دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام عذرخواهی عاشقانه برای رفع کدورت و ناراحتی از دل مخاطب خاص

  • ندا خوشرو
  • ۱ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از سرگرمی مجله آرگا مجموعه ای بی نظیر از پیام عذرخواهی عاشقانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از بین آن ها بتوانید پیامکی پرمحتوا و دلنشین را برای همسر یا مخاطب خاص خود ارسال کنید.

در همه روابط عاطفی ممکن است گاهی قهر و دلخوری و دعوا یا سوء تفاهم ایجاد شود از این رو بهتر است هر فردی با مهارت عذرخواهی کردن آشنا باشد تا بتواند در این موقعیت از آن بهره بگیرد. پیامک های عذرخواهی عاشقانه در انواع مضامین مختلف نوشته شده اند و شما می توانید این پیامک ها را برای فردی که دوستش دارید و در حال حاضر از شما دلخور است ارسال نمایید.

پیام عذرخواهی عاشقانه و زیبا

با ارسال پیامک عذرخواهی شما می توانید ابراز پشیمانی کنید و از این طریق به فرد مقابل تان بفهمانید که دلخوری وی باعث عذاب وجدان شما شده است. در مطالب قبلی پیامک معذرت خواهی و اس ام اس معذرت خواهی را مطالعه کردید در ادامه با گلچینی از پیامک عذرخواهی در خدمت شما خواهیم بود.

متن عذرخواهی عاشقانه

اس ام اس عذرخواهی احساسی 

اگه راهم این روزا از تو یکم دوره ببخش
توی زندگی آدم یه وقتا مجبوره ببخش

*******

بوسه‌ام را می‌گذارم پشت در
قهر کردی، قهر کردم، سر به سر

  •  آرون گروپس

تو بیا، در را تماماً باز کن
هر چه می‌خواهی برایم ناز کن

من غرورم را شکستم، داشتی؟
آمدم، حالا تو با من آشتی؟

*******

من را تو ببخش چشم من کور
دستم برود به زیر ساطور

تقصیر دلم نبود دزدی
چشم تو سیاه بود و مغرور

*******

منو ببخش تنهام نزار، برای آخرین بار
تنهام نزار، بی من نرو، نگو خدانگهدار

متن زیبا معذرت خواهی

متن زیبا و پرمحتوا عذرخواهی 

نمی‌خواهم خاطره‌ی فردایم شوی!
امروز من باش…
حتی لحظه‌ای…

*******

تقدیم به همسر عزیز و دوست‌داشتنی‌ام، با کمال عشق از تو معذرت می‌خواهم! آن موقع کنترلم را از دست دادم و حرف‌های بدی به تو زدم. اما حالا واقعا متاسفم. لطفا مرا ببخش، عشقم!

*******

عشقم، میدانی چقدر دوستت دارم؟ من تو را بیش از هر چیز دیگری دوست دارم. آن موقع اشتباه کردم. واقعا متاسفم. لطفا با من صحبت کن!

*******

عشق من! من تو را خیلی و برای همیشه دوست دارم. اعتراف می‌کنم اشتباه کردم و دیگر هرگز آن اشتباه را تکرار نخواهم کرد. مرا ببخش، من خیلی بابت رفتارم متاسفم.

متن برای عذرخواهی

جملات عاشقانه برای معذرت خواهی 

تقصیر و پشیمانی من حد و حساب ندارد، تو نمی‌دانی من چگونه از بین رفته و از پای در خواهم آمد. من ناآگاهانه عمل کردم، لطفا مرا ببخش پرنسسِ من.

*******

من همیشه صبح‌ها با لبخند از خواب بیدار می‌شوم. می‌دانی چرا؟ بخاطر وجود تو. اکنون از خواب بیدار شده‌ام و احساس می‌کنم دنیا روی دوشم سنگینی می‌کند. می‌دانی چرا؟ چون تو را ناراحت کرده‌ام. متاسفم!

*******

عشقم! من دیدم که قطرات فراوان اشک از چشم‌های تو سرازیر بود. من متوجه اشتباهم شدم و بابت آن اشتباه احمقانه معذرت می‌خواهم. قول می‌دهم که دیگر هرگز آن اشتباه را تکرار نکنم. اگر مرا ببخشی خیلی خوشحال خواهم شد!

جملات ناب برای عذرخواهی

متن احساسی برای عذرخواهی 

تقدیم به همسر عزیزم! امیدوارم بخاطر تمام اشتباهاتی که مرتکب شدم مرا ببخشی و بتوانیم با هم این سفر عاشقانه را تا انتهای زندگی برویم. بابت اشتباهی که مرتکب شدم متاسفم. قول می‌دهم دیگر هرگز این اشتباه را تکرار نکنم!

*******

از اینکه تو را ناراحت و احساساتت را جریحه‌دار کردم متاسفم. قسم می‌خورم چیزی نمی‌خواهم بجز اینکه بتوانم باعث شادی تو در زندگی شوم. دوستت دارم.

*******

دلم برای آغوش تو، صحبت‌های دلنشین تو و لبخندت تنگ شده است. از دو روز پیش تاکنون، هیچ‌یک از اینها را نداشته‌ام. دلیل این اتفاق هم خودم هستم. عزیزم، من واقعا متاسفم. می‌شود لطفا لبخندی به من بزنی؟

متن زیبا برای معذرت خواهی

پیام عذرخواهی عاشقانه و دلنشین 

من تو را ناراحت کردم. اما این بدان معنی نیست که عشقم به تو واقعی نبوده. من واقعا تو را دوست دارم. تو اکنون نمی‌توانی درد و ناراحتی مرا احساس کنی و من از این بابت رنج می‌برم. عزیزم، خیلی متاسفم.

*******

یعنی میشه یه مرد جذاب و خوشتیپ مثل تو، یه دختر خوشگل و بانمک مثل منو ببخشه لطفا؟ (:

*******

همسر عزیزم، من مقصرم، من مسئول کاری هستم که انجام دادم. من از ناراحتی حتی نمی‌توانم نفس بکشم. احساس میکنم سنگی در سینه‌ام است که راه نفسم را مسدود کرده. می‌دانم تو را ناراحت کردم. لطفا عذرخواهی مرا بپذیر.

*******

احساس بی ارزشی می‌کنم. من تو را رنجاندم. عزیزم، خیلی ناراحتم. لطفا عذرخواهی مرا بپذیر و فرصتی دیگر به من بده. ثابت می‌کنم همسر خوبی هستم. دوستت دارم.

پیام عذرخواهی عاشقانه

پیام عاشقانه و احساسی برای عذرخواهی 

می‌دانم به هیچ طریقی نمی‌توانم آنچه در گذشته انجام داده‌ام را تغییر دهم، اما قول می‌دهم هر کاری بتوانم انجام دهم تا هردو ما آینده‌ی بهتری داشته باشیم. متاسفم.

*******

قهر مکن ای فرشته روی دلارا

ناز مکن ای بنفشه موی فریبا

طعنه و دشنام تلخ این همه شیرین

چهره پر از خشم و قهر این همه زیبا

ناز تورا میکشم به دیده منت

سر به رهت مینهم به عجز و تمنا

*******

انقد قشنگه

وقتایی که باهاش قهر می کنی

بعدچند دقیقه دلت میخواد باهاش آشتی کنی

دل تو دلت نباشه

یهویی اس بده

بدون تو همین چند دقیقه ام سخت گذشت آشتی؟

*******

 من رو ببخش نه به خاطر این که من لایق بخشش هستم،

بلکه تو لایق آرامش هستی!

من آرامش تو رو حتی به آرامش خودم نیز ترجیح میدم…

اس ام اس عذرخواهی عاشقانه

در این مطلب سری جدید پیام عذرخواهی عاشقانه با مضامین دلنشین را مطالعه کردید که امیدواریم این پیامک ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *