دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تزیین دسر شب یلدا برای انواع دسرهای مختلف و مجلسی شب یلدا

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

برای مشاهده جدیدترین مدل های تزیین دسر شب یلدا با ایده های شیک و زیبا می توانید در ادامه این مطلب همراه شوید و برای تزیینات یلدایی خود ایده بگیرید.

شب یلدا یا شب چله یکی از جشن های کهن و زیبای ایرانیان است که با رسوم خاصی همراه است؛ شب نشینی، تفال به حافظ، خواندن داستان های شاهنامه و قصه های قدیمی و انواع تزیینات و سفره آرایی از جمله آداب و رسوم مورد توجه مردم در این شب قشنگ و خاطر انگیز می باشد، بنابراین اگر به دنبال ایده هایی جدید برای تزیین دسر شب یلدا هستید، می توانید از از انواع مدل های مختلف دیزاین دسر یلدایی که در ادامه قرار داده ایم، دیدن نمایید.

جدیدترین مدل های تزیین دسر شب یلدا

قریب چند هزار سال است که ایرانیان روز آخر پاییز که مصادف با اولین روز زمستان است را جشن می گیرند، در گذشته در این شب زیبا آداب و رسوم خاصی انجام می گرفت که امروزه خیلی از این رسوم به دست فراموشی سپرده شده و شکل برگزاری این مراسم تغییرات زیادی کرده است، اما با این وجود شب یلدا همچنان از رنگ و بوی خاصی برخوردار می باشد.

دیزاین دسر شب چله

امروزه انواع تزیینات شب یلدا از جمله میوه آرایی شب یلدا، تزیین شیرینی شب یلدا، تزیین آجیل شب یلدا و … نقش زیادی در سفره آرایی جشن یلدا دارد. یکی از تزیینات زیبای مخصوص این شب زیبا، دیزاین کردن دسر شب چله است که در ادامه تصاویری دیدنی از این تزیینات شکیل و جذاب را مشاهده می کنید.

تزیین دسر شب چله

ژله یکی جذاب ترین ایده ها برای استفاده به عنوان دسر شب یلدا می باشد که می توانید در اشکال و مدل های هندوانه ای و انار به شکل زیبا و هنرمندانه دیزاین کرده و برای دیزایین باشکوه سفره شب یلدا به خصوص در مهمانی ها و مجالس خود به کار برید. در این قسمت می توانید نمونه هایی جدید و زیبا از انواع تزیینات دسر برای شب یلدا را ملاحظه کرده و الگوگیری کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزیین شیک دسر شب چلهتزیین ژله شب یلدا با ایده های خلاقانه و شکیل

تزیین دسر شب یلداتزیینات زیبا و شکیل مخصوص شب یلدا

تزیین دسر شب یلدادسر زیبا و شیک مدل هندوانه ای برای شب چله

دیزاین دسر شب یلدادسر خوشمزه شب یلدا با طرح هندوانه

تزیین شیک دسر شب چلهتزیین کیک شب یلدا با دیزاین زیبا و فوق العاده خوشمزه

تزیینات دسر شب یلدادسر شب یلدایی با طرح انار

تزیین دسر جشن یلداتزیین ژله شب چله با طراحی زیبا و هنرمندانه

تزیین دسر شب یلداایده دیزاین دسر انار با طرح قلب تزیین دسر شب یلدادیزاین دسر دورنگ انار برای مجالس و مهمانی ها

تزیین جذاب دسر شب چلهمدل شیک و لاکچری دسر شب چله

ژله تزیین شده برای شب یلدادسر ویژه شب یلدا با دیزاین گل

دیزاین دسر جشن یلدادسر مخصوص شب چله با دیزاین منحصر به فرد

تزیینات دسر شب چلهدسر شیک و مجلسی برای تزیینات شب یلدا

تصویر زیبایی از کیک برای شب چلهجدیدترین مدل دسر انار برای سفره آرایی شب چله

تزیین خاص دسر جشن یلداتزئین دسر انار با طراحی زیبا و شکیل

تزیین شکیل دسر شب چلهدیزاین زیبای ژله و دسر شب یلدا

دسر خوشمزه ویژه شب چلهدسر یلدایی شیک و خوشمزه با طرح زیبا

تزیینات شکیل دسر جشن یلدادسر خوشمزه و شکیل برای مناسبت یلدا

دسر تزییین شده برای شب چله

مدل تزیینات شیک دسر شب یلدا

یکی از جذابیت های جشن یلدا، استفاده از تزیینات خاص برای این شب زیبا می باشد که امروزه دچار تجمل گرایی و ریخت و پاش های اضافی شده است، ایده های فانتزی و شیک و مجلسی زیادی برای انواع تزیینات شب یلدا وجود دارد و هر کسی با توجه به ذوق و سلیقه اش می تواند زیباترین تزیینات را به کار گیرد، حال در صورتی که علاقمند به استفاده از جدیدترین تزیینات مخصوص دسر شب یلدا هستید، اما در این زمینه از خود ایده ای ندارید، می توانید از انواع مدلهای تزئین دسر شیک و مجلسی که برای این بخش گردآوری کرده ایم دیدن کنید و الگو بگیرید.

زیباترین تزئینات دسر شب چله

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ ایده های جذاب و متنوع زیادی برای تزئین دسر شب یلدا وجود دارد که انجام این تزیینات کار چندان سخت و دشواری به نظر نمی رسد، بلکه با بهره گیری از کمی ذوق و خلاقیت و به سادگی می توانید دسر های یلدایی زیبایی در منزل تهیه کرده و برای پذیرایی و سرو در مجالس و مهمانی هایتان استفاده نمایید. در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای تزیین دسر شب یلدا با ایده های شیک و مجلسی دیدن نمایید.

تزئیناتی از دسر شب چله جدیدترین تزئینات دسر شب چله انواع تزئینات دسر شب چله تزئینات جذاب دسر شب چله تزئینات زیبای دسر شب چله تزیین دسر شب یلدا شیک تزئینات دسر شب چله ایده تزئینات دسر شب یلدا تزیین دسر شب یلدا مجلسی تزئینات زیبای دسر شب یلدا تزئینات جذاب دسر شب یلدا تزئینات شکیل دسر شب یلدا تزئینات دسر شب یلدا جدیدترین تزیین دسر شب یلدا

تزیینات دسر شب یلدا مجلسی

امروزه سنت زیبای شب یلدا بسیار با شکوه تر از گذشته برگزار می شود، اگرچه برخی از رسوم زیبای این شب دچار تجمل گرایی شده و یا از معنی و مفهوم اصلی خود را از دست داده است، تزئینات و سفره آرایی نقش مهمی در جشن یلدا دارد که همانطور که گفتیم؛ شامل تزئین میوه، تزئین دسر، تزئین ژله، دسر و … می شود، ، در ادامه می توانید مدلهای متنوع تزی از این تزئین دسر شب یلدا را ببینید و ایده بگیرید.

تزئین ژله و دسر جشن یلدا

که در کنار سرو شام و میوه ها و تنقلات مخصوص این شب دسر های فوق العاده خوشمزه و شیکی تهیه و تدارک دیده می شود که در صورتی که کمی از خود ذوق و هنر داشته باشید می توانید دسر های خوشمزه ای در منزل ته کنید و ضمن لذت بردن از از انجام این کار، سلیقه و کدبانوگری خود را به رخ بکشید، در اینجا تصاویر جدیدی از انواع تزئینات دسر مخصوص شب یلدا به اشتراک گذاشت ایم که امیدوارم مورد توجه تان قرار گیرند.

تزیینی از دسر شب چله تزئینی شیک از دسر شب یلدا تصاویر تزئین دسر جشن یلدا تزئین دسر جشن یلدا شکیل تزئین دسر جشن یلدا خوشمزه تزیین دسر شب یلدا جذاب و شیک تزئین دسر جشن یلدا مجلسی مدل تزئین دسر جشن یلدا ایده تزئین دسر جشن یلدا جدیدترین ایده تزیین دسر شب یلدا

در کنار سرو شام و انواع خوراکی ها و تنقلات مخصوص این شب، انواع دسر های تزئین شده با ایده های یلدایی نقش زیادی در زیبایی و جذابیت سفره شب یلدا دارند، حال امیدواریم بعد از مشاهده تصاویر بالا، ایده دلخواه خود را برای تزیین دسر شب چله بدست آورده باشید و با به کارگیری کمی ذوق و خلاقیت، همچنین متناسب با سلیقه خود بهترین مدل دسر را آماده کرده و زیبایی این جشن را دوچندان نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *