دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی هادی کاظمی و عکس های دونفره با همسرش

  • فاطمه میرزایی
  • ۳ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی هادی کاظمی هنرپیشه ایرانی و عکس های وی را مشاهده خواهید کرد. وی به تازگی با سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون ایران ازدواج کرده است.

هادی کاظمی بازیگر نقش های طنز ایرانی در ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در شهر تهران متولد شد. وی اولین بار با سریال شب های برره به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید و تا کنون در مجموعه های طنز زیادی بازی کرده است. برای خواندن بیوگرافی هادی کاظمی با ما همراه شوید.

بیوگرافی هادی کاظمی و تصاویر وی با همسرش

هادی کاظمی این بازیگر ۴۲ ساله، اصالتا ترک زبان بوده و دارای سه برادر به نام های مهدی، حامد و توحید می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری است که از همان سالهای دانشگاه به روی صحنه نمایش می رفت، وی به طور حرفه ای بازیگری را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و با نقش آفرینی در سریال شب های برره به سرعت در میان مردم به بازیگری شناخته شده تبدیل شد. محبوبیت وی در نقش نظام الملک باعث شد که در دیگر کارهای مهران مدیری نیز حضور داشته باشد و بعد از آن، تقریبا در اغلب کارهای مهران مدیری ایفای نقش کرده است.

زندگی نوشته هادی کاظمی

او همچنین بازی در تله فیلم و سریال های کارگردانان دیگر را نیز تجربه کرده است که از آن جمله می توان به نقش کوتاه وی در سریال در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی اشاره کرد. بازی های زیبای هادی کاظمی در خلق نقش های «بابا شاه» در سریال قهوه تلخ و نیز «دو برره» تاثیر زیادی در ماندگاری و محبوبیت وی در عرصه سریال های طنز دارد. سریال علی البدل یکی دیگر از مجموعه های موفق طنز است که وی در آن بازی کرده است. او در این سریال با بازیگران توانای زیادی از جمله مهدی هاشمی، مهدی فخیم زاده، محسن طنابنده، احمد مهران فر و … همبازی بود.

بیوگرافی هادی کاظمی

هادی کاظمی در مرداد ماه امسال و در سن ۴۱ سالگی با سمانه پاکدل ازدواج کرد. گویا آشنایی این دو به مسابقه «سیزه شمالی» مربوط می شود که این دو بازیگر جوان در آن مجموعه حضور داشتند. در ادامه بیوگرافی هادی کاظمی از شما همراهان عزیز دعوت می کنیم تا عکس های متنوع این بازیگر و نیز تصاویر دو نفره وی با همسرش را مشاهده نمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی هادی کاظمی هادی کاظمی و احمد مهران فر

زندگینامه جذاب هادی کاظمیعکس دونفره هادی کاظمی و همسرش

زندگی نامه جدید هادی کاظمیعکس عاشقانه هادی کاظمی و همسرش سمانه پاکدل

زندگینامه هادی کاظمیهادی کاظمی و همسرش در کنار لیلا بلوکات

بیوگرافی هادی کاظمی+عکسسلفی هادی کاظمی و طنابنده در پشت صحنه علی البدل

بیوگرافی و زندگینامه هادی کاظمیعکس هادی کاظمی در کنار سمانه پاکدل

بیوگرافی از هادی کاظمیعکس آتلیه ای هادی کاظمی و جواد عزتی

بیوگرافی هادی کاظمی  هادی کاظمی در کنسرت امید حاجیلی

بیوگرافی هادی کاظمیعکس جدید هادی کاظمی

بیوگرافی جذاب هادی کاظمیهادی کاظمی در کنار استاد جمشید مشایخی

بیوگرافی خاص هادی کاظمیعکس هادی کاظمی در یک مراسم

بیوگرافی دیدنی هادی کاظمی  عکس اینستاگرامی هادی کاظمی

بیوگرافی هادی کاظمیتصویری از هادی کاظمی

بیوگرافی جالب هادی کاظمیحضور هادی کاظمی در برنامه دورهمی

بیوگرافی هادی کاظمیهادی کاظمی در کنار مهران مدیری و نویسندگان طنز معروف

بیوگرافی متفاوت هادی کاظمیعکس زیبا از هادی کاظمی و همسرش

بیوگرافی هادی کاظمیهادی کاظمی در جشن تولد محسن طنابنده

بیوگرافی هادی کاظمی

فیلم های سینمایی

قانون مورفی(۱۳۹۷)، به وقت خماری (۱۳۹۶)، مصادره (۱۳۹۶)، امیر (۱۳۹۶)، من دیوانه نیستم (۱۳۹۶)، ۵۰ کیلو آلبالو (۱۳۹۴)، ایران برگر (۱۳۹۳)

بیوگرافی درباره هادی کاظمی

مجموعه های تلویزیونی

علی البدل (۱۳۹۵)، زعفرانی (۱۳۹۴)، بیدار باش (۱۳۹۱)، بهانه ای برای بودن (۱۳۹۰)، تله فیلم «سفید امضاء» (۱۳۸۹)، در چشم باد (۱۳۸۲)، تله فیلم «خواب فروش» (۱۳۸۸)، تله فیلم «بی تابی» (۱۳۸۸)، تله فیلم «گردان آبنبات چوبی» (۱۳۸۸)، تله فیلم «بمانی هفتم» (۱۳۸۷)، مرد دو هزار چهره (۱۳۸۷)، باغ مظفر (۱۳۸۵)، شب های برره (۱۳۸۴)، پاورچین (۱۳۸۴)، شبکه سه و نیم (۱۳۸۳)، صفر درجه (۱۳۸۳)، مهمانان مادربزرگ (۱۳۸۲)

بیوگرافی کامل هادی کاظمی

شبکه خانگی

قبله عالم (۱۴۰۰)، شب های مافیا (۱۳۹۹)، ۱۳ شمالی (۱۳۹۶)، آسپرین (۱۳۹۵)، شوخی کردم (۱۳۹۲)، شاهگوش (۱۳۹۲)، ویلای من (۱۳۹۱)، کار کاذب (۱۳۹۱)، کلاه بردار (۱۳۸۹)، قهوه تلخ (۱۳۹۰)، شب به یاد ماندنی بازیگر (۱۳۸۹)، گنج مظفر (۱۳۸۶)، فضانوردان (۱۳۸۵)

زندگینامه هادی کاظمی+عکس

نمایشگاه عکس برزخ

هادی کاظی در کنار بازیگری به هنر عکاسی نیز مشغول است و در واقع این کار را قبل از بازیگری نیز انجام می داده است. وی هنر بازیگری و عکاسی کردنش را مکمل یکدیگر دانسته و معتقد است هم عکاسی به بازیگری اش کمک کرده و هم بازیگری به عکاسی وی. در زیر می توانید توضیحات این بازیگر مشهور کشورمان را درباره نمایشگاه عکس وی با نام برزخ که اخیرا با حضور جمعی از هنرمندان از جمله محمود کلاری، محمدرضا علیمردانی، نفیسه روشن، پانته آ پناهی ها، مستانه مهاجر و … برگزار شد را بخوانید.

«برزخ» توضیح خوبی درباره رویکرد و مفهوم این عکس‌ها ارائه می‌دهد. برزخ از فاصله ۲ دنیای قبل و بعد می‌گوید، جایی میان گذشته و آینده. گم‌شده‌ای در زمان وجود دارد که به نظرم این برزخ در تمام عکس‌ها معلوم است و خودش را نشان می‌دهد. در عکس‌های این نمایشگاه یک نوع گم‌گشتگی، خلأ و بی وزنی وجود دارد.

تصاویر جدید هادی کاظمی

وی همچنین به نوستالژی ای که عکسهایش مخاطب را با آن درگیر می‌کند، اشاره کرده و در ادامه می گوید :

وقتی مخاطب عکس‌ها را می‌بینید، ناخواسته یک نوستالژی را پیگیری می‌کنید، مثلاً همه ما با ماشین پیکان خاطره داریم و من نمایش این نوستالژی را دوست داشتم.

وی همچنین در مورد سیاه و سفید بودن عکس ها این چنین پاسخ داده است :

عکس‌های این نمایشگاه همه به شکل سیاه و سفید به نمایش گذاشته شده‌اند که می‌تواند به انتقال پیام عکس‌ها بیشتر کمک کند.

شب های مافیا

شب های مافیا یک مسابقه هیجان انگیز و جالب و نام برنامه ای رئالیتی شو به کارگردانی سعید ابوطالب است که از شبکه خانگی پخش می شود و تاکنون هنرمندان زیادی در آن حضور پیدا کرده اند که به رقابت با یکدیگر پرداخته اند.

شرح حال زندگی هادی کاظمی

سری اول این مجموعه پرطرفدار با حضور بازیگران مشهوری از جمله هادی کاظمی و همسرش سمانه پاکدل فیلمبرداری و پخش شد و سری جدید آن نیز با حضور هنرمندان و افراد شناخته شده زیادی در نوروز ۱۴۰۰ به نمایش درآمد.

جدیدترین تصاویر خانوادگی وی

در ادامه بیوگرافی خواندنی هادی کاظمی، مجموعه تصاویر جدیدتری از این بازیگر توانمند و دوست داشتنی در عرصه طنز به همراه همسرش به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه هوادارانشان واقع شوند.

سرگذشت خواندنی هادی کاظمیسرگذشت جذاب هادی کاظمیگالری عکسهای هادی کاظمیجدیدترین بیوگرافی هادی کاظمیزندگی نوشته متفاوت هادی کاظمیزندگی نوشته کامل هادی کاظمیزندگی نوشته درباره هادی کاظمیزندگی نوشته جالب هادی کاظمیبیوگرافی هادی کاظمی بازیگر طنز

دراین قسمت بیوگرافی هادی کاظمی را مشاهده کردید. در صورت تمایل به منظور آگاهی از اخبار جدید بازیگران و هنرمندان داخلی و خارجی مورد علاقه خود می توانید به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *