دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل کابینت سفید مشکی و با ترکیبات زیبا و جذاب

  • محدثه خاکشور
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مقاله گالری لوکسی از ایده های مدل کابینت سفید مشکی را خدمت شما عزیزان خوش سلیقه تقدیم خواهیم نمود؛ با الگوبرداری از این تصاویر و مطالعه مطالب بیان شده می توانید آشپزخانه خود را به زیباترین شکل دیزاین کنید.

کابینت در آشپزخانه ایفا کننده ی نقش اصلی دیزاین می باشد که دارای رنگ، طرح، شکل، جنس مختلف هستند؛ کابینت ها متناسب با دکوراسیون آشپزخانه انتخاب و در مکان مورد نظر مستقر می گردند, در این مطلب به مدل کابینت سفید مشکی پرداخته ایم.

کابینت ها یکی امکانات لازم و اصلی در آشپزخانه به شمار می رود؛ که در آشپزخانه های مختلف بزرگ، کوچک با طراحی گوناگون مدرن، کلاسیک و در جنس های مختلف چوبی، های گلاس، فلزی، ام ادی اف و …. مورد استفاده قرار می گیرند؛ و اما در این میان سلیقه ی افراد مهر تایید نهایی را در این انتخاب می زند؛ یکی از مدل های زیبا و پرکاربرد با محبوبیت بالا در زمینه دیزاین آشپزخانه کابینت سفید مشکی می باشد که در کلیه موارد به کار می رود.

مجموعه ای ایده آل از ایده های مدل کابینت سفید سیاه

گالری زیبا و متفاوتی از طرح های کابینت سفید مشکی

کابینت سفید مشکی

در طراحی داخلی منزل رنگ ها یکی از عناصر پررنگ می باشد که در واقع درصد بالایی از این دیزاین را تشکیل می دهند؛ و اما در همین رابطه است که باید به شناخت مناسبی از رنگ ها برسیم؛ به عنوان مثال در اولین مرحله باید رنگ کابینت انتخاب شده با رنگ بقیه لوازم آشپزخانه هارمونی داشته باشد که باید اضافه کرد که باید از دو رنگ سیاه و سفید به یکسان برد تا اتاق نه کوچک و بزرگ دیده شود, زیرا رنگ سیاه موجب کوچک جلوه دادن اتاق و رنگ سفید و روشن موجب بزرگ جلوه دادن اتاق می گردد و با توجه به ابعاد اتاق باید از این رنگ ها در کابینت ها بهره گرفت.

مجموعه ای ایده آل و متفاوت از مدل کابینت سفید مشکی

مجموعه ای ایده آل و خلاقانه از نمونه های کابینت سفید سیاه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سیاه و سفید رنگ های محبوبی هستند که به راحتی با بسیاری از رنگ ها هماهنگ شده و ترکیب زیبایی را بوجود می آورند؛ به گونه ای که ردپای آن ها را در بسیاری از طراحی ها، پوشش و آرایش و … می توان مشاهده نمود؛ اما ترکیب زیبا و جذاب دو رنگ متضاد سفید و مشکی در این میان یکی از ترکیب های رنگی محبوبی است برای دکوراسیون آشپزخانه و انتخاب کابینت ایده آل محسوب می گردد که حال و هوای شیک و مدرنی ایجاد کرده و کسل و خستگی حاصل از یکنواختی را در کنار تمامی این ویژگی ها به ارمغان می آورد.

هر چه می گذرد، زیبایی با مدرن و شیک بودن همراه می شود؛ به روش های مختلف و با استفاده از امکانات متفاوتی می توان این همراه بودن را در دیزاین منزل خود به خصوص آشپزخانه جاری ساخت، به عنوان مثال در دیزاین آشپزخانه های امروزی از کابینت های سفید مشکی در بخش جزیره آشپزخانه استفاده می شود که ایده ای کاربردی در این زمینه به شمار می رود و پیشنهاد می گردد. البته نورپردازی مناسب و شیک در مرحله ی آخر نقشی اساسی دارد.

ایده های جالب و جذاب مدل کابینت سفید مشکی

انواع ایده های زیبا و لوکس طرح های کابینت سفید مشکی

و اما برای این کابینت ها بهتر است از جنس های های گلاس، یا ام دی اف ساخته شود؛ که از متریال های پرکاربرد در مبحث دکوراسیون می باشد.

انواع مدل های کابینت سفید مشکی

نمونه هایی زیبا و لوکس از کابینت سفید مشکی

مجموعه ای ایده آل از طرح های کابینت سفید مشکی

نمونه هایی شیک و منحصر به فرد از کابینت سفید مشکی

 رنگ سیاه و ترکیبات شیک آن

رنگ سیاه به تنهایی شاید از انتخاب های جالب توجه نباشد؛ و فضایی شاد و پرانرژی را نتواند بوجود بیاورد؛ اما قطعا وقتی پای طراحی شیک و مدرن وسط بیاید، استفاده از رنگ مشکی به شما چشمک می زند؛ ترکیب این رنگ در بخش های مختلف منزل از جمله؛ آشپزخانه با دیگر رنگ ها به خصوص رنگ سفید بینظیر؛ در اولویت قرار می گیرد؛ رنگ مشکی رنگی انعطاف پذیر می باشد که با بسیاری از رنگ ها به راحتی ترکیب شده و هارمونی فوق العاده ای را به وجود می آورد؛ ترکیب رنگ سیاه و سفید، ترکیب رنگ سیاه و خاکستری، ترکیب رنگ سیاه و قرمز، ترکیب رنگ سیاه و سبز، ترکیب رنگ سیاه و زرد، و ترکیب رنگ سیاه و آبی فیروزه ای از پیشنهادات جالب در طراحی می باشد.

نمونه هایی منحصر به فرد و متنوع از کابینت سفید مشکی

انواع نمونه های ساده و منحصر به فرد از کابینت سفید مشکی

گالری زیبایی از نمونه های کابینت سفید مشکی

نمونه هایی زیبا و جالب از کابینت سفید مشکی

ایده هایی زیبا و شیک از مدل کابینت سفید مشکی

نمونه هایی فوق العاده و خلاقانه از کابینت سفید سیاه

ایده هایی زیبا و بینظیر از مدل کابینت سفید مشکی

مجموعه ای ایده آل و شیک از طرح های کابینت سفید مشکی

مدل هایی ایده آل و لوکس از کابینت سفید مشکی

ایده هایی ساده اما شیک از مدل کابینت سفید مشکی

آرگا پیش از این در مورد تزیین پیشخوان آشپزخانه  و تزیین آشپزخانه مطالبی را ارائه داد، و اما در این مطلب به مدل کابینت سفید مشکی پرداخته است، در این رابطه نیز همانند سایر موراد طراحی باید افزود که خلاقیت و سلیقه شما هم پای اکسسوری های متفاوت به میدان قدم می گذارد؛ ترکیب رنگ سفید مشکی خود نخستین تزیین محسوب می شود، و اما استفاده از انواع گلدان های گل طبیعی و مصنوعی، وسایل تزیینی براق و مدرن، و برخی ظروف زینتی از جمله ایده های زیباسازی به شمار می روند که شما کدبانوهای خوش سلیقه می توانید به کار ببرید.

گالری لوکس و زیبایی از مدل کابینت سفید سیاه

گالری زیبایی از مدل کابینت سفید مشکی

مجموعه ای بینظیر و منحصر به فرد از طرح های کابینت سفید مشکی

گالری شیک و لوکسی از نمونه های کابینت سفید مشکی

انواع مدل های شیک و لاکچری کابینت سفید مشکی

مجموعه ای لاکچری از طرح های کابینت سفید مشکی

انواع مدل های زیبا و متفاوت کابینت سفید سیاه

مدل هایی متفاوت و متنوع از کابینت سفید مشکی

کلکسیونی زیبا و منحصر به فرد از طرح های کابینت سفید مشکی

انواع نمونه های زیبا و با سلیقه از کابینت سفید مشکی

انواع مدل های زیبا و لوکس کابینت سفید مشکی

در این مطلب ایده هایی زیبا و جدید از مدل کابینت سفید مشکی را جمع آوری و ارائه داده ایم؛ که می توانید با الگوبرداری از آنها تزیینات زیبایی را بوجود آورید، برای آشنایی بیشتر با سایر مقالات آرگا در زمینه مدل های کابینت مدرن، مدل کابینت ام دی اف، مدل کابینت ممبران جدید، مدل کابینت چوبی، مدل کابینت های گلاس بر روی آنها کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *