دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اصول ست کردن رنگ لباس مردانه برای انواع تیپ های رسمی و اسپرت

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب ترفندهایی برای ست کردن رنگ لباس مردانه مخصوص آقایان در رده سنی مختلف را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرد.

ست کردن رنگ لباس مردانه در استایل آقایان به شدت تاثیرگذار می باشد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگ لباس ها و اکسسوری هایتان توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید تیپ و ظاهری ایده آل داشته باشید.

نکاتی برای ست کردن رنگ لباس مردانه

آقایان می توانند رنگ لباس های خود را از بین رنگ های تیره یا روشن انتخاب نمایند که انتخاب رنگ لباس بهتر است با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری انجام شود. در ادامه ترفندهایی برای ست کردن رنگ لباس مخصوص آقایان در رده سنی مختلف را پیش رو خواهید داشت.

ست کردن رنگ لباس مردانه

۱.ست لباس سرمه ای

رنگ سرمه ای از انواع رنگ های پرطرفدار در بین آقایان به شمار می رود و بهتر است شما در کنار این رنگ از رنگ مشکی استفاده نکنید زیرا استایل کلی تان بسیار تیره به نظر می رسد همچنین بهتر است رنگ سرمه ای را در پوشش خود با رنگ هایی نظیر سفید و بژ ست نمایید تا ظاهری جذاب تر داشته باشید. اگر تمایل دارید ظاهر و استایلی بی نظیر داشته باشید بهتر است رنگ سرمه ای را در پوشش خود با رنگ صورتی ملایم ست نمایید همچنین می توانید در کنار رنگ سرمه ای از رنگ های روشن نظیر آبی و قرمز و خرمایی مایل به قرمز استفاده نمایید.

ست رنگ سرمه ای

۲. ست لباس زرشکی

  •  آرون گروپس

رنگ زرشکی از انواع رنگ های جذاب و بی نظیر می باشد و شما می توانید با استفاده از این رنگ در پوشش خود استایلی بی نظیر داشته باشید. توجه داشته باشید که رنگ زرشکی محدویت زیادی را برای استفاده از رنگ های دیگر در کنار خود ایجاد می کند. رنگ سرمه ای از انواع رنگ هایی است که با زرشکی همخوانی زیادی دارد همچنین شما می توانید در هنگام داشتن استایلی با ست لباس زرشکی از رنگ هایی نظیر سفید و خاکستری و قهوه ای در پوشش خود استفاده نمایید.

ست رنگ زرشکی

۳. ست لباس سبز

رنگ سبز از انواع رنگ های تنوع پذیر می باشد و در انواع طیف های مختلف نظیر سبز تیره و و زیتونی و سبز خاکی موجود می باشد و شما می توانید در پوشش خود این رنگ را با رنگ هایی نظیر مشکی و سفید و قهوه ای و زرشکی و سرمه ای ست نمایید.

 ست رنگ سبز

۴. ست لباس بژ

رنگ بژ از انواع رنگ های ملایم می باشد که اغلب آقایان در پوشش خود از آن استفاده می کنند همچنین این رنگ زیبا با رنگ هایی نظیر سفید و قهوه ای و آبی به راحتی ست می شود. اگر در پوشش خود از رنگ بژی که دارای ته رنگ زرد است استفاده کرده اید می توانید این رنگ را در پوشش تان با رنگ قهوه ای مایل به قرمز و سرمه ای و قهوه ای ست نمایید.

ست رنگ بژ

۵. ست لباس قرمز 

رنگ قرمز از انواع رنگ های برجسته و خاص است که اگر با رنگ های خنثی نظیر سفید و طوسی و … ست شود باعث می شود تا پوشش و استایل شما متفاوت تر به نظر برسد. ست لباس قرمز برای آقایان جوانی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از این رنگ زیبا در پوشش خود استفاده نمایید.

ترفندهایی برای ست کردن رنگ لباس مردانه

۶. ست لباس مشکی

رنگ مشکی از انواع رنگ های محبوب در بین آقایان در رده سنی مختلف می باشد و شما می توانید این رنگ را با انواع رنگ های مختلف در پوشش خود ست نمایید. سفید و مشکی اگر در کنار یکدیگر قرار بگیرند باعث جذابیت بیشتر استایل می شوند همچنین می توانید رنگ مشکی را در پوشش خود با رنگ های روشن نظیر صورتی و آبی ملایم و … به راحتی ست کنید. توجه داشته باشید که ست لباس مجلسی مردانه را مشکی انتخاب نمایید و ظاهری رسمی تر در مهمانی ها و مجالس داشته باشید.

ست لباس مشکی مردانه

۷. ست لباس سفید

رنگ سفید از انواع رنگ های جذاب برای آقایان به شمار می رود و شما می توانید برای داشتن استایلی به روز در پوشش خود این رنگ را با سایر رنگ ها نظیر سرمه ای و مشکی و آبی روشن و بژ و شنی به راحتی ست نمایید.

ست رنگ سفید

۸. ست لباس خاکستری

رنگ خاکستری و طوسی از انواع رنگ های خنثی به شمار می روند به همین دلیل شما می توانید این رنگ جذاب را در پوشش خود با سایر رنگ های تیره و روشن به راحتی ست کنید. از ست لباس خاکستری می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید.

ست لباس خاکستری

۹. ست لباس قهوه ای

رنگ قهوه ای نیز از انواع رنگ هایی است که به راحتی با سایر رنگ های تیره و روشن ست می شود و شما می توانید برای جذابیت بیشتر استایل خود این رنگ را در پوشش تان با رنگ هایی نظیر مشکی و زرشکی و سرمه ای و سبز تیره و شتری و سفید مطابقت دهید.

نکاتی برای ست کردن رنگ لباس مردانه

۱۰. ست لباس صورتی

رنگ صورتی از انواع رنگ هایی است که اغلب آقایان از استفاده از آن در پوشش خود اجتناب می کنند در صورتی که این رنگ اگر بدرستی با سایر رنگ ها ست شود باعث می شود تا ظاهر و استایل شما امروزی تر به نظر برسد. رنگ صورتی را می توانید در پوشش خود با رنگ هایی نظیر طوسی و سفید و قهوه ای و بژ و سرمه ای و مشکی ست نمایید.

ست رنگ صورتی

۱۱.ست لباس زرد

رنگ زرد از انواع رنگ های خاص و متفاوت می باشد که انرژی زیادی دارد و آقایان جوان می توانند در استایل خود از این رنگ زیبا استفاده نمایند. اگر شما پوست تیره ای دارید می توانید از انواع طیف های روشن یا تیره رنگ زرد در پوشش خود استفاده نمایید همچنین افراد با رنگ پوست روشن بهتر است از رنگ زرد با طیف تیره در پوشش خود استفاده نمایند. رنگ زرد را می توانید در پوشش خود با رنگ هایی نظیر سبز فسفری و نارنجی و آبی و گلبهی و بنفش و خاکستری و سفید و سرمه ای ست نمایید.

ست لباس زرد مردانه

۱۲. ست لباس بنفش

رنگ بنفش از انواع رنگ های لاکچری و جذاب می باشد و بهتر است شما فقط یکی از لباس هایتان را بنفش انتخاب کنید و این رنگ زیبا را با رنگ های خنثی و روشن در پوشش خود ست نمایید.

گلبهی و نیلی و قرمز و سبز و زرد و سرمه ای و طوسی و سفید و بژ از انواع رنگ هایی هستند که شما می توانید در کنار رنگ بنفش از این رنگ ها در پوشش خود استفاده نمایند.

ست رنگ بنفش

نکاتی برای انتخاب رنگ لباس مخصوص آقایان

۱.توجه داشته باشید که اگر رنگ لباس هایتان را با یکدیگر بدرستی ست نکنید ممکن است ظاهر و استایلی نامطلوب پیدا کنید.

۲. در هنگام استفاده از رنگ های تیره و روشن در کنار یکدیگر باید دقت لازم را داشته باشید.

۳. در صورت تمایل می توانید از رنگ های مکمل در پوشش خود استفاده نمایید.

۴. از رنگ هایی نظیر مشکی و قهوه ای و سرمه ای می توانید در پوشش خود به صورت تک رنگ استفاده نمایید و علاوه بر این از طیف های مختلف رنگ سرمه ای و قهوه ای نیز می توانید در پوشش خود استفاده کنید.

نکات ست کردن رنگ لباس مردانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را ترفندهایی برای ست کردن رنگ لباس مردانه جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید از رنگ هایی مناسب در پوشش خود استفاده نمایید

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *