دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بررسی شیائومی کی ۳۰ پرو و نگاهی به قابلیت های این تلفن هوشمند

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹
  • ۰

قبل از خرید هر نوع گوشی باید اطلاعاتی درباره آن داشته باشید تا بتوانید به خوبی و متناسب با نیاز هایتان یک گوشی خوب و مقرون به صرفه با کارآیی بسیار بالا خریداری کنید. در ادامه یکی از گوشی های پرچمدار شیائومی را برایتان معرفی می کنیم که دارای طراحی بسیار زیبا و جذاب است.

شیائومی یکی از شرکت های چینی می باشد که در سال های اخیر در بازار گوشی موبایل گرد و خاک بسیاری به پا کرده است و بسیاری از کاربران از گوشی های این شرکت راضی می باشند. باید بدانید که این شرکت در چند روز اخیر مانند شرکت های هواوی و هانر مورد تحریم آمریکا قرار گرفته است. در ادامه به بررسی شیائومی کی ۳۰ پرو می پردازیم.

بررسی شیائومی کی ۳۰ پرو

بررسی شیائومی کی ۳۰ پرو

باید بدانید که شیائومی یکی از شرکت هایی می باشد که محصولات بسیار با کیفیتی را تولید می کند و این شرکت زیر برند ردمی بهترین و با کیفیت ترین گوشی خود را که شیائومی کی ۳۰ پرو می باشد را معرفی کرده است. این گوشی یکی از نسخه های بهتر ردمی کی ۳۰ است. در ادامه به بررسی این گوشی می پردازیم.

طراحی شیائومی

ردمی برخلاف قسمتی که دارد در طراحی این گوشی کوتاهی نکرده است و باز هم یکی از بهترین مدل های گوشی را به بازار عرضه کرده است که شبیه به هیچ گوشی دیگری نمی باشد. بدنه این گوشی از قاب شیشه ای و آلومینیومی است و نمی توان گفت در این گوشی کمبودی وجود دارد. وزن این گوشی حدودا ۲۱۸ گرم می باشد و ضخامت آن ۸.۹ میلی متر است. تنوع رنگی زیادی برای این مدل در نظر گرفته نشده است و شما می توانید آن را در چهار رنگ خاکستری، یاسی، سفید و آبی مشاهده کنید. البته با توجه به سلیقه خود می توانید گارد مناسب برای این گوشی تهیه کنید. در بخش پشتی این گوشی یک ماژول دایره ای قرار گرفته است و چهار دوربین درون این ماژول هستند. این ترکیب یکی از جدید ترین طراحی هایی می باشد که این شرکت ارائه داده است و می تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. یکی دیگر از مهم ترین مزیت هایی که این گوشی دارد صفحه نمایش فول اسکرین می باشد و برای دوربین سلفی از ماژول پاپ آپ استفاده شده است.

نمایشگر فول اسکرین شیائومی

نمایشگر شیائومی کی ۳۰ پرو

نمایشگر شیائومی کی ۳۰ پرو فول اسکرین می باشد و حدودا ۶.۶۷ اینچی است. نمایشگر این گوشی بسیار جذاب می باشد و یکی از مهم ترین نکاتی است که در فروش این گوشی ها می تواند نقش بسیار زیادی را ایفا کند. نسبت نمایشگر به تصویر این گوشی ۲۰:۹ است و کیفیت آن برابر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است. این گوشی دارای استاندارد های HDR10 و  DCI P3 100% می باشد که همیشه برتری بسیاری نسبت  به گوشی های دیگر در مدل های ردمی ایجاد کرده است. حداکثر روشنایی این گوشی برابر ۵۰۰ نیت است و زمانی که در معرض نور خورشید باشید می توانید به راحتی از این گوشی استفاده کنید. نسبت نمایشگر به قاب جلویی برابر ۸۷ درصد می باشد زیرا برای دوربین سلفی آن از سلفی پاپ آپ استفاده شده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

دوربین های شیائومی کی ۳۰ پرو

دوربین های شیائومی

در بررسی شیائومی کی ۳۰ پرو متوجه می شوید که این گوشی دارای ۴ دوربین در عقب و یک دوربین سلفی می باشد. در واقع این گوشی از طراحی بی نظیری در بخش دوربین ها استفاده کرده است. لنز های دوربین این گوشی برابر ۴۸،۵، ۱۳ و ۲ مگاپیکسل می باشد و نوعی چینش بسیار زیبا و ضربدری در قاب پشتی قرار گرفته است. فلش LED این گوشی در خارج از ماژول دایره ای آن می باشد. در این گوشی برای حذف ناچ استایل و فول اسکرین شدن صفحه از سلفی پاپ استفاده شده است. دوربین سلفی آن ۲۰ مگاپیکسل می باشد و توانایی فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰ مگاپیکسل را دارد.

مشخصات فنی گوشی شیائومی

نرم افزار و سخت افزار شیائومی

باید بدانید که این گوشی از بخش سخت افزاری بسیار قوی برخوردار می باشد و دارای پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۸۶۵ با لیتوگرافی ۷ نانومتر پلاس استفاده شده است و شما می توانید این گوشی را با خیال راحت خریداری کنید و سخت ترین برنامه ها را روی آن اجرا کنید. زمانی که شما برای انتخاب حافظه داخلی این گوشی اقدام می کنید باید دقت بسیاری به خرج بدهید زیرا امکان ارتقای آن وجود ندارد.

بررسی شیائومی کی ۳۰ پرو

باتری

در بررسی شیائومی کی ۳۰ پرو متوجه شدیم که این گوشی دارای باتری بسیار قدرتمند ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است. این باتری سبب بالا رفتن ضخامت گوشی شده است ولی می توان گفت این گوشی یکی از بهترین گوشی برای افرادی می باشد که در طول روز دسترسی به شارژر ندارند. در واقع شما می توانید از این باتری به مدت ۲ روز استفاده معمولی داشته باشید. جالب است بدانید که این گوشی از فناوری فست شارژر استفاده کرده است و صفر تا صد این گوشی برابر ۶۳ دقیقه می باشد. البته توصیه می کنیم هیچ وقت گوشی های خود را بیش از حد به برق نگذارید و از شارژ شدن آن از شب تا صبح خودداری کنید زیرا این کار شما آسیب های جبران ناپذیری به باتری وارد می کند و شما مجبور می شوید به طور کلی باتری را تعویض کنید.

در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مقابل سایر مقالات مرتبط با بررسی گوشی موبایل و بررسی شیائومی mi 9t را مشاهده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *