دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کابینت نسکافه ای در طرح ها و مدل های شیک امروزی

  • محدثه خاکشور
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب آرگایی های خوش سلیقه با کابینت نسکافه ای آشنا خواهید شد. این آشناسازی با به قلم کشیدن مطالب ارزشمند و همچنین تصاویر زیبا و شیک انجام می شود. امیدواری مورد توجه واقع شود.

بارها در مطالب قبلی گفتیم که آشپزخانه به دلیل گذراندن وقت زیادی از سوی کدبانوی منزل، نیاز به طراحی زیبا و مناسب می باشد تا فضایی گرم و پرانرژی و در عین حال آرام برقرار باشد. عناصر زیادی می توانند شما را در رساندن به این هدف یاری نمایند که یکی از آنها کابینت ها هستند. و اما در زمینه انتخاب خود کابینت ها نیز رنگ ها به عناون معیاری اساسی سهم مهمی را ایفا می کنند. کابینت نسکافه ای شاید گزینه ای عالی در این زمینه محسوب شود.

انواع ایده های شیک و دوست داشتنی کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای یکی از شاخه های تقسیم بندی کابینت ها از نظر رنگ است. اگر به دنبال کابینتی هستید که با هر نوع سبکی چه مدرن و چه سبک کلاسیک هماهنگی داشته باشد، ما کابینت نشکافه ای را پیشنهاد می کنیم. همچنین یکی دیگر از مزایای استفاده از این کابینت سازگاری و ایجاد ترکیبی ایده آل با سایر رنگ ها می باشد که در نهایت نتیجه بی نهایت دلچسب می باشد. نسکافه ای رنگی خنثی از خانواده قهوه ای و دارای تناز رنگ چوب است، پس محیط آشپزخانه شما را آکنده از لطافت و تازگی و همچنین گرما و صمیمت می نماید.

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

نسکافه ای در طراحی منزل

انتخاب بهترین رنگ کابینت یکی از دغدغه هایی است که افراد، به خصوص خانم ها هنگان انتخاب بر روی آن حساسیت زیادی نشان می دهند. تنوع رنگی بالا در کابینت ها موجب شده تا شما در انتخاب خود دچار سردرگمی بیشتری شوید، اما علاوه بر سلیقه باید به طراحی و رنگ غالب منزل خود نیز توجه داشته باشید. رنگ نسکافه ای یکی از رنگ های زیبا و شیکی است که در زمینه های گوناگون طرفداران زیادی دارد چرا که به دلیل اعضای خانواده قهوه ای بودن، گرم می باشد. این گرما را می توانید با استفاده از یک کابینت دارای این رنگ به محیط آشپزخانه خود بیاورید.

کابینت نسکافه ای

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کابینت نسکافه ای

نسکافه ای از نظر روانشناسان

نسکافه ای رنگی پر شور و گرما و در عین حال صمیمی می باشد که با به کارگیری در طراحی منزل می تواند به خوبی این احساس را در فضا پراکنده ساخته و به فرد منتقل کند. علاوه بر ایجاد این همه حس خوب، این رنگ دارای زیبایی خاصی همراه مدرن بودن می باشد که در پوشش و طراحی بسیار محبوب می باشد.

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

 نسکافه ای در طیف های مختلف

  • کابینت نسکافه ای کرم
  • کابینت نسکافه ای قهوه ای
  • کابینت نسکافه ای طلایی
  • کابینت نسکافه ای متالیک
  • کابینت نسکافه ای سفید

علاوه بر زیبایی که خود کابینت های با این رنگ دارند، به کارگیری ۲ رویه مات و رویه براق بر این زیبایی و جلا می افزاید.

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

 آشپزخانه کوچک و آشپزخانه بزرگ

چناچه آشپزخانه منزل شما از نظر مساحت بزرگ بوده و نورگیری زیادی نیز دارد، خوب است از ترکیب نسکافه ای و سیاه برای کابینت بهره ببرید.

کابینت نسکافه ای

برای آشنایی با کابینت سفید مشکی بر روی لینک کلیک کنید.

و اما چناچه آشپرخانه منزل شما کوچک با نورگیری کم می باشد، خوب است که ترکیب رنگی نسکافه ای و سفید را برای کابینت محیط آشپزخانه انتخاب کنید. این ترکیب رنگی موجب می شود تا محیط بزرگتر دیده شده و جلوه ی بیشتری داشته باشد.

کابینت نسکافه ای

 نسکافه ای به تنهایی و یا ترکیب با سایر رنگ ها؟

البته کابینت های زیادی را در بسیاری از آشپزخانه ها شاهد هستیم که تنها با استفاه از رنگ نسکافه ای چیدمان یافته اند. اما برخی دیگر از طراحی های آشپزخانه ها از ترکیب نسکافه ای با سایر رنگ ها استفاده شده است. از جمله رنگ های جالب و زیبا برای این منظور می توان به ترکیب رنگی سفید و نسکافه ای، سیاه و نسکافه ای، کرم و نسکافه ای، طلایی نسکافه ای، قهوه ای نسکافه ای اشاره داشت. در کل ترکیب نسکافه ای با سایر رنگهای روشن موجب می گردد تا هماهنگی دوست داشتنی به دست بیاید.

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

به عنوان مثال می توانید برای کابینت آشپزخانه خود با رنگ نسکافه ای از دستگیره هایی طلایی رنگ بهره ببرید. به همین سادگی ترکیب رنگی طلایی و نسکافه ای را انجام داده اید که هارمونی و زیبایی خیره کننده ای دارد.

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

کابینت نسکافه ای

نکته ای کاربردی

جهت طراحی کابینت نسکافه ای در آشپزخانه لازم است با توجه بالا دیگر المان های طراحی را برگزینید. چرا که این رنگ (نسکافه ای) از رنگ های خنثی محسوب می شود که در صورت استفاده به تنهایی آن و به کارگیری ناصحیح دیگر وسایل و رنگ ها مممکن است فضایی خسته کننده و دلگیر را به وجود بیاورد. پیشنهاد ما این است که این رنگ را به عنوان رنگ اصلی استفاده کرده و از سایر رنگ های کرم، سیاه، سفید و قهوه ای برای ترکیب با آن برای چیدمان کابینت و سایر اجزای آشپزخانه بهره ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *