دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نکات خرید پیراهن مردانه برای آقایان در رده سنی مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب نکات خرید پیراهن مردانه برای آقایان در رده سنی مختلف را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرد.

پیراهن از انواع لباس های ضروری برای آقایان در رده سنی مختلف محسوب می شود و اگر شما تمایل دارید پیراهنی با تن پوش مناسب داشته باشید بهتر است به نکات خرید پیراهن مردانه در هنگام انتخاب طرح و رنگ پیراهن توجه داشته باشید.

مهمترین نکات خرید پیراهن مردانه

پیراهن های مردانه در انواع مدل های متنوع رسمی و اسپرت موجود می باشند که انتخاب طرح و رنگ پیراهن به ویژگی های ظاهری و فرم اندام شما بستگی دارد. در ادامه نکات خرید پیراهن مردانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

نکاتی برای خرید پیراهن مردانه

اصول خرید پیراهن برای آقایان

در هنگام خرید پیراهن مردانه بهتر است نکات زیر را مد نظر داشته باشید :

نحوه انتخاب پیراهن مردانه

۱. سایز مناسب پیراهن 

اغلب آقایان از پیراهن هایی استفاده می کنند که اندازه آن ها نیست و اگر شما نیز پیراهنی را برای خرید انتخاب کرده اید که سایز آن به صورت دقیق برایتان مناسب نمی باشد بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید و پیراهنی را انتخاب نمایید که دقیقا هم سایز شما است تا با پوشیدن پیراهن انتخابی تان خوش استایل و جذاب تر به نظر برسید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۲. سرشانه پیراهن 

سرشانه پیراهن مردانه معمولا به گونه ای دوخته می شود که برای افراد با سایز مختلف مناسب باشد بنابراین بهتر است شما در هنگام خرید ، پیراهنی را انتخاب نمایید که سایز سرشانه هایش مناسب است.

اصولی برای انتخاب پیراهن مردانه

۳. یقه پیراهن 

توجه به یقه پیراهن مردانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما پیراهنی را برای خرید انتخاب نمایید که دارای یقه ای شیک و زیبا است همچنین یقه پیراهن مردانه باید به راحتی بسته شود و سایز آن بزرگ یا کوچک نباشد.

۴. آستین پیراهن 

آستین پیراهن باید دقیقا سایز شما باشد و اگر آستین اندازه تان باشد نشان دهنده این است که قسمت سینه و بازو و زیر بغل پیراهن نیز دقیقا سایزتان است. اگر در زمان پرو پیراهن احساس کردید که قسمت آستین جمع می شود پیراهن برایتان بزرگ می باشد و بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید.

نحوه انتخاب پیراهن برای آقایان
۵. کمر پیراهن 

کمر پیراهن مردانه به گونه ای دوخته می شود که از قسمت زیر سینه تا به پایین تنگ می شود و همین مورد نیز باعث می شود تا شما استایل و تیپی جذاب پیدا کنید همچنین بهتر است پیراهنی را برای خرید انتخاب نمایید که در قسمت کمر تنگ تر می شود ولی این تنگ بودن نباید به اندازه ای باشد که در زمان پوشیدن پیراهن احساس ناراحتی داشته باشید.

۶. بلندی پیراهن 

بلندی پیراهن مردانه را می توانید به دو صورت زیر اندازه بگیرد :

  • اگر پیراهن بیرون شلوار می باشد بلندی آن باید تا قسمت جیب های شلوارتان باشد.
  • اگر پیراهن درون شلوار است باید دست هایتان را به سمت بالا بگیرید و اگر پیراهن از شلوار بیرون آمد نشان دهنده این ست که پیراهن برای شما کوتاه است و باید به سراغ مدل بلندتری برای خرید بروید.

نکاتی برای خرید پیراهن مردانه

۷. جنس پیراهن 

پیراهن مردانه با جنس های نخی و پنبه ای و ابریشمی و الیاف مصنوعی مناسب می باشند. توجه داشته باشید که پیراهن های پنبه ای و نخی دارای تن خور خوبی هستند و به راحتی شسته می شوند. پیراهن های ابریشمی نیز دارای جنسی لوکس هستند و تن خور آن ها عالی است ولی از نظر قیمت گران تر می باشند.

۸. رنگ پیراهن 

رنگ پیراهن را بهتر است با توجه به رنگ مو و رنگ پوست و رنگ چشم و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید. پیراهن سفید از انواع طرح های رایج است زیرا به راحتی با هر نوع استایلی ست می شود و علاوه بر این هیچوقت از مد نمی افتد.

نکاتی برای خرید پیراهن مردانه
۹. تناسب اندام 

تناسب اندام برای آقایان پادشاه استایل آن ها به شمار می رود و آقایانی که از تناسب اندام خوبی برخوردار می باشند هر پیراهنی که بپوشند در استایل آن ها خودنمایی می کند همچنین شما باید پیراهنی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که با فرم اندام تان مطابقت داشته باشد و در زمان پوشیدن آن احساس راحتی و آزادی عمل داشته باشید.

انتخاب پیراهن مردانه

۱۰. انتخاب طرح پیراهن مردانه 

پیراهن های مردانه در انواع مدل های پیراهن مردانه ساده و پیراهن مردانه طرح دار موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. توجه داشته باشید که پیراهن ساده مردانه را می توانید در پوشش خود با سایر لباس ها و اکسسوری هایتان به راحتی ست نمایید همچنین اگر تمایل دارید استایلی به روز و خاص داشته باشید بهتر است از پیراهن طرح دار در پوشش خود استفاده نمایید.

پیراهن مردانه

۱۱. پیراهن آستین کوتاه و آستین دار 

پیراهن های مردانه در انواع طرح های پیراهن آستین کوتاه و پیراهن آستین بلند دوخته می شوند که پیراهن های آستین کوتاه برای پوشیدن در روزهای گرم سال انتخابی مناسب می باشند همچنین اگر شما تمایل دارید استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است این طرح پیراهن ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

پیراهن طرح دار مردانه

پیراهن های آستین بلند رسمی و مجلسی تر می باشند و شما می توانید از این طرح پیراهن ها در مکان های مختلف استفاده نمایید.

نکاتی برای خرید پیراهن مردانه

۱۲. پیراهن رسمی یا اسپرت 

پیراهن های مردانه همانطور که گفته شد در انواع طرح های پیراهن مجلسی و پیراهن اسپرت دوخته می شوند و بهتر است هر فردی در کمد لباس خود این دو طرح پیراهن را داشته باشد. از پیراهن های اسپرت می توانید برای داشتن استایلی اسپرت و امروزی استفاده نمایید و این طرح پیراهن ها برای حضور در مهمانی های غیر رسمی و برخی از مکان های عمومی مناسب می باشند.

ست اسپرت مردانه

همچنین برای مکان های اداری و مهمانی های رسمی می توانید از پیراهن های رسمی و مجلسی استفاده نمایید.

پیراهن مردانه ساده

۱۳. پیراهن چهارخانه 

پیراهن های چهارخانه مردانه امروزه توجه اغلب آقایان را به سمت خود جلب کرده اند و شما می توانید با پوشیدن این طرح پیراهن ها استایلی خاص و امروزی تر داشته باشید همچنین این طرح پیراهن ها برای آقایانی که تمایل دارند استایلی اسپرت داشته باشند مناسب و ایده آل به شمار می روند.

نکات خرید پیراهن مردانه

در این مطلب اصولی برای خرید پیراهن مردانه را مطالعه کردید که امیدواریم به کمک روش های ذکر شده بتوانید پیراهنی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *