دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی سمانه پاکدل و آشنایی بیشتر با زندگی وی و همسرش هادی کاظمی

  • فاطمه میرزایی
  • ۹ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

بیوگرافی سمانه پاکدل بازیگر جوان ایرانی به همراه تصاویر شخصی و دونفره وی با همسرش هادی کاظمی را می توانید در ادامه این مطلب مشاهده نمایید.

سمانه پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون ایران در ۲۶ مهر ۱۳۶۶ در اصفهان متولد شده است. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی است و با بازی در سریال دلنوازان در نقش مهتاب به شهرت رسید. در این قسمت از زندگینامه هنرمندان می توانید با بیوگرافی سمانه پاکدل آشنا شوید.

بیوگرافی سمانه پاکدل و تصاویر شخصی وی

سمانه پاکدل در یک خانواده پنج نفری به دنیا آمد. او دارای یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش می باشد و پدر و مادرش هر دو کارمند بوده اند.

بیوگرافی سمانه پاکدل

سمانه از کودکی به بازیگری علاقه داشت، بنابراین تصمیم داشت تا تحصیلاتش را در رشته هنر و در دبیرستان سوره ادامه دهد، اما به دلیل مخالفت خانواده اش مجبور به انتخاب رشته تجربی شد و در دانشگاه رشته روانشناسی را خواند.

بیوگرافی و عکس سمانه پاکدل

او با تشویق خواهرش در سن ۱۷ سالگی به عنوان دستیار صحنه در تئاتر فعالیت می کرد و توسط دکتر علی پویان برای بازی در نمایش رودکی دعوت شد و دوران بازیگری وی اینگونه و به دور از چشم والدینش آغاز شد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی سمانه پاکدل

ورود سمانه پاکدل به تلویزیون، اولین بار، با بازی در یک تله فیلم به کارگردانی مهدی گلستانه اتفاق افتاد و بعد از آن در سال ۱۳۸۷ برای بازی در سریال روز حسرت به کارگردانی سیروس مقدم پذیرفته شد. در این مجموعه بازیگران مطرحی همچون فرامز قریبیان، افسانه بایگان، پوریا پورسرخ، مهراوه شریفی نیا، لیندا کیانی، رحیم نوروزی و … ایفای نقش می کردند.

زندگی نامه سمانه پاکدل+عکس

سپس در سال ۱۳۸۸، مسعود رسام او را به سعید سهیلی زاده برای بازی در سریال دلنوازان معرفی کرد، بازی در این مجموعه در کنار بازیگرانی مثل پرویز فلاحی پور، فریده صابری، فریبا کوثری، محمد حاتمی، شاهرخ استخری، سیاوش خیرانی، مهدی ماهانی، سحر قریشی، حدیث میر امینی، زهره فکور صبور،  آرش ظلی پور و …. موجب شهرت و دیده شدن وی در بین مردم شد.

بیوگرافی و زندگینامه سمانه پاکدل

سمانه پاکدل بعد از حضور در برنامه دورهمی، در پاسخ به سوال مهران مدیری در مورد عاشق شدن و ازدواج، خود را علاقمند به ازدواج نشان داد. او به شوخی گفت که هم خانواده دار بوده و هم تحصیلکرده، اما کسی نمی گیردش! و او یک سال بعد و در مرداد  ۱۳۹۷ با هادی کاظمی، بازیگر طنز تلویزیون و سینمای کشورمان پیمان ازدواج بست.

بیوگرافی سمانه پاکدل+عکس

حال بعد از خواندن بیوگرافی سمانه پاکدل از شما دوستان عزیز دعوت می نماییم تا تصاویر گلچین شده و جدید وی را در اینجا مشاهده کنید.

بیوگرافی سمانه پاکدل عکس جدید سمانه پاکدل و همسرش

بیوگرافی سمانه پاکدلسمانه پاکدل در لباس عروسی

زندگینامه درباره سمانه پاکدلهادی کاظمی در جشن تولد سمانه پاکدل   زندگی نامه جدید سمانه پاکدلسمانه پاکدل و همسرش هادی کاظمی

زندگی نوشته سمانه پاکدلعکس سمانه پاکدل با تیپ مشکی     زندگینامه جالب سمانه پاکدلژست شیک سمانه پاکدل   بیوگرافی از سمانه پاکدلعکس اینستاگرامی سمانه پاکدل

بیوگرافی کامل سمانه پاکدلعکس و بیوگرافی سمانه پاکدل

بیوگرافی سمانه پاکدلسلفی عاشقانه سمانه پاکدل و همسرش

بیوگرافی متفاوت سمانه پاکدلسمانه پاکدل و سحر قریشی

بیوگرافی سمانه پاکدلعکس سمانه پاکدل

بیوگرافی جالب سمانه پاکدلعکس و زندگینامه سمانه پاکدل

بیوگرافی جذاب سمانه پاکدلنرگس و سارا محمدی و سمانه پاکدل در حرم امام رضا (ع) بیوگرافی جدید سمانه پاکدلعکس سمانه پاکدل بر روی جلد مجلات

بیوگرافی سمانه پاکدلعکس جدید سمانه پاکدل

بیوگرافی درباره سمانه پاکدل

فیلم شناسی سمانه پاکدل

فیلم های سینمایی

سرباز سرزمین من (لیلی)، یکی از ما دو نفر (۱۳۸۹)، معراجی ها (۱۳۹۲)، لبه پرتگاه

بیوگرافی سمانه پاکدل

مجموعه های تلویزیونی

همسایه ها، دیگری (۱۳۹۳)، پنجره، معراجی ها، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، دلنوازان (۱۳۸۸)، دست بالای دست (۱۳۹۱)، بچه های نسبتا بد (۱۳۹۲)

زندگینامه سمانه پاکدل

شبکه نمایش خانگی

۱۳ شمالی (۱۳۹۷)

بیوگرافی سمانه پاکدل

امیدورایم بیوگرافی سمانه پاکدل و تماشای تصاویر دونفره وی در کنار همسرش برای علاقمندان و دوستداران این بازیگر جوان ایرانی، جذاب بوده باشد. در صورت تمایل برای آشنایی با بیوگرافی سایر هنرمندان و ورزشکاران داخلی و خارجی مورد علاقه خود و مشاهده جدیدترین عکس های آنها، بر روی عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *