دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کوچک کردن بینی گوشتی با روش های طبیعی و بدون جراحی

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
  • ۴

بعد از چشم ها بینی مهم ترین بخش صورت است که در جذابیت و زیبایی شما نقش اساسی دارد اگر بینی شما گوشتی و بزرگ است می توانید از روش های طبیعی برای کوچک کردن بینی خود استفاده نمایید تا بینی شما کوچک و خوش فرم تر شود.

یکی از دغدغه های افراد با بینی بزرگ و گوشتی کوچک نمودن بینی شان است اگر شما توانایی پرداخت هزینه های زیاد جراحی بینی را ندارید هرگز نگران نباشد روش های طبیعی و زیادی برای کوچک نمودن و خوش فرم نمودن بینی وجود دارد که شما می توانید با انجام این روش ها بینی خودتان را کوچک و خوش فرم نمایید.

بنا بر گفته پزشکان دستگاه ها و کرم های کوچک کننده بینی بر روی سایز بینی شما تاثیری نمی گذارند و بی اثر بودن این دستگاه ها و کرم ها از نظر علمی هم به اثبات رسیده است. شاید با کمک این روش ها بتوانید در دوران کودکی بینی فرزند تان را کوچک کنید ولی با وارد شدن به دوره جوانی دیگر نمی توانید از این روش ها برای کوچک نمودن بینی استفاده نمایید. حتی اگر با کمک این دستگاه ها بینی خود را کوچک کنید همه تغییرات در ظاهر بینی شما زودگذر و موقتی هستند. در ادامه این مطلب انواع روش های طبیعی برای کوچک تر شدن بینی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

کوچک تر کردن بینی

آیا راه های طبیعی برای کوچک کردن بینی وجود دارد ؟

راه های طبیعی و خانگی زیادی برای درمان جای جوش صورت و از بین بردن چین و جروک صورت و خوش فرم نمودن بینی وجود دارد. شاید شما از آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می دهید با عمل جراحی بینی خود را کوچک کنید بهتر است که بدانید اگر بعد از عمل جراحی از فرم و شکل بینی خود راضی نباشید دیگر هیچ کاری نمی توانید بکنید. بهتر است قبل از عمل روش ها و راه های طبیعی را برای کوچک شدن بینی خود امتحان کنید.

کوچک کردن بینی با روش های طبیعی

کوچیک کردن بینی با بخور

یکی از روش های مفید برای کوچک نمودن و خوش فرم تر نمودن بینی بخور است با بخور دادن بینی منافذ پوست آن باز می شود و با مصرف اکسیژن بینی شما سوخت و ساز زیادی را پیدا می کند و در نتیجه با کاهش چربی و گوشت های اضافی بینی شما به فرم دلخواه تان در می آید.

بخور دادن بینی راهی مفید و کم هزینه برای کوچک کردن بینی
بعد از هر بار بخور دادن بینی خود را زیر آب یخ قرار دهید و این کار را تا زمانی که احساس کنید بینی تان سفت شده است ادامه دهید. با این عمل از افتادگی بینی بعد از بخور جلوگیری خواهید کرد.

  •  آرون گروپس

گرفتن بینی در زیر آب یخ بعد از هر بخور دادن

کوچیک کردن بینی با استفاده از عینک های طبی و آفتابی

دانشمندان دریافته اند افرادی که بیش تر از ۱۰ ساعت در روز از عینک استفاده می کنند بینی کوچک تر و خوش فرم تری دارند.

استفاده از مدام از عینک راهی برای کوچک تر کردن بینی

استفاده از عینک های آفتابی در روز های آفتابی و گرم سال هم می تواند ایده خوبی برای کوچک کردن بینی شما باشد.

استفاده از عینک آفتابی برای کوچک تر کردن بینی

سایز عینک در کوچکتر و خوش فرم تر کردن بینی شما تاثیر زیادی دارد و هرچه لبه های اطراف و کناری عینک بزرگ تر و پهن تر باشد بینی شما بیشتر تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و خوش فرم تر می شود.

استفاده از عینک آفتابی با لبه پهن بریا کوچ کردن انواع بینی های گوشتی و بزرگ

استفاده از ماسک های طبیعی برای کوچک شدن بینی

اگر شما نیز از فرم بینی تان راضی نیستید بهتر است با راهکار های طبیعی و استفاده از ماسک های موثر بینی کوچک و زیبایی داشته باشید، در ادامه مطلب چند ماسک موثر جهت خوش فرم کردن بینی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

ماسک عسل و روغن زیتون

یک راه طبیعی برای کوچکتر کردن بینی استفاده از ماسک عسل و روغن زیتون است شما می توانید با کمک این ماسک بینی خود را ماساژ دهید و چربی های زیر پوست بینی تان را به کمک این ماسک به خوبی از بین ببرید و با کاهش چربی های زیر پوست بینی شما کوچکتر خواهد شد.

ماساژ دادن بینی با ماسک عسل و روغن زیتون کوچک کردن انواع بینی های گوشتی با روش های طبیعی و کم هزینه

خمیر دندان، سرکه سیب و زنجبیل

از دیگر راهکارهای موثر جهت کوچک کردن بینی استفاده از این ماسک طبیعی است، می توانید یک قاشق چای خوری زنجبیل تازه، یک قاشق چای خوری خمیر دندان و یک قاشق غذا خوری سرکه سیب را با هم مخلوط کرده سپس خمیر به دست آمده را بر روی بینی که از قبل با آب و صابون شسته و خشک کرده اید اعمال کنید و اجازه دهید به مدت نیم ساعت بماند و پس از زمان گفته شده با آب گرم بینی تان را بشویید، در صورتی که بر روی بینی احساس خشکی پوست کردید می توانید از یک مرطوب کننده استفاده نمایید، در صورتی که از این روش هر روز استفاده کنید پس از گذشت ده روز تفاوتی در شکل بینی تان احساس خواهید کرد.

فرم دهی بینی با راهکار های طبیعی

نکته : آن دسته از افرادی که در زمان استفاده از این روش دچار قرمزی یا سوزش در بینی خود می شوند بهتر است در تهیه این ماسک میزان زنجبیل را کم کنید.

ماسک زنجبیل

استفاده از زنجبیل برای کوچک شدن بینی گوشتی گزینه بسیار مناسبی است فقط کافی است پودر زنجبیل را با هم ترکیب کرده سپس مخلوط به دست آمده را بر روی بینی اعمال نمایید و بعد از گذشت چند دقیقه با دستمال از روی بینی تان پاک نمایید.

کوچک شدن بینی با کمک ماسک های طبیعی

نکته : به منظور رسیدن به نتیجه دلخواه این روش را به مدت دو هفته تکرار نمایید تا شاهد تغییرات شگفت انگیزی در شکل بینی تان شوید.

 سخن پایانی

اگر بینی شما گوشتی و در روی بینی شما جوش های سر سیاه و چرکی زیادی وجود دارد هرگز این جوش ها را فشار ندهید زیرا فشار دادن این نوع جوش ها بینی شما را بزرگ تر می کنند شما می توانید با کمک چسب های مخصوص و یا کرم های اسید این نوع جوش ها را از روی بینی خود از بین ببرید و بهتر است که قبل از استفاده از این نوع چسب ها و کرم ها با پزشک متخصصی مشورت کنید. روش های کوچک کردن بینی را در این بخش از سلامت پوست ملاحظه فرمودید که امیدواریم با انجام این روش ها بتوانید بینی خود را زیباتر و خوش حالت کنید. توجه داشته باشید که استفاده از روش های طبیعی دیر تر از عمل جراحی بینی عمل می کند و باید شما با صبر و حوصله این روش ها را انجام دهید، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه سلامت پوست می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۴ دیدگاه برای این نوشته
  • aa گفت:

    من با روش بخور و هم چنین خمیر دندان سرکه سیب.و زنجبیل موافقم و تاثیر گذاره یوگای بینی هم اثر بخشه

  • محمد گفت:

    خیلی چیزا گزاشتم بینیم هنوز بزرگه سرکه سیب و زنجبیل و خمیر و خیلی روش های دیگه زدم همش بیفایده بود پول برای عمل هم ندارم ترو خدا من همه چیزم خوبه فقط بینیم یخورده بزرگه مثل سیب زمینی هست لطفا و ترو خدا هرکی یک چیزی یا راه حلی داشت بیاد و بهم بگه

  • ..... گفت:

    منم بینیم بزرگه میخوام سرکه سیب و خمیر دندون و زنجبیل امتحان کنم ولی میترسم پوست دماغم داغون بشه هرکی امتحانش کرده بگه لطفا

  • Ghazal گفت:

    چیزی نمیشه بینیت عزیزم هیچ ضرری نداره برای منکه یخورده تاثیر داشت بینیم صاف تر وبهتر شده ولی زیاد کوچیک نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *