دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

لیست کامل جهیزیه عروس شامل چه مواردی می‌شود؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

خرید جهیزیه مهم ترین دغدغه هر تازه عروسی است که به آن فکر می کند. انتخاب شیک ترین وسایل با در نظر گرفتن بهترین و به صرفه ترین هزینه ها می تواند اصلی ترین استراتژی عروس دامادها باشد. اما با در نظر گرفتن هزینه های بالای جهیزیه و همچنین نیاز به آنها، کدام یک از وسایل خانه از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید در لیست خرید جهیزیه کاربردی از آن نام برد؟ در ادامه همراه ما باشید تا با همدیگر در مورد این لیست وسایل صحبت کنیم.

اقلام کاربردی اتاق خواب عروس، مهم ترین و اصلی ترین کالا برای جهیزیه

خرید لوازم و تجهیزات اتاق خواب و کالای خواب عروس از جمله مهم ترین مواردی است که در ابتدای امر هر عروس خانمی به آن توجه می کند. اما به واقع کدام یک از اقلام مهم، نیاز هر عروس و دامادی است در اتاق خواب و باید در لیست خرید خود داشته باشد؟

  • تشک تخت
  • بالش
  • تشک میهمان
  • روتختی و ملحفه
  • پتو

چهار اقلام نامبرده شده، چهار مورد از مهم ترین تجهیزات هر اتاق خوابی است. اما تعداد آن ها خیلی به نوع خانواده های عروس داماد ها بستگی دارد. به عنوان مثال اگر عروس داماد با خانواده های پر رفت و آمدی وصلت کرده اند، قطعا باید تعداد تشک و پتو بیشتری برای خانه خود تدارک ببینند. اما به عنوان مثال اگر عروس دامادی میهمان شب خواب ندارد، به راحتی می تواند از خرید تعداد بالای لحاف و تشک دست بکشد و این هزینه را برای اقلام مهم تری مانند خرید روتختی عروس، در نظر بگیرد.

لیست کامل جهیزیه

لوازم آشپزخانه، مهم ترین و هزینه بر ترین اقلام جهیزیه عروس

از وسایل اتاق خواب که بگذریم، به خرید وسایل قلب خانه یعنی آشپزخانه می رسیم! به جرات می توان گفت که با کمی هوش اقتصادی و صرفه جویی در هزینه ها، می توان بهترین جهیزیه را با قیمت های منصفانه خریداری کرد. اما واقعا لیست اقلام مهم آشپزخانه کدام است؟

  • یخچال
  • لباسشویی
  • فر برقی
  • سرویس ظروف چینی یا بلور
  • سرویس ظروف ضروری پلاستیکی
  • اقلام پر مصرف برقی مانند چای ساز، غذاساز، آبمیوه گیری

برای خرید اقلام آشپزخانه حتما باید این نکته را مدنظر داشته باشید که از خرید لوازم غیر ضروری مثل ماشین ظرفشویی، اجاق گاز (در صورتی که خانه عروس داماد اجاق گاز داشته باشد) یا کالاهای لوکسی مثل رنده برقی، توستر و ساندویج ساز اجتناب کنید تا به راحتی بتوانید با قیمتی مناسب و اقتصادی بهترین و ضروری ترین اقلام آشپزخانه خود را انتخاب و خریداری کنید.

البته توجه داشته باشید که در صورتیکه برای خرید جهیزیه محدودیت مالی ندارید، تمام این وسایل را می توانید به راحتی خریداری کنید اما ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد لوازم ضروری صحبت کنیم تا عروس دامادهایی که با هزینه محدود قصد خرید وسایل خود را دارند هم بتوانند بهترین انتخاب ها را داشته باشند.

وسایل حمام و سرویس بهداشتی را برای جهیزیه عروس از قلم نیندازید

به غیر از وسایل آشپزخانه، اتاق خواب و اتاق پذیرایی، همیشه خرید کالای حمام عروس داماد در اولویت آخر می ماند. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که حتما در اولویت خریدهای خود، انتخاب اقلام ضروری کالای حمام مانند حوله تن پوش را نیز مدنظر خود قرار دهید.

لیست کامل جهیزیه

البته شما می توانید با کمی هزینه بیشتر از ست حوله عروس و داماد استفاده کنید و به جای یک جفت حوله تن پوش از دمپایی حمام و کلاه و حوله استخری هم در ست حمام خود بهره ببرید.

مهم ترین اقلام جهیزیه عروس در بخش اتاق پذیرایی چیست؟

پس از صحبت در مورد اقلام مهم اتاق خواب، حمام و آشپزخانه، بهتر است تا در مورد هزینه برترین اقلام جهیزیه نیز صحبت کنیم. وقتی در مورد اقلام اتاق پذیرایی صحبت می کنیم، همه به فکر خرید مبل می افتند و به این مسئله فکر می کنند که گران ترین هزینه جهیزیه را قرار است برای خرید مبل صرف کنند. در صورتی که عروس دامادها باید به این نکته مهم فکر کنند که قرار نیست بیشتر هزینه و پول خود را برای انتخاب یک مبلمان عالی صرف کنند بلکه بایستی مقرون به صرفه ترین هزینه را برای انتخاب یک مبلمان ساده و دم دستی داشته باشند.

برای انتخاب و خرید میزنهارخوری نیز به این نکته توجه کنید که این کالا جزو اقلام ضروری نیست و به راحتی می توانید خرید آن را به زمان بعد از ازدواج موکول کنید.

لیست کامل جهیزیه

خرید کالای جهیزیه عروس را از صفاهوم انجام دهید

شما می توانید برای خرید بهترین و مقرون به صرفه ترین کالاهای خواب و حمام ویژه جهیزیه عروس، همین حالا وارد سایت صفاهوم به آدرس اینترنتی safahome.com شوید و جدیدترین و باکیفیت ترین کالای خواب و حمام عروس را به صورت اینترنتی از این سایت خریداری کنید. صفاهوم، با سابقه بیش از ۸۰ سال فعالیت در حوزه فروش کالای خواب، این امکان را برای شما ایجاد کرده است تا بتوانید شیک ترین و بهترین محصولات کاربردی را خریداری و انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *