیرا کت های بلند یا کوتاه باعث می شوند تا استایل شما خراب شود بنابراین قبل از پوشیدن کت باید به سایز و اندازه آن دقت نمایید و کتی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که دارای اندازه قد استانداردی است.

انتخاب اندازه کت

۲. برخی از افراد در پوشش خود از تیشرت های طرح دار و خیلی شلوغ استفاده می کنند در صورتی که این کار اشتباه است و اگر شما تمایل دارید استایلی جذاب تر داشته باشید بهتر است از تیشرت ساده در پوشش تان استفاده نمایید همچنین اندازه تیشرت نباید تنگ یا خیلی گشاد باشد و باید تیشرتی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

اشتباهات در پوشش مردانه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۳. برخی از آقایان در زمان انتخاب کراوات به فرم بدن خود توجه ای نمی کنند. در صورت کلی اندازه قد کراوات نباید بیشتر از ۹.۵ سانت باشد و کراوات نباید پایین تر از سگک کمربند قرار بگیرد همچنین در هنگام انتخاب رنگ و طرح کراوات باید حساسیت لازم را به خرج بدهید و طرحی را انتخاب نمایید که با طرح سایر لباس ها و اکسسوری هایتان مطابقت بیشتری داشته باشد.

انتخاب اندازه کراوات

۴. از پوشیدن شلوار گشاد یا تنگ با اندازه قد خیلی بلند خودداری نمایید زیرا این طرح شلوارها باعث می شوند تا شما شلخته و قد کوتاه به نظر برسید. بهترین اندازه برای قد شلوار حالتی می باشد که دمپای شلوار مقداری بالاتر از کفش قرار می گیرد.

برای اینکه شلوار شما دمپای مناسبی داشته باشد باید از خیاط بخواهید که شلوار را تا لبه کفش کوتاه نماید یا قسمت پایینی شلوار را به شکل دمپای دوبل درآورد که چنین حالتی باعث می شود که جوراب های شما دیده شود و اگر جزء افراد خوش سلیقه در انتخاب جوراب می باشید بهتر است این شیک بودن را به رخ افراد دیگر نیز بکشید.

اشتباهات رایج در پوشش مردانه

۵. آستین بخش مهمی از استایل آقایان را تشکیل می دهد و عده کمی از آقایان در انتخاب آستین کت و سایر لباس هایشان دقت لازم را دارند. اگر اندازه قد آستین لباس ها کوتاه یا بلند باشد باعث می شود تا فرم بالاتنه شما نامتناسب به نظر برسد. اندازه مناسب برای آستین کت و سایر لباس ها تا بالای استخوان مچ دست ها می باشد و آستین کت نیز باید به گونه ای روی دست قرار بگیرد که حدود سه سانت از آستین پیراهن نمایان باشد.

اشتباهات رایج در پوشش و استایل آقایان

۶. اگر شما از کراوات استفاده نمی کنید بستن دکمه های پیراهن تا قسمت زیری گلو کار درستی نیست همچنین باز گذاشتن دکمه های متعدد پیراهن نیز کار نادرستی است از این رو بهتر است شما دو تا از دکمه های پیراهن تان را باز نگه دارید و اگر تعداد دکمه های زیادی را باز نگه دارید استایلی شلخته و نامناسب خواهید داشت.

اشتباهات در پوشش آقایان مدگرا

۷. پوشیدن پیراهن گشاد از بزرگ ترین اشتباهات در پوشش آقایان است و پیراهن مردانه با اندازه خیلی گشاد باعث می شود تا شما چاق به نظر برسید بنابراین پیراهنی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که متناسب با فرم بالا تنه تان است و علاوه بر این شانه های پیراهن نباید افتاده باشند و در قسمت شکم و کمر نباید پیراهن چین خوردگی داشته باشد.

بررسی اشتباهات در استایل مردانه

۸. شلواری را برای پوشیدن انتخاب نمایید که دقیقا سایز خودتان است. اگر از شلوار خیلی گشاد استفاده کنید قسمت پایین تنه شما بد فرم به نظر می رسد و اگر شلوارتان را جذب انتخاب نمایید چاق به نظر می رسید و ممکن است پهلوهای شما نیز بد فرم به نظر برسند. شلوارهای خیلی بلند نیز باعث می شوند تا اندازه پایین تنه شما کوتاه تر به نظر برسد.

اشتباهات رایج در انتخاب شلوار مردانه

۹. هیچ وقت نباید همه دکمه های کت را ببندید و باز نگه داشتن دکمه پایینی کت باعث می شود تا شما احساس راحتی بیشتری در زمان حرکت کردن داشته باشید.

آشنایی با اشتباهات پوشش آقایان

۱۰. اگر شما تمایل دارید پیراهن تان را روی شلوار بگذارید باید به سراغ های پیراهن ها با قد کوتاه بروید همچنین به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که گذاشتن پیراهن روی شلوار پارچه ای و رسمی از بزرگ ترین اشتباهات در پوشش آقایان به شمار می رود.

اشتباهاتی در استایل آقایان و پسران جوان

۱۱. اگر شما از زیر پیراهنی استفاده می کنید مشکلی نیست ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که زیر پیراهنی نباید از زیر یقه پیراهن تان مشخص باشد. اگر تمایل دارید از زیرپوش استفاده کنید بهتر است زیرپوش را از بین مدل های یقه هفت انتخاب نمایید تا یقه زیرپوش از زیر پیراهن شما مشخص نباشد.

اشتباهات در لباس پوشیدن آقایان

۱۲. هرگز در استفاده از اکسسوری های مردانه زیاده روی نکنید و از دستبند و گردنبند اسپرت برای داشتن استایلی رسمی استفاده نکنید و بهترین حالت برای آقایان استفاده از اکسسوری ها در حالت مینیمال می باشد همچنین شما می توانید با افزودن مقداری جزئیات به تیپ و ظاهرتان شیک پوش و متفاوت به نظر برسید.

بررسی انواع اشتباهات در پوشش آقایان میانسال و جوان

۱۳. توجه به رنگ لباس ها و اکسسوری ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و برخی از آقایان از چندین رنگ مختلف در پوشش خود استفاده می کنند که این کار نادرست می باشد و بهتر است شما از ترکیب رنگ های خنثی با رنگ های تیره یا روشن در پوشش تان غافل نشوید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که نباید همه لباس ها و اکسسوری هایتان را طرح دار انتخاب نمایید زیرا پوشیدن لباس های طرح دار باعث می شود تا استایل شما شلوغ به نظر برسد و اگر از لباسی طرح دار در پوشش تان استفاده کرده اید بهتر است مدل سایر لباس ها و اکسسوری هایتان را ساده انتخاب نمایید.

اشتباهات در پوشش آقایان امروزی

در این بخش از دنیای مد با انواع اشتباهات در پوشش آقایان آشنا شدید که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار گرفته باشد و با مطالعه آن اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *