دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی جنیفر لوپز و عکس های جذاب و متفاوت وی در گذر زمان

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

برای آشنایی با بیوگرافی جنیفر لوپز هنرپیشه و خواننده مطرح آمریکایی و تماشای تصاویر جدید و خانوادگی وی در ادامه این مطلب همراه شوید.

در این مطلب بیوگرافی جنیفر لوپز را مرور می کنیم. وی با نام اصلی جنیفر لین لوپز رودریگز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله برانکس واقع در شهر نیویورک متولد شد و هم اکنون بازیگر، خواننده، رقصنده، تهیه کننده، نویسنده، صداپیشه و طراح مد در آمریکا می باشد.

معرفی بیوگرافی جنیفر لوپز به همراه تصاویر جدید

جنیفر لوپز بازیگر ۵۰ ساله آمریکایی در شهر نیویورک و در محله کسل هیل از پدر و مادری پورتوریکویی به نام های دیوید و گوآدالوب متولد شد. وی یک خواهر بزرگتر از خودش به نام لسلی دارد و خواهر کوچکترش لیندا لوپز خبرنگار است.

زندگینامه جنیفر لوپز

پدر جنیفر در ابتدا در شیفت شب یک شرکت بیمه کار می کرد، اما بعدا به عنوان متخصص رایانه در شرکت استخدام شد. در هنگام تولد جنیفر وضع مالی آنها چندان خوب نبود و در آپارتمان کوچکی زندگی می کردند، اما آنها بعد ها موفق به خرید یک خانه بزرگتر و دو طبقه شدند.

زندگینامه لین لوپز بازیگر آمریکایی

لوپز از سن ۵ سالگی در کلاس های رقص و خوانندگی ثبت نام کرد. پدر و مادر او همواره فرزندانشان را به اخلاق مداری در کار توصیه کرده و نیز آنها را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق می کردند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی جنیفر لوپز

تحصیلات دبیرستان جنیفر در یک مدرسه مذهبی کاتولیک سپری شد، ضمن اینکه وی در آنجا در تیم های سافتبال و ژیمناستیک نیز عضو بود. او در سال ۱۹۸۴ و در حالی که ۱۵ سال داشت با دیوید کروز آشنا و وارد رابطه شد.

زندگینامه جدید جنیفر لوپز

شروع بازیگری جنیفر در سال آخر دوران دبیرستان وی رقم خورد. وی متوجه شد که به منظور ساخت یک فیلم ناتمام با نام دختر کوچکم، در پی انتخاب بازیگران نوجوان هستند، از این رو عزم خود را جزم کرد که نقش کوتاهی در این فیلم بازی کند.

زندگینامه جذاب جنیفر لوپز

انگیزه ستاره شدن در سینما بعد از بازی در این فیلم که از جمله فیلم های درجه پایین با بودجه کم بود، در وی بوجود آمد، اما والدینش با بازیگر شدن دخترشان مخالفت کرده و تصمیم وی را احمقانه می دانستند؛ پدر و مادر جنیفر معتقد بودند که “هیچ لاتین تباری این کار را نمی کند.” از این رو وی به دلیل تفاوت دیدگاه خود با خانواده اش تصمیم به جدایی از آنها و زندگی در یک آپارتمان در محله منتهن گرفت. ضمن اینکه وی علی رغم ثبت نام در کالج باروک پس از گذراندن تنها یک ترم از تحصیل انصراف داد.

بیوگرافی جنیفر لوپز

او سپس به اجرای موسیقی در برخی مکان های محلی روی آورد و سپس به عنوان یکی از اعضای یک گروه کر استخدام شد، حتی همراه آنها به یک سفر پنج ماهه به اروپا رفت. اما از نقشش در گروه رضایت نداشت، زیرا تنها کسی بود که در گروه اجازه تک خوانی به وی داده نمی شد، بنابراین تصمیم به جدایی از گروه گرفت و مدتها بعد در یک اجرای دیگر موفق به کسب یک موقعیت شغلی جدید در ژاپن به عنوان خواننده، رقاصه و طراح شد.

ازدواج جنیفر لوپز

جنیفر اولین بار و در سال ۱۹۹۷ با اوجانی نوآ ازدواج کرد. زمینه آشنایی آنها در رستورانی که نوآ خدمتکار آنجا بود، اتفاق افتاد، سپس این دو در سال ۱۹۹۸ از هم جدا شدند.

زندگی نامه و تصاویر جنیفر لوپز

وی دوباره در سال ۲۰۰۴ با مارک آنتونی ازدواج کرد. در سال ۲۰۰۸ صاحب دو فرزند دوقلو به نام های اما و ماکسیمیلیان شد. اما ازدواج وی با مارک آنتونی سرانجامی نداشت و آنها بعد از هفت سال زندگی مشترک در سال ۲۰۱۱ از هم جدا شدند.

بیوگرافی جنیفر لوپز

تاکنون مردهای زیادی در زندگی جنیفر حضور داشته اند و او در طی سالهای زندگی اش روابط نسبتا صمیمانه و گرمی با شان کامز، کریس جود، بن افلک و مارک آنتونی داشته است.

زندگی نوشته جنیفر لوپز

اولین رابطه اش با دیوید کروز و در سن ۱۵ سالگی اتفاق افتاد و آخرین آن نیز با پسر ۲۴ ساله به نام کاسپر اسمارت که به عنوان رقاص در موزیک ویدیو های وی حضور داشت، او همچنین سابقه همکاری با خود جنیفر و بیانسه را نیز داشته است. گویا هر دوی آنها از این ارتباط خوشحالند و کاسپر هم حس خوب و پدرانه ای نسبت به دوقلو های جنیفر دارد.

برخی حواشی زندگی جنیفر لوپز

 در سال ۱۹۹۹ در برخی نشریات انگلیسی و آمریکایی عنوان شد که اعضای بدن جنیفر در مجموع به ارزش یک میلیارد دلار بیمه شده است، اما لوپز بعد از شنیدن این اخبار طی بیانیه ای این گزارش ها را خنده دار دانست.

همه چیز درباره جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در مسابقه جهان رقص که محصول شبکه ان بی سی آمریکا می باشد و پخش آن از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است، به عنوان یکی از داوران این مسابقه فعالیت دارد.

زندگینامه خواندنی جنیفر لوپز

لباس جنیفر لوپز با طراحی ورساچه که در مراسم جایزه گرمی آن را به تن کرده بود، موجب ایجاد جستجوی تصاویر گوگل گردید. بعد از این اتفاق به دلیل افزایش شمار جستجو ها برای دیدن جنیفر با آن نگاره، گوگل به فکر توسعه جستجوگر تصاویر خود افتاد. همچنین جنیفر یکبار دیگر در هفته مد میلان که در سال ۲۰۱۹ برگزار شد این لباس را به تن کرد.

زندگینامه درباره جنیفر لوپز

اکنون بعد از خواندن بیوگرافی جنیفر لوپز در این قسمت، می توانید تعدادی دیگر از عکس های گلچین شده این هنرپیشه و رقصنده مشهور آمریکایی را ملاحظه کنید.

زندگینامه جالب جنیفر لوپزعکس جدید جنیفر لوپز

بیوگرافی جنیفر لوپز

        عکس جنیفر لوپز و همسرش

بیوگرافی جنیفر لوپزتصویری از هنرپیشه معروف هالیوود

سرگذشت جنیفر لوپز  جنیفر لوپز و دوقلو هایش

زندگی نوشته کامل جنیفر لوپزعکسی از جشن تولد جنیفر لوپز

زندگی نوشته خواندنی جنیفر لوپزتیپ زیبای جنیفر لوپز در یک مراسم

گالری عکس های جنیفر لوپزتصویری از استایل زیبای جنیفر لوپز

بیوگرافی جنیفر لوپز+عکسعکس و بیوگرافی جنیفر لوپز

بیوگرافی لین لوپز رودریگزعکس اینستاگرامی جنیفر لوپز

عکس های جذاب جنیفر لوپزتصویر زیبای بازیگر و رقصنده آمریکایی

تصاویر جدید جنیفر لوپز

امیدواریم مطالعه بیوگرافی جنیفر لوپز مورد رضایت شما عزیزان واقع شده باشد، در صورت تمایل برای مشاهده جدیدترین اخبار و تصاویر جدید بازیگران داخلی و خارجی می توانید به قسمت عکس بازیگران مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *