دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی ویلیام لوی و عکس های متفاوت این هنرمند جذاب

  • محدثه خاکشور
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ۰

ویلیام لوی سوپر مدل و بازیگر معروف هالیوودی است که کارنامه هنری او سراسر درخشش و موفقیت می باشد. در این مطلب بیوگرافی ویلیام لوی را چه از نظر شخصی و چه هنری بررسی می کنیم.

آشنایی با بیوگرافی ویلیام لوی

بیوگرافی ویلیام لوی جذاب ترین مرد جهان در سالهای ۲۰۰۹،۲۰۰۸،۲۰۰۷

ویلیام لوی متولد سال ۱۹۸۰ در کوخیمار- هاوانای کوبامی باشد که وقتی چهارده سال به همراه خانواده خود به میامی رفتند، او ابتدا به ورزش بیسبال روی آورد و فراگرفت و تجارت آموخت، اما پس از سفر به لس آنجلس علاقه به هنرپیشگی در او شکل گرفت و نخستین فعالیت های خود را در آنجا انجام داد. بیس بال به ویلیام که مهاجری بی پول بود کمک نمود تا به شناخته شود، وی اول بورس تحصیلی دریافت نمود و موفق شد به حد لازم جهت دوره های بازیگری پول جمع آوری نماید. رد حقیقت این هنرمند بعد از نقش آفرینی در سریال تلویزیونی « Dancing With the Stars» مشهور شد.

مرور زندگینامه ویلیام لوی از دو بعد شخصی و حرفه ای

زندگینامه ویلیام لوی بازیگر و همسرش

سپس به واسطه ی شبکه «تلموندو» در برنامه ها حضور یافت و به عنوان مدل بین المللی مشغول به کار گردید و نخستین فعالیتش را در این مسیر آغاز نمود. پس از تعدادی فیلم های موفقیت آمیز با خواننده «مایته پرونی» آشنا گردید که در سریال تلویزیونی «تقدیر یک فرشته» با او همبازی گردید. عکس ویلیام لوی بعنوان جذاب ترین مرد سال بر روی نشریه اسپانیایی «مردم در اسپانیا» منتشر گردید که جالب است بدانید او در سال ۲۰۰۷، سال ۲۰۰۸ و سال ۲۰۰۹ به عنوان جذاب ترین مرد دنیا انتخاب و معرفی گردید.

  •  آرون گروپس

مرور زندگینامه ویلیام لوی از دو بعد شخصی و حرفه ای

ویلیام در ۲۰۱۱ در ویدیو موزیک جنیفر لوپز خواننده بسیار معروف به اسم من به تو علاقه مند هستم مقابل دوربین رفت. وی همچنین در ۲۰۱۴ در فیلم سینمایی «معتاد» با نقش کوئینتون کانوسا بازی نمود. از دیگر درخشش های ویلیام لوی نقش آفرینی او در فیلم سینمایی رزیدنت ایول: قسمت پایانی است. بازی در فیلم های «در آغوش یک قاتل فراری» و نیز «بیمه عمر» از دیگر آثار موفق او محسوب می شوند.

مرور زندگینامه ویلیام لوی از دو بعد شخصی و حرفه ای

بیوگرافی ویلیام لوی هنرپیشه و مدل

زندگینامه ویلیام لوی بازیگر و همسرش

بیوگرافی ویلیام لوی همراه عکس های زیبای

زندگینامه ویلیام لوی بازیگر رزیدنت اویل

دوستی و ازدواج

در ۲۰۰۳ ویلیام لوی با هنرپیشه آمریکایی – مکزیکی به نام الیزابت گوتیرز وارد رابطه ای عاشقانه گردید که در ۲۰۰۶ اولین فرزند آنها، پسری به اسم «کریستوفر الکساندر» متولد شد، در ششم مارس سال ۲۰۱۰ نیز فرزند دوم آنها، دختری به اسم «کیلی الکساندر» به دنیا آمد.

آشنایی با بیوگرافی ویلیام لوی

زندگینامه ویلیام لوی هنرپیشه محبوب و جذاب

گفته می شود این دو هنگام بازی ویلیام لوی در موزیک ویدیوی جنیفر لوپز به اسم «من به تو علاقه مند هستم!» درگیر یکسری مشکلات گردیدند، اما توانستند بر آن فائق آمده و پس از اتمام سریال تلویزیونی «چهره ای از انتقام» که الیزابت گوتیرز در آن بازی می کرد؛ تصمیم دارند صاحب سومین فرزند خود شوند و در ۲۰۱۲ با یکدیگر ازدواج نمایند.

زندگینامه ویلیام لوی بازیگر و همسرش

بیوگرافی ویلیام لوی + عکس

جدایی و طلاق

ویلیام لوی و الیزابت گوتیرز بعد از نوزده سال زندگی و در کنار یکدیگر بودن، که حاصل آن پسری ۱۵ ساله به اسم کریستوفر و دختری ۱۱ ساله به اسم کیلی به طور رسمی اعلام نمودند که از یکدیگر جدا شده اند.

زندگینامه ویلیام لوی بازیگر موفق آمریکایی

زندگینامه ویلیام لوی بازیگر محبوب آمریکایی

الیزابت گوتیرز

الیزابت گوتیرز بازیگر و مدل آمریکایی – مکزیکی است که در سال ۲۰۰۲ با ولیام لوی وارد رابطه ای احساسی شد و سپس ازدواج نمودند و اکنون که گفته می گردد اخیرا از یکدیگر جدا شده اند. الیزابت گوتیرز همراه والدین مکزیکی خود در لس آنجلس آمریکا متولد شد. الیزابت دارای شش خواهر و همچنین یک برادر بزرگتر از خود می باشد.

حانواده الیزابت در ۵ سالگی او به مکزیک بازگشتند و وی در مکزیک به تحصل مشغول گردید، اما مجددا وقتی او ۱۰ سال داشت خودش به آمریکا رفت و توانست در عرصه مدلینگ به عنوان مدل موفق شده و بدرخشد.

زندگینامه ویلیام لوی هنرپیشه موفق آمریکایی

بیوگرافی ویلیام لوی همراه عکس های متفاوتش

آشنایی با بیوگرافی ویلیام لوی

زندگینامه ویلیام لوی بازیگر آمریکایی- کوبایی

زندگینامه ویلیام لوی بازیگر و همسرش

زندگینامه ویلیام لوی همراه عکس هایش

زندگینامه ویلیام لوی بازیگر جذاب آمریکایی

در این مطلب شما را با بیوگرافی ویلیام لوی از دو بعد حرفه ای-هنری و نیز شخصی آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. از دیگر هنرمندان مطرحی که به تازگی پس از سالها زندگی مشترک جدا گردیده اند؛ جرارد پیکه و شاکیرا هستند که به خصوص با انتشار ترانه های جدید شاکیرا در این باره جنجالی شده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *