دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تزیین ژله شب یلدا با خلاقیت های زیبا و دوست داشتنی

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

تزیین ژله شب یلدا در مدل های میوه ای از قبیل هندوانه و انار ایده جذابی است که می توانید نمونه های متنوع و زیبایی از آن را در این بخش مشاهده کرده و لذت ببرید.

تزیین ژله کار پیچیده ای نیست و نیاز به مهارت خاصی ندارد. در این مطلب تصاویری از انواع تزیین ژله مخصوص شب یلدا قرار داده ایم که شما عزیزان می توانید با الگو گرفتن از آن به راحتی آن را در منزل تهیه کرده و زیبایی سفره یلدای خود را دو چندان نمایید.

ایده های تزیین ژله شب یلدا

جشن شب یلدا یکی از مراسم های اصیل و سنتی ایرانی می باشد که در آن شب، اعضای خانواده ها در منزل بزرگترها جمع می شوند و تا پاسی از شب را به گفتگو و شادی سپری می کنند. همچنین خوراکی های مختلفی در این شب استفاده می شود که در گذشته شامل میوه های خشک از قبیل انجیر، سیب، کشمش و آجیل، هندوانه، انار دون شده، لبوی داغ و برخی دیگر از خوراکی های زمستانی سرو می شد. اما امروزه انواع تنقلات و خوراکی ها و نیز ژله نیز برای تزئین سفره شب یلدا اضافه شده است. از این رو در این مطلب، مجموعه ای زیبا و دیدنی از انواع تزیینات ژله شب یلدا گردآوری کرده ایم که می توانید با مشاهده آنها، ایده مناسب برای تزئین سفره جشن یلدا خود را بدست آورید.

تزیین ژله خاص شب یلدا

هندوانه و انار از جمله میوه های خوشمزه و پرکاربرد در شب یلدا می باشند. از این رو ایده تزیینات ژله مربوط به سفره شب یلدا در مدل های مختلف هندوانه ای، قالبی و به شکل انار پیشنهاد جذابی است که در ادامه می توانید نمونه هایی از این تصاویر زیبا ژله شب یلدا را ملاحظه نمایید.

تزئین ژله مخصوص شب یلداژله مدل هندوانه ای

تزئین زیبای ژله شب یلداتزیین ژله انار

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تزئین ژله سفره یلداژله مخصوص شب یلدا به شکل هندوانه

دیزاین شیک ژله شب یلداژله رنگی شیک مخصوص مهمانی ها

تزیین ژله شب یلدا  ژله دو رنگ با تزیین انار

تزیین ژله سفره یلدامدل ژله انار برای شب یلدا

تزیین ژله جشن یلداژله تخم مرغی زیبا

تزیین ژله شب یلداژله شب یلدا دو رنگ با تزیینات میوه

تزیین ژله مخصوص شب یلداژله انار برای شب  چله

تزیین ژله شب یلداسفره آرایی شب یلدا با تزیینات ژله

تزیین جذاب ژله شب یلداایده تزیین ژله انار

تزیین دیدنی ژله شب یلداژله هندوانه ای زیبا برای جشن یلدا

تزیین جالب ژله شب یلداتزئین ژله انار برای مهمانی ها

تزیین ژله شب یلدادسر و ژله انار با تزئین شیک

دیزاین ژله شب یلداتزئین میوه ای ژله

تزیین ژله برای شب یلدادیزاین ژله مدل هندوانه ای

تزیین ژله شب یلدادیزاین شیک ژله انار با میوه

تزیین شیک ژله شب یلداتزئین خوشمزه ژله انار

تزیین ژله شب یلداانواع ژله میوه ای برای شب یلدا

تزئین ژله شب یلداژله و دسر انار مخصوص شب یلدا

تزیین ژله شب یلدا

ایده های مجلسی برای تزیینات ژله شب یلدا

یکی از هیجان انگیز ترین تزئینات مربوط به شب چله، تزئین ژله می باشد که ایده های جذاب و متنوع زیادی برای این کار وجود دارد، انواع تزیین ژله در جام، تزیین ژله با میوه، تزیین ژله رنگین کمانی و… نمونه های زیبایی از این نوع تزئینات هستند، حال در صورتی که علاقمند به تزئینات ژله برای شب چله در منزل هستید, اما از خود ایده ای در این زمینه ندارید، می توانید با کمی ذوق و سلیقه و بهره گیری از ایده های موجود بهترین تزئینات ژله را برای این شب زیبا داشته باشید، در ادامه دعوت می نماییم از انواع دیگر تزئین ژله برای شب چله دیدن کنید.

دیزاین ژله شب یلدا

ژله یکی از خوراکی پرطرفدار در بین افراد مختلف به خصوص بچه ها می باشد که استفاده از آن به عنوان دسر در جشن ها و مهمانی های مختلف از جمله تولد و شب یلدا بسیار رایج است و اغلب کدبانو های خوش سلیقه سعی می کنند، زیباترین و شیک ترین ایده ها را برای تزئینات آن به کار گیرند، بنابراین در اینجا تصاویری جدید از تزئینات زیبای ژله شب یلدا را گلچین کرده ایم که ضمن لذت بردن از تماشای آنها می توانید برای تزئینات ژله شب یلدای خود ایده بگیرید.

تزیینات ژله شب یلدا

تصاویری از تزیینات ژله شب یلدا

تصویری از تزیین ژله شب چله

عکس تزیین ژله شب چله

انواع تزیینات ژله شب یلدا

دیزاین شیک ژله شب یلدا

تزئینی از ژله شب یلدا

جدیدترین تزیین ژله شب یلدا

تزیینات خوشمزه ژله شب یلدا

تزیینات جذاب ژله شب یلدا

زیباترین تزیین ژله شب یلدا

تزیینات دسر ژله شب یلدا

تزیینات شیک ژله شب یلدا

تزیینات زیبای ژله شب یلدا

تزیینات جدید ژله شب یلدا

تزیین ژله شب یلدا خوشمزه

تصاویری جدید از تزئینات ژله شب یلدا

با نزدیک شدن به شب یلدا خانواده ها در تکاپوی فراهم کردن خوراکی ها و تزئینات مخصوص این جشن زیبا بوده و سعی می کنند با بکار گیری المان های مخصوص شب یلدا بهترین تزئینات را برای این مناسبت زیبا و سنتی مخصوص ایرانی ها داشته باشند، حال جشن شب یلدا امروزه دچار تجملات زیادی شده و خیلی از افراد به دنبال به کارگیری انواع تزئینات شکیل و جذاب برای این کار هستند، ژله یکی از خوراکی های پرطرفدار برای تزئینات شب یلدا است که به روشهای متنوعی تزیین و دیزاین می شود، در ادامه می توانید تصاویر جدیدی از این تزئینات شکیل و زیبا را ببینید و ایده بگیرید.

تزئینات ژله جشن یلدا چند رنگ

داشتن ذوق و خلاقیت برای تزیین غذا، دسر، سالاد و … علاوه بر اینکه خوش سلیقگی و کدبانوگری شما را می رساند، می تواند تاثیر زیادی در افزایش اشتها و میل به زیاد خوردن برای افراد بد غذا و کم اشتها داشته باشد، ایده ها و خلاقیت های جذاب و متنوع زیادی برای انواع تزئینات خوراکی های مختلف جشن یلدا وجود دارد که در صورتی که از خود ایده و خلاقیتی برای این کار نداشته باشید، می توانید با مشاهده ایده های موجود و کمی دقت در تصاویر و فیلم های به اشتراک گذاشته شده در این زمینه, بهترین تزئینات ژله را برای جشن شب یلدا خود داشته باشید.

تصاویر تزیینات ژله جشن یلدا تزئینات ژله جشن یلدا انواع تزیینات ژله جشن یلدا تزیینات شیک ژله جشن یلدا تزیینات خاص ژله جشن یلدا تزیین ژله شب یلدا قالبی تزیینات جذاب ژله جشن یلدا تزیینات جدید ژله جشن یلدا تزیین ژله شب یلدا مجلسی تزیینات شکیل ژله جشن یلدا تزیینات ژله شب یلدا مجلسی تزیینات ژله شب یلدا جذاب زیباترین تزیینات ژله شب یلدا

امیدواریم با گردآوری این تصاویر زیبا از انواع تزیینات ژله شب یلدا تا حدودی توانسته باشیم در سفره آرایی و تزیین شیک و منحصر به فرد سفره شب یلدای شما کمک نماییم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *