دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مراحل بافت موی پنج تایی با آموزش ساده تصویری

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با آموزش بافت موی پنج تایی در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید در این مدل بافت مو تبحر لازم را بدست آورید.

بافت موها در انواع مدل های بافت موی دو تایی ، سه تایی ، چهارتایی و …. نه تایی موجود می باشند و همه این مدل ها دارای دستورالعملی هستند که شما می توانید با یادگیری آن ها در یک از این بافت موها تبحر لازم را بدست آورید.

آموزش بافت موی پنج تایی

بافت مو تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد از این رو بهتر است شما تبحر لازم را در انواع بافت موها بدست آورید تا بتوانید به کمک آن ها تغییرات مثبتی را در بافت مو خود ایجاد نمایید. در مطالب قبلی بافت مو فرانسوی و بافت مو آفریقایی و بافت مو ساده را مشاهده کردید در ادامه آموزش بافت مو پنج تایی را پیش رو خواهید داشت.

بافت موی پنج تایی

مراحل بافت مو پنج تایی

۱. ابتدا موهایتان را به خوبی شانه بزنید تا بتوانید آن ها را به راحتی تقسیم کنید و علاوه بر این بافتن موها برایتان راحت تر شود.

۲. موها را به ۵ قسمت مساوی تقسیم کنید.

تقسیم کردن موها به 5 قسمت مساوی

۳. موها از رشته شماره یک تا رشته شماره پنج در مقابل شما قرار دارند که در این مرحله باید ابتدا رشته سمت راست یعنی رشته شماره یک را روی رشته شما دو ببرید سپس رشته دو را زیر رشته سه ببرید. در سمت چپ نیز باید رشته شماره پنج را روی رشته شماره چهار ببرید سپس این رشته را زیر دنباله رشته شماره یک ببرید.

  •  آرون گروپس

بافت مو 5 تایی

۴. مراحل ذکر شده را در دو جهت با رشته موهایی که دارید انجام دهید تا به انتهای موهایتان برسید.

نحوه بافتن مو به صورت پنج تایی

۵. قسمت انتهایی موهای بافته شده را به کمک یک کش پلاستیکی به صورت محکم ببندید. برای زیبایی و جذابیت بیشتر بافت مو می توانید بافت را به آرامی بکشید تا دانه های آن بیشتر از یکدیگر باز شوند و بافت مو نیز خاص تر به نظر برسد.

مدل بافت موی پنج تایی

۶. توجه داشته باشید که بافت مو ۵ تایی را می توانید از روی سر شروع کنید همچنین می توانید یک یا دو بافت مو ۵ تایی را باهم روی سر خود ایجاد نمایید و مدلی جدید را بدست آورید.

بافت موی دخترانه

در این مطلب نحوه بافت موی پنج تایی را به شما عزیزان آموزش دادیم که امیدواریم بتوانید این مدل بافت را به راحتی روی موهای خود پیاده سازی کنید و جذابیت تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : سایت ستاره

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *