دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تزیین شیرینی شب یلدا با خلاقیت های زیبا و دوست داشتنی

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از تزیینات مربوط به سفره شب یلدا، تزیین شیرینی مخصوص در انواع مدل های زیبا و جذاب است. از این رو در این مطلب انواعی از تزیین شیرینی شب یلدا را به نمایش گذاشته ایم که تماشای آن حتما برای شما لذت بخش خواهد بود.

در سفره شب یلدا، خوراکی های مختلفی قرار دارد که معمولا افراد سعی می کنند با توجه به سلیقه خود و به زیبایی آنها را تزئین نمایند، یکی از این خوراکی های خوشمزه،  شیرینی شب یلدا است که در ادامه نمونه های زیبایی از تزیین شیرینی شب یلدا را ملاحظه می کنید، بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

تزیین شیرینی شب یلدا با ایده های جالب

شب یلدا، پایان فصل زیبای پاییز و آغاز فصل زمستان است و در واقع بلندترین شب سال نیز نامیده می شود؛ از گذشته در بین ایرانیان مرسوم بوده است که اعضای خانواده در منزل بزرگترها جمع می شدند و این شب به خصوص را جشن گرفته و به شادی می پرداختند. همچنین این شب زیبا را با خوردن تنقلات و میوه، سرو شام و قصه گویی بزرگترها و گرفتن فال حافظ سپری می کردند. در این بخش انواع جالب و دیدنی تزیینات شیرینی شب یلدا که از جمله تزیینات خاص سفره یلدا است را گلچین کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

تزیین شیرینی شب یلداتزیین انواع شیرینی مخصوص شب یلدا

برگزاری این نوع مراسم فرصت مناسبی است که علاقمندان به هنر تزئین و سفره آرایی، بخش هایی از هنر خود را به نمایش بگذارند، تزیینات سفره شب یلدا بسیار متنوع می باشد و ما در این بخش قصد داریم تصاویر جذابی از انواع تزیینات شیرینی شب یلدا را به شما معرفی نماییم که نمونه هایی از آن را در زیر مشاهده می کنید.

تزیین هندوانه ای شیرینی شب یلداشیرینی خوشمزه مدل هندوانه

تزیین جذاب شیرینی شب یلداطراحی جالب شیرینی مخصوص شب یلدا

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تزیین زیبای شیرینی شب یلداتزئینات شیک تنقلات شب یلدا

دیزاین شیرینی شب یلداتزئین کیک مدل هندوانه

تزیین شیرینی شب یلداشیرینی های مدل فانتزی برای شب یلدا

تزیین کیک شب یلداتزیین کیک به شکل هندوانه

تزیین شیک شیرینی شب یلداانواع کیک در مدل هندوانه

تزیین رول کیک شب یلدارول کیک به شکل هندوانه

تزیین شیرینی برای شب یلداشیرینی خاص شب یلدا

تزیین خوشمزه شیرینی شب یلداانواع شیرینی خوشمزه در طرح های زیبا

تزیین متفاوت شیرینی شب یلداشیرینی مخصوص کریسمس و شب یلدا

دیزاین شیک شیرینی شب یلداتزیینات تنقلات شب یلدا برای عروس

تزیین شیک سفره شب یلدادیزاین شیک سفره شب یلدا

دکوراسیون شیرینی شب یلداتزیین میوه موز با شکلات

تزیین شیرینی شب یلداشیرینی خوشمزه ایرانی برای شب یلدا

تزیین شیرینی مخصوص شب یلداتزیین جذاب خوراکی های مخصوص شب یلدا

تزیین سفره شب یلداتزیین زیبای سفره شب یلدا

تزیین شیرینی و آجیل شب یلداشیرینی و آجیل شب یلدا

دیزاین کیک شب یلدا

جدیدترین تزیینات کیک شب یلدا

شب یلدا جزو شب های زیبا و دوست داشتنی می باشد که سفره آرایی در این شب طولانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به همین خاطر اکثر خانم های کدبانو به فکر تزیین خوراکی شب یلدا  مانند انار، هندوانه، شلغم و … هستند که تزینات آن ها زیبایی سفره شب یلدا را چندین برابر می کند.

دیزاین کیک هندوانه برای شب یلدا

یکی از خوراکی های پرطرفدار کیک هستند که در طرح های مختلفی می توانید آن ها را تزیین کنید، در شب یلدا برای کسانی که تصمیم به داشتن یک پذیرایی عالی دارند تهیه کیک از اهمیت زیادی برخوردار است و معمولا با میوه های زمستانی تزیین خواهند شد همچنین، ایده های مختلفی جهت تزیین آن وجود دارد و به شکل خلاقانه و جذاب می توانید کیک برای شب یلدا را تزیین کنید و از دیدن آن لذت ببرید، در ادامه مطلب حدیدترین نمونه های تزیینات شب یلدا را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد بنابراین، اگر به دنبال ایده شیک و جالب جهت تزیین کیک شب یلدا هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 کیک به شکل هندوانه ویژه شب یلداخاص ترین مدل تزیین شیرینی شب یلداکیک شب یلدا با طراحی هندوانهتزیین شیرینی شب یلدا با ایده خاصتزیین شیرینی شب یلدا با طرح هندوانهتزیینات خاص و شیک کیک شب یلدادیزاین زیبای کیک شب یلداتزیین منحصر به فرد کیک شب یلداتزیین بی نظیرکیک شب یلداتزیین کیک شب یلدا با ایده فانتزیتزیینات خاص کیک شب یلداتزیینات بی نظیر کیک شب یلداتزیینات زیبای کیک شب یلداتزیین کیک شب یلدا

امیدواریم این بخش از هنر سفره آرایی مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد. پیشنهاد می کنیم در صورت علاقه برای مشاهده انواع تزیینات جذاب و دیدنی مرتبط با تزئین سفره شب یلدا بر روی قسمت سفره آرایی کلیک نمایید، در صورت تمایل جهت آشنایی بیشتر با شب یلدا می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *