دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین عکس های شاهرخ استخری و بیوگرافی شاهرخ استخری

  • مرضیه شاکری
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

شاهرخ استخری، بازیگر خوش چهره و جوان سینما و تلوزیون ایران، یکی از همان هنرمند هایی که همه او را می شناسند و دوستش دارند. امروز با مجموعه عکس های شاهرخ استخری به سراغ بیوگرافی این بازیگر می رویم تا با او بیشتر آشنا شویم.

حتما ما شما هم سریال دلنوازان را به خاطر دارید و همچنین به یاد دارید که چگونه شاهرخ استخری با بازی زیبایش باعث شد تا این سریال به پر مخاطب ترین سریال تبدیل شود و علاقه مندان فراوانی را مجبور به نشستن پای تلویزیون کرد. امروز در این مقاله می خواهیم به همراه سری عکس های شاهرخ استخری به سراغ زندگینامه و بیوگرافی این هنرمند برویم تا با او بیشتر آشنا شویم.

عکس های شاهرخ استخری و دخترش پناه

بیوگرافی شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری متولد 14 مهر سال 1359 در تهران است، در خانواده ای 5 نفره متشکل از پدر و مادر و دو خواهر کوچکتر رشد یافت و در رشته مهندسی صنایع به تحصیل پرداخت. در ابتدا ساکن بولوار کشاورز بوده اند اما پس از آن به شهرک غرب نقل مکان می کنند. دوران تحصیل را به ترتیب در مدرسه 15 خرداد و آزادی و فجر دانش گذرانده است. به دلیل اینکه پدرش به مدت 8 سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده، او را از خدمت سربازی معاف کرده اند. شاید برای شما هم سوال بوده که چرا نام خانوادگی او «استخری» است؟ استخری مربوط به یک شهر در استان فارس می باشد که این نام خانوادگی از آنجا گرفته شده است.

شاهرخ استخری در نمایی متفاوت
شاهرخ استخری به عنوان اولین کار بازیگری خود، در تئاتر «اسب ها» حضور پیدا کرد. دوره های بازیگری اش را تحت نظر هنرمندانی چون : پیام دهکردی و هدایت هاشمی و مهتاب نصیر پور گذرانده است. پس از آن در تلخون حضور پیدا کرد و به گونه ای حرفه ای بازیگری را آغاز نمود. وی با هنرنمایی هایش در «پریدخت» ، «مثل هیچ کس» ، «ماه عسل» ، «دلنوازان» ، «فاصله ها» توانایی اش را به همگان ثابت کرد و تبدیل به هنرمندی محبوب گشت.

از جمله کارهای سینمایی شاهرخ استخری:

* کالسکه

* شریک

* پس کوچه های شمرون

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

* ساعت شلوغی

* یک شب همین طوری کنارم باش

* تقدیر نهایی

* برگشت ناپذیر

عکس های شاهرخ استخری با تیپ اسپرت

* کبریت سوخته

* یک دو سه

* چک

* تعطیلات

* تلخون

* سوگند

از جمله کارهای تلوزیونی شاهرخ استخری:

* پرانتز باز

* مثل هیچکس

* ماه عسل

* فاصله ها

* دلنوازان

* پریدخت

شاهرخ استخری و سیاوش خیرابی

شاهرخ استخری اکنون کمتر کار بازیگری می کند و جدیدا جواهر فروشی تاسیس کرده با نام سنجاق که بیشتر به آن می پردازد. این هنرمند محبوب ازدواج کرده و حاصل ازدواجش دختری به نام پناه است اما از انجایی که او دوست نداشته که خبر ازدواجش رسانه ای شود، این موضوع به حدی برای او اهمیت داشت که، باعث دلخوری او از علی ضیا به علت گفتن تبریک و انتقال خبر ازدواج شاهرخ استخری در یکی از برنامه های تلوزیونی شد، اما اکنون این دلخوری رفع شده است، به همین دلیل اخبار دقیقی در رابطه با همسر و یا زمان ازدواج او موجود نیست. این بازیگر قصد ندارد در فیلم و سریال هایی که علاقه ای به آنها ندارد بازی کند و دوست دارد که در سریال ها و فیلم هایی که یک کار هنری بزرگ شمرده می شود حضور پیدا کند. در ادامه عکس های شاهرخ استخری و دخترش را ببینید.

عکس های شاهرخ استخری:

عکس های شاهرخ استخری زیباعکس های شاهرخ استخری جالبشاهرخ استخری با تیپ جدیدتصویر سیاه و سفید شاهرخ استخریشاهرخ استخری در نمایی زیباتصویری زیبا از شاهرخ استخریتصویری جالب و زیبا از شاهرخ استخریشاهرخ استخری با چهره ای متفاوتعکس های شاهرخ استخری جدید

عکس های دختر شاهرخ استخری:

تصاویری زیبا از شاهرخ استخری و دختر زیبایش «پناه» را با هم ببینیم.

عکس های شاهرخ استخری با دخترش

تصویر پناه دختر شاهرخ استخری

دختر شاهرخ استخری شاهرخ استخری و دخترش دختر زیبای شاهرخ استخری  پناه زیبا دختر شاهرخ استخری شاهرخ استخری و دخترش در خواب دسته جمعی با شاهرخ استخری

امیدواریم که از مقاله امروز و عکس های شاهرخ استخری لذت برده باشید، در بخش گالری تصاویر سایر عکس های بازیگران را مشاهده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *