دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

رفع چسبندگی مژه ها بعد از آرایش و ریمل زدن

  • ندا خوشرو
  • ۴ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با روش هایی برای رفع چسبندگی مژه ها آشنا شدید که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید میکای بی نظیر و جذاب را برای چشم هایتان داشته باشید.

چسبنده شدن مژه ها از انواع مشکلاتی می باشد که ممکن است در حین آرایش چشم ها برای هر خانمی پیش آید و برای اینکه شما میکاپ چشم بی نظیر و بدون نقصی داشته باشید بهتر است با اصول رفع چسبندگی مژه ها آشنا شوید.

رفع چسبندگی مژه ها بعد از انجام میکاپ

اگر تمایل دارید مژه هایی خوش فرم و بلند داشته باشید بهتر است در زمان میکاپ چشم هایتان ترفندهایی را رعایت نمایید و به کمک این ترفندها به مژه های خود حالت و فرم بی نظیری را ببخشید. در مطالب قبلی چسباندن مژه مصنوعی و نحوه آرایش مژه کوتاه و فر دادن مژه ها را مشاهده کردید در ادامه با اصول از بین بردن چسبندگی مژه ها در خدمت شما خواهیم بود.

از بین بردن چسبندگی مژه

چگونه چسبندگی مژه ها را از بین ببریم ؟

زمانی که از لوازم آرایشی نظیر ریمل استفاده می کنیم به دلیل ترکیباتی که در برخی از ریمل ها وجود دارد ممکن است مژه ها به یکدیگر بچسبند که برای از بین بردن چسبندگی مژه روش های موثری وجود دارد که بهتر است شما با آن ها آشنایی داشته باشید تا در صورت بروز این مشکل بتوانید به راحتی آن را رفع نمایید.

 رفع چسبندگی مژه ها با روش های ساده

نحوه صحیح کشیدن ریمل برای جلوگیری از چسبنده شدن مژه ها

۱.قبل از کشیدن ریمل روی مژه ها بهتر است به کمک دست یا شانه مخصوص مژه ها را از یکدیگر جدا نمایید سپس پرایمر را روی مژه ها بزنید.

۲. برای زدن ریمل روی مژه ها باید برس ریمل را از سمت پایین به سمت بالا بکشید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

 رفع چسبندگی مژه ها با ترفندهای آسان

۳. توجه داشته باشید که مقداری زیادی مایع نباید روی برس ریمل باشد زیرا مایع ها روی سطح مژه ها گلوله می شوند و در نتیجه مژه های شما به یکدیگر می چسبند.

۴. نیازی نیست که برس ریمل را چندین بار روی مژه ها بکشید زیرا این کار باعث می شود تا مژه های شما نامرتب و چسبنده شوند.

۵. در صورتی که مژه های تان به هم چسبیده شدند می توانید به کمک برس تمیز یا شانه مژه آن ها را از یکدیگر جدا نمایید.

از بین بردن چسبندگی مژه با ترفندهای کاربردی

نکات طلایی برای پیشگیری از چسبندگی مژه ها

۱. اگر برس ریمل بیش از حد با مایع ریمل پوشیده شده بهتر است برس ریمل تان را عوض کنید یا مایعات اضافه را به کمک دستمال کاغذی از روی سطح ریمل پاک نمایید و بعد از هر بار استفاده از ریمل بهتر است برس آن را تمیز کنید.

۲. قبل از استفاده از ریمل بهتر است برس ریمل را به مدت ۵ دقیقه درون آب داغ قرار بدهید سپس به کمک برس تمیز مژه ها را شانه بزنید و بعد از شانه زدن مژه ها برس را درون ریمل قرار بدهید و شروع به ریمل زدن مژه ها نمایید.

۳. برای جدا کردن مژه ها هرگز از سنجاق یا سوزن استفاده نکنید.

 نحوه صحیح ریمل زدن مژه ها

۴. میکاپ قبلی چشم های خود را بشویید سپس دوباره میکاپ کنید. برخی از خانم ها تصور می کنند که با داشتن چند لایه میکاپ زیباتر می شوند که این تصور نادرست می باشد و اگر شما مژه هایتان را تمیز کنید و دوباره آن ها را آرایش کنید به یکدیگر می چسبند.

۵. بعد از هر بار استفاده از ریمل درب آن را محکم ببندید زیرا در صورت باز بودن درب ریمل میکروب ها و ذرات خارجی وارد ریمل می شوند و در نتیجه ریمل زودتر فاسد می شود.

نحوه رفع چسبندگی مژه ها با روشی ساده

در این مطلب اصولی برای از بین بردن چسبندگی مژه ها را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *