دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نسل جدید پژو ۲۰۸ با پیشرانه های مختلف رونمایی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۸ اسفند ۱۳۹۷
  • ۰

همزمان با قراگیری در آستانه نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ نسلی جدید از هاچ بک ۲۰۸ با موتورهای بنزینی، برقی و دیزلی رونمایی خواهد شد.

هاچ بک شهری یکی از برندهای معروف فرانسوی قرار است در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ رونمایی گردد. این خودرو از جذاب ترین مدل ها در قاره اروپا به حساب می آید.

نسخه جدید ۲۰۸ در قسمت بیرونی از سدان ۵۰۸ به شدت الگو گرفته و در قسمت جلو المان های خاصی قابل رویت است. البته در تیپ های گران تر چراغ‌های جلوی تمام LED قابل پیگیری می باشد.

نسل جدید پژو 208

رینگ های ۱۷ اینچی از تجهیزات در نظر گرفته برای این خودروست و سقف آن نیز در تضاد رنگی با بدنه به رنگ مشکی دیده می شود. این خودرو در وضعیت داخلی کابین نیز تغییرات زیادی به خود دیده است.

صفحه آمپر دیجیتالی در این پژو با نام i-Cockpit ارائه شده و این صفحه آمپر دیجیتالی در کنار نمایشگر لمسی در اینچ های مختلف ۵، ۷ و ۱۰ اینچ دیده می شود.

نسل جدید پژو 208

این کنترل ها در سیستم اطلاعات به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و سوییچ و دکمه های فیزیکی در این دستگاه کمتر دیده می شود. برای طراحی کابین از فیبر کربنی استفاده کرده و مجهز به غربیلک فرمان اسپرت می باشد.

این خودرو در طرح جدید خود از CMP کمک گرفته و این تغییر با کاهش وزن ۳۰ کیلوگرمی همراه می باشد. تقویت آیرودینامیک از دیگر مباحث در نظر گرفته شده برای طراحی خودرو می باشد. این ویژگی باعث شده که میزان لرزش، خشکی و ارتعاش خودرو کمتر شود.

  •  آرون گروپس

نسل جدید پژو 208

Peugeot 208این خودرو با موتور ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ بنزینی و موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر دیزلی عرضه می شود. قدرت تولیدی این موتور با سه سطح متفاوت ۷۵، ۱۰۰ و ۱۳۰ معرفی خواهد شد.

نسل جدید پژو 208

تولید قدرت نسخه ۷۵ اسب بخاری با یک جعبه ۵ سرعته دستی منتقل می شود و نسخه ۱۳۰ اسب بخاری به یک جعبه دنده ۸ سرعته اتومات مجهز می باشد. برای نسخه ۱۰۰ اسب بخاری آن از دو جعبه دنده ۶ سرعته از نوع دستی و ۸ سرعته اتوماتیک استفاده می شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *