دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل لوستر پذیرایی با طرح های بسیار شیک

  • یلدا محمدی
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

جدیدترین مدل های لوستر با طراحی هیا شیک و مدرن به همراه معرفی معیارهایی در جهت انتخاب صحیح و مناسب مدل لوستر پذیرایی را در این مطلب گردآوری نموده ایم که در ادامه مشاهده می فرمایید.

انتخاب لوستر پذیرایی زیبا و شیک نقش مهمی در دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی دارد و زیبایی و جذابیت خاصی به فضای اتاق پذیرایی می بخشید. در این مقاله سعی نموده ایم با گردآوری جدیدترین مدلهای لوستر مناسب اتاق پذیرایی و همچنین ارائه نکاتی در جهت انتخاب صحیح لوستر، شما را برای تهیه لوستر مناسب فضای منزلتان یاری نماییم. در ادامه با مشاهده مدلهای مختلف و جدید لوستر با طراحی های شیک و متفاوت همراه ما باشید.

۲۰ مدل لوستر پذیرایی جدید و زیبا با طراحی های مدرن

توجه به مسئله نور و نورپردازی در فضای منزل باعث شده است مدل لوستر پذیرایی و اتاق خواب از اهمیت خاص و ویژه ایی برخوردار شوند. همانطور که می دانید انتخاب مدل لوستر نیازمند توجه به نکات مهم و معیارهای با اهمیت است که در این مطلب قصد داریم به بیان آنها بپردازیم. اولین نکته ایی که باید در انتخاب مدل لوستر مدنظر داشته باشید تناسب لوستر با فضای منزل و همچنین دکوراسیون و معماری اتاق پذیرایی است. سعی کنید با توجه به ابعاد اتاق پذیرایی، ارتفاع کم یا زیاد سقف و همچنین دکور داخل منزل مناسب ترین لوستر را انتخاب نمایید تا ضمن هماهنگی با فضای داخلی پذیرایی، جلوه خاصی نیز به این مکان ببخشید.

مدل لوستر پذیراییمدل لوستر جدید و شیکلوستر طلایی اتاق پذیراییانواع لوستر اتاق پذیراییلوستر جدید برای اتاق پذیراییمدل لوستر سالن پذیرایی

یکی دیگر از معیارهایی که در انتخاب مدل لوستر از اهمیت زیادی برخورداراست، توجه به سبک دکوراسیون داخلی پذیرایی است، بدین گونه که برای منازلی با اتاق پذیرایی مدرن بهتر است از لوسترهایی با طراحی های مدرن و به روز استفاده نمایید و همچنین برای منازلی که دارای دکوراسیون سنتی و کلاسیک می باشند بهتر است از لوسنرهایی با همین سبک استفاده نمایید. با مشاهده تصاویر زیر بیشتر با انواع مختلف لوستر مدرن و کلاسیک آشنا می شوید.

مدل لوستر مدرن اتاق پذیراییلوستر مدرن و زیبای اتاق پذیراییمدل لوستر های جدیدمدل لوستر کریستالی شیکمدل لوستر پذیراییمدل لوستر ساده اتاق پذیراییمدل لوستر کلاسیک جدیدلوستر شیک و جدید اتاق پذیرایی

علاوه بر طرح و مدل لوستر پذیرایی که مطرح نمودیم، انتخاب رنگ مناسب برای لوستر نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. همانطور که می دانید رنگ یکی از اجزا اصلی دکوراسیون محسوب می گردد و هماهنگی بین رنگ های به کار برده شده در دکوراسیون باید طبق اصول اساسی باشد. برای انتخاب رنگ لوستر، به رنگ های موجود در اتاق توجه نمایید و سپس مرسوم ترین رنگ را انتخاب و لوستری با همان رنگ و یا نزدیک به آن را انتخاب نمایید. از آنجایی که لوستر اتاق پذیرایی برای چند سال متوالی مورد استفاده قرار می گیرد، هماهنگی آن با سایر رنگ های اتاق از اهمیت خاص و ویژه ایی برخوردار است.

  •  آرون گروپس

مدل لوستر آبی جدیدلوستر ساده و ارزانمدل لوستر ساده و زیبامدل لوستر رنگی جدیدلوستر طلایی مناسب اتاق پذیرایی شیکلوستر شیک و جدید پذیرایی

مدلهای جدید و لاکچری لوستر برای منزل

لوستر یکی از اکسسوری های تزئینی می باشد که تاثیر زیادی در زیبایی و شیک شدن فضای داخلی خانه دارد، انواع مختلف لوستر ها دارای کارایی مشخصی بوده و برای محیطهای مختلفی طراحی می شوند، در این بخش مجموعه تصاویری دیدنی و متنوع دیگر از انواع لوستر برای فضا های مختلف منزل از جمله پذیرایی، اتاق خواب و … گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار بگیرد.

تصاویری از مدل لوستر مدرن

همانطور که در بالا اشاره کردیم، لازم است به هنگام انتخاب مدل لوستر برای قسمتهای مختلف منزل حتما سبک دکوراسیون داخلی خانه موردتوجه قرار گیرد. امروزه انواع مختلف لوستر اسپرت و کوچک و نیز لوستر های کلاسیک و بزرگ طراحی می شوند؛ لوستر های کوچک دارای روشنایی کمی هستند، بنابراین استفاده از آنها بیشتر برای دکور های مدرن کاربرد دارد و از لوستر های کلاسیک و بزرگ نیز که پرنورتر از انواع دیگر هستند می توان برای فضا های کلاسیک بهره برد و دکوراسیونی زیبا و ایده آل ایجاد کرد.

مدلی از لوستر پذیرایی

همچنین توجه به سبک و رنگ لوستر ها از جمله موارد مهم دیگر در هنگام انتخاب لوستر مناسب می باشد. بنابراین سبک، رنگ و مدل لوستر باید با وسایل به کار رفته در دکوراسیون های مختلف هماهنگی و تطابق داشته باشد.

انواع لوستر زیبا برای پذیرایی

ارتفاع سقف اتاق های خانه نیز یکی دیگر از نکاتی می باشد که باید در انتخاب لوستر لحاظ شود. حال در صورتی که سقف پذیرایی، نشیمن و یا اتاق خواب کوتاه باشد، بهتر است از لوستر های سقفی استفاده شود و برای سقف هایی با ارتفاع بلند، لوستر های آویز و یا چند طبقه ای مناسب تر می باشد. همچنین برای سقف های که گچبری شده اند و یا دارای تزیینات خاص هستند، بهتر است لوستر های ساده استفاده کرد. در این قسمت دعوت می نماییم از مجموعه ای دیگر از انواع لوستر برای قسمتهای مختلف منزل دیدن نمایید.

مدلهای جدید و شیک لوستر پذیرایی

مدلهای لوستر برای پذیرایی  مدل لوستر شیک و مدرن

مدلی لوکس از لوستر پذیرایی

مدل لوستر پذیرایی زیبا

مدلی خاص از لوستر پذیرایی

مدلهای لوستر پذیرایی

مدل لوستر پذیرایی شیک

مدل لوسترهای پذیرایی

مدل لوستر برای منزل

مدلی شیک از لوستر پذیرایی  مدل لوستر پذیرایی مدرن

جدیدترین و شیک ترین مدلهای لوستر مناسب اتاق پذیرایی را مشاهده نمودید و با معیارهای مهم و اساسی در جهت انتخاب مدل لوستر پذیرایی آشنا شدید، امیدواریم با ایده گرفتن از طرح ها و همچنین نکات ارائه شده در این مقاله بتوانید انواع لوستر مناسب برای فضای منزل خود را شناسایی و مناسب ترین گزینه را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *