دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

از این طرح های زیبا برای گلدوزی روی پارچه های مختلف استفاده کنید

  • یلدا محمدی
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه ایی از تصاویر انواع طرح گلدوزی زیبا و شیک برای گلدوزی روی لباس و پارچه های مختلف را در این مطلب معرفی می نماییم که هر یک می توانند بهترین انتخاب برای انجام گلدوزی با دست و یا چرخ خیاطی باشند.

انتخاب مدل گلدوزی اولین اقدام برای انجام گلدوزی های زیبا و متنوع است. همه ما ترجیح می دهیم از زیباترین و در عین حال مناسب ترین مدل و نقش استفاده نماییم تا به نتیجه دلخواه برسیم. برای داشتن بهترین انتخاب نیز، نیازمند مشاهده مدل ها و طرحهای متنوع هستیم که در این مطلب مجموعه ایی از بهترین طرحهای گلدوزی را گردآوری و ارائه می دهیم که امیدواریم نقش و مدل دلخواه و ایده آل شما نیز در بین این تصاویر باشد. در ادامه همراه ما باشید و از مدل های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

طرح گلدوزی ساده و زیبا برای گلدوزی با دست و چرخ خیاطی :

مجموعه ایی از زیباترین و جذاب ترین تصاویر انواع گلدوزی ساده و شیک را پیش رو دارید، هر یک از این مدل های زیبا مناسب گلدوزی های متفاوتی می باشند که با شما با یک انتخاب صحیح و به جا می توانید بهترین مدل را داشته باشید. این طرحهای زیبا را می توان برای گلدوزی با دست و همچنین با چرخ خیاطی مورد استفاده قرار داد و انتخاب رنگ ها و چگونگی دوخت آنها کاملا سلیقه ایی است. اولین طرحها مربوط به گلدوزی روی سیسمونی نوزاد می باشد که در اینگونه موارد از مدل هایی کودکانه و ساده استفاده می شود.

طرح گلدوزی زیبا و سادهطرح دختر برای گلدوزیطرح زیبا برای گلدوزیطرح های زیبا برای گلدوزیطرح برای گلدوزی سیسمونی

طرح حاشیه برای گلدوزی یکی از طرحهای پرطرفدار و زیباست که کاربردهای زیادی برای گلدوزی روی لباس، مانتو و یقه لباس مجلسی های مختلف دارد. اغلب حاشیه های استفاده شده در گلدوزی دارای مدل گل های زیبا می باشند که در ادامه نمونه هایی از آن را ملاحظه می فرمایید.

طرح برای گلدوزی یقه لباسطرح حاشیه برای گلدوزیطرح و نقش گلدوزی با دستطرح های حاشیه برای گلدوزی روی لباسEmbroidery designs (17)

از دیگر نقش گلدوزی زیبا و جالب می توان به نقش گل و همچنین پروانه و ترکیبی از این دو با یکدیگر اشاره نمود. این سبک طرحها کاربرد زیادی در گلدوزی و روبان دوزی دارند و می توانند انتخاب مناسبی برای علاقه مندان به طرحهای زیبا و شیک گلدوزی باشند.

  •  آرون گروپس

ظطرح پروانه برای گلدوزیطرح برای گلدوزی با دستطرح گل و پروانه برای گلدوزیطرح گل برای گلدوزیطرح گل های جالب برای گلدوزیطرح گلدوزی ساده و جدیدطرح حلقه گل برای گلدوزی

اگر قصد گلدوزی بر روی سرویس آشپزخانه و یا سرویس های مختلف اتاق خواب و… را دارید پیشنهاد می کنیم از نقش گل و سبد گل استفاده نمایید. اینگونه مدل ها از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند و می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

طرح ساده گلدوزیطرح سبد گل برای گلدوزیطرح های گلدوزیطرح گلدوزی ساده و شیکطرح گلدان گل برای گلدوزی

مجموعه جدید و متنوع از طرحهای خام گلدوزی

یکی از هنرهای پرطرفدار و زیبا، هنر گلدوزی کردن می باشد که می توان با نخ و سوزن زیباترین نقش ها و طرحها را خلق کرد و برای زیبایی لباس، کیف های پارچه ای، پاپوش، کلاه و بسیار از موارد دیگر از این هنر زیبا استفاده کرد. زمانی که با اصول اولیه کار گلدوزی آشنا شوید به راحتی می توانید با در اختیار داشتن طرحهای خام متفاوت و منحصر به فرد شروع به انجام این هنر زیبا نمایید و از زیبایی این هنر لذت ببرید.

جدیدترین طرح گلدوزی

در ادامه این بخش نمونه های فوق العاده جذاب و دیدنی از انواع طرحهای خام گلدوزی را گردآوری کرده ایم که هر یک از این طرحها زیبای خاص خود را دارند و انتخابی ایده آل برای انجام گلدوزی می باشند. برخی از طرح ها تقریبا ساده و ابتدایی می باشند و برای افرادی که به تازگی آموزش گلدوزی با دست و گلدوزی برزیلی یا گلدوزی برجسته را شروع کرده اند انتخاب مناسبی می باشد. اما گلدوزی طرحهای سخت تر مختص افراد با تجربه در این هنر می باشد که نیاز به دقت و حوصله بیشتری دارد و گلدوزی این طرحها زمانبر نیز خواهد بود.

طرحی جدید برای گلدوزی

طرحی از پروانه برای گلدوزی

طرحی از گل برای گلدوزی

طرحی از طاووس برای گلدوزی

طرحی از دختر برای گلدوزی

قشنگ ترین طرح گلدوزی

طرحی اسلیمی برای گلدوزی

طرحی دیدنی برای گلدوزی

طرحی فانتزی برای گلدوزی

طرحی دوست داشتنی برای گلدوزی

طرحی از خرگوش برای گلدوزی

متفاوت ترین طرح گلدوزی

طرحی از دوچرخه برای گلدوزی

طرحی ایده آل برای گلدوزی

طرحی کودکانه برای گلدوزی

طرحی از موش برای گلدوزی

با انواع مدل و نقش گلدوزی جدید و متنوع آشنا شدید، امیدواریم مدل دلخواه و ایده آل را از بین این تصاویر زیبا انتخاب نموده و اقدام به دوخت آن نمایید. در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی آموزش خیاطی از دیگر نقش ها و مدل ها و همچنین آموزش های متنوع و جالب در این زمینه دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *