دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معرفی جذاب ترین اکسسوری های مردانه

  • ندا خوشرو
  • ۲ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب به معرفی انواع اکسسوری های مردانه مخصوص آقایان شیک پوش و خوش سلیقه خواهیم پرداخت که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرد.

اکسسوری به لوازم جانبی و وسیله فرعی یا متعلقات گفته می شود که از آن ها در کنار لباس های اصلی و برای تکمیل جذابیت استایل استفاده می گردد و علاوه بر این استفاده از این وسیله های جانبی اهمیت زیادی دارد زیرا اگر شما شیک ترین لباس ها را برای پوشیدن انتخاب کنید ولی از اکسسوری های مردانه و پسرانه جذابی استفاده نکنید استایل تان نامطلوب به نظر می رسد.

معرفی انواع اکسسوری های مردانه

برای اینکه شیک پوش به نظر برسد بهتر است همیشه تناسب را بین لباس و اکسسوری هایتان حفظ کنید همچنین اکسسوری ها اگر بدرستی انتخاب شوند می توانند به لباس های روح و جلوه ای خاص را ببخشند.

اکسسوری های مردانه

انواع اکسسوری های کاربردی مخصوص آقایان خوش تیپ

برای آقایان نیز مانند خانم ها اکسسوری های متنوعی وجود دارد و کاربردی ترین اکسسوری ها برای آقایان ساعت مچی و انواع کمربند و کیف و زیورآلات و کراوات و جوراب و شال گردن و کلاه و … می باشند. در ادامه به معرفی هر یک از اکسسوری های مردانه خواهیم پرداخت که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

انواع اکسسوری های مردانه

۱.کمربند

کمربند از اصلی ترین و محبوب ترین اکسسوری ها برای آقایان به شمار می رود و داشتن این اکسسوری برای نگه داشتن شلوار ضروری است. برای انتخاب طرح و رنگ کمربند بهتر است به طرح و رنگ سایر لباس های خود توجه کنید همچنین می توانید جنس و طرح و رنگ کمربند را با کیف یا کفش هایتان ست نمایید.

در زمان انتخاب کمربند بهتر است به مدل سگک آن نیز توجه کنید در صورت تمایل می توانید طرح و رنگ سگک را با زیورآلات تان ست نمایید همچنین می توانید سگک را با توجه به جنس و رنگ ساعت مچی مردانه انتخاب کنید.

  •  آرون گروپس

کمربند ها در انواع طرح های اسپرت و رسمی و ساده موجود می باشند و بهتر است شما چند مدل کمربند در کمد لباس خود داشته باشید تا بتوانید در صورت نیاز به آن ها به راحتی دسترسی داشته باشید.

معرفی انواع اکسسوری های مردانه اکسسوری مردانه زیبا مدل کمربند مردانه

۲. ساعت مچی

ساعت مچی از محبوب ترین اکسسوری ها برای آقایان می باشد و اغلب آقایان به استفاده از آن تمایل زیادی دارند. اغلب آقایان امروزی و شیک پوش مدل هایی متنوع از ساعت مچی اسپرت و رسمی و … را در کشوی وسایل شخصی شان دارند تا بتوانند با توجه موقعیت های مختلف از ساعتی مناسب استفاده کنند.

طرح ساعت مچی مردانه اکسسوری های مردانه ضروری مدل ساعت مچی مردانه

۳. عینک آفتابی

عینک آفتابی یکی دیگر از انواع اکسسوری های پرکاربرد می باشد که استفاده از آن تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری آقایان دارد. توجه داشته باشید که مدل عینک آفتابی بهتر است با فرم صورت تان مطابقت و همخوانی داشته باشد و علاوه بر این در هنگام انتخاب عینک آفتابی باید به رنگ پوس و موی خود توجه داشته باشید.

اکسسوری ها مخصوص آقایان اکسسوری ها مخصوص آقایان مدل اکسسوری های مردانه جذاب

۴. دستبند

دستبندهای مردانه در انواع مدل های متنوع دستبند چرم و طلا و استیل و نقره و بافت و مهره ای موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید استایل مردانه رسمی داشته باشید بهتر است از دستبند طلا و نقره استفاده کنید. دستبدهای چرم و استیل و بافت و مهره ای نیز دارای قیمت پایین تری هستند و برای آقایان با تیپ و استایل اسپرت انتخابی مناسب به شمار می روند.

انواع اکسسوری های مردانه مدل اکسسوری های مردانه زیبا اکسسوری های زیبا مردانه

۵. انگشتر

انگشتر از انواع اکسسوری هایی است که دارای محبوبیت زیادی است و انگشترهای مردانه در انواع مدل های مختلف طلا و نقره و استیل و … موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها طرحی خاص را انتخاب نمایید و جلوه ای متفاوت را به استایل مردانه تان ببخشید.

اکسسوری های کاربردی مردانه اکسسوری مردانه زیبا

۶. کراوات و پاپیون

کراوات و پاپیون از انواع اکسسوری ها برای آقایان شیک پوش می باشند و بهتر است شما در کمد لباس خود مدل هایی متنوع از این اکسسوری ها را داشته باشید تا بتوانید در صورت نیاز از مدل کراوات یا پاپیون مناسبی استفاده کنید. کراوات و پاپیون در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشند که انتخاب طرح و رنگ این اکسسوری ها به سلیقه شخصی و طرح و رنگ سایر لباس های شما بستگی دارد.

انواع مدل های اکسسوری مردانه اکسسوری های محبوب مردانه مدل اکسسوری های مردانه متفاوت

۷. کیف های مردانه

کیف مردانه در انواع مدل های متنوع کیف دستی و کیف چرم و کیف پول و کیف دوشی موجود می باشند و شما می توانید با توجه سبک لباس پوشیدن و نیازتان از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب کنید.

مدل اکسسوری مردانه زیبا و شیک اکسسوری زیبا و شیک مردانه اکسسوری های مردانه زیبا

۸. دکمه سردست

دکمه سردست از انواع اکسسوری هایی است که غالبا برای جلوه بخشید به لباس های رسمی از آن استفاده می شود و هیچ کاربرد دیگری ندارد. در هنگام انتخاب این اکسسوری باید به طرح و رنگ کت و شلوار و لباس هایتان توجه داشته باشید همچنین می توانید رنگ دکمه سردست را با رنگ کمربند و ساعت ست کنید.

معرفی محبوب ترین اکسسوری های مردانه اکسسوری های زیبا مردانه اکسسوری های مردانه متفاوت

۹. ساس بند

ساس بند بندهایی مجزا است که از دو طرف شانه به شلوار وصل می گردد و این اکسسوری در بین آقایان طرفداران زیادی را ندارد ولی برخی از افراد با سلیقه های خاص تمایل دارند از ساس بند برای ایجاد تغییر در استایل شان استفاده نمایند. ساس بند را می توانید در پوشش خود با کراوات و پاپیون و شلوار جین و … ست نمایید.

طرح های اکسسوری مردانه انواع اکسسوری های مردانه پرطرفدار و محبوب اکسسوری های خاص مردانه

۱۰. دستمال جیبی

دستمال های کوچکی هستند که در سمت چپ جیب بالایی کت قرار داده می شوند. برای دوخت این دستمال ها از پارچه های ظریف نظیر ابرشیم استفاده می شود و تنها کاربرد آن ها این است که به کت و شلوار جلوه ای خاص می بخشد.

معرفی انواع اکسسوری های ضروری مردانه دستمال جیبی دستمال جیبی مردانه

۱۱. شال گردن

شال گردن از انواع اکسسوری هایی است که بیشتر در روزهای سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع طرح های مختلف پارچه ای و بافتنی و پشمی موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سبک لباس پوشیدن و استایل تان از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که از شال گردن های پارچه ای می توانید در روزهای گرم سال استفاده کنید و این شال گردن ها باعث می شوند تا شما تیپ هنری و یا هیپی داشته باشید.

اکسسوری زیبا مردانه اکسسوری های مردانه تابستانه و زمستانه

شال گردن مردانه اکسسوری خاص

۱۲. کلاه

کلاه مردانه در انواع مدل های متنوع موجود است و شما می توانید برای تکمیل جذابیت خود از آن ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که جنس و طرح و رنگ کلاه باید بر اساس طرح و رنگ سایر لباس ها انجام شود.

اکسسوری های مردانه چیست ؟ اکسسوری های پرکاربرد مردانه اکسسوری مردانه

۱۳. زیورآلات

زیورآلات نیز از انواع اکسسوری های مردانه به شمار می روند که در انواع جنس های مختلف طلا و نقره و استیل و چرم و سنگ و … موجود می باشند. آقایان از زیورآلات اغلب برای نمایش موقعیت اجتماعی خود استفاه می کنند و اغلب آقایان مدگرا تمایل دارند از انواع زیورآلات استفاده کنند تا جذابیت استایل شان تکمیل شود.

اکسسوری های مردانه مخصوص آقایان امروزی اکسسوری اسپرت و رسمی برای آقایان زیورآلات مردانه

اکسسوری های مردانه تکمیل کننده زیبایی تیپ و استایل هستند از این رو بهتر است شما در انتخاب آن ها حساسیت و دقت لازم را داشته باشید و از اکسسوری هایی استفاده نمایید که باعث می شوند تیپ شما خاص تر به نظر برسد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *