دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش بافت مو فرانسوی به صورت مرحله به مرحله

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

بافت مو مدل های متنوعی دارد و شما می توانید با کمک مدل های مختلفی موهای خود را به زیبایی ببافید. یکی از انواع مدل بافت موهای زیبا و پرطرفدار بافت مو فرانسوی است که در ادامه این مطلب آموزش بافت مو فرانسوی را به صورت مرحله به مرحله مشاهده خواهید کرد.

بافت موی فرانسوی نوعی بافت است که از اضافه کردن لایه های موها از دو طرف سر در حین بافت ساده موی ایجاد می شود. برای بافت موی فرانسوی از بافت ساده از رو استفاده می شود. در ادامه این مطلب آموزش بافت مو فرانسوی را مشاهده خواهید کرد.

بافت موی فرانسوی، بافت موی آفریقایی و بافت موی تیغ ماهی از انواع بافت موهای پرطرفدار در بین خانم ها هستند در مطالب قبلی آموزش بافت مو آفریقایی و بافت مو تیغ ماهی را ارائه دادیم در این مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه بستن بافت مو فرانسوی به صورت جامع آشنا سازیم.

بافت موی فرانسوی ساده

آموزش مرحله به مرحله بافت مو فرانسوی

آموزش بافت مو فرانسوی را با بهترین و آسان ترین روش در این مطلب به صورت کامل ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم بتوانید با تمرین زیاد مهارت کافی را در این مدل از بافت موها را بدست آورید.

مدل بافت مو

آموزش بافت موی فرانسوی با بهترین روش در منزل

۱.برای بافت موی فرانسوی ابتدا دسته ای از موهای خود را جدا کنید.
۲.سپس با فرو کردن انگشت نشانه و انگشت وسط خود در درون موهایتان, آن ها را به سه دسته مساوی تقسیم کنید و سپس با کمک دست چپ سه لایه مو جدا شده را از سایر تارهای موی خود جدا کنید.
۳. بر روی سه لایه مو جدا شده ابتدا یک بافت ساده سه تایی بزنید به این ترتیب که رشته های سمت راست جدا شده از مو را به حالت ضربدر بر روی رشته های وسط مو بگذارید و رشته های سمت چپ مو را بر روی رشته فعلی قرار دهید تا این مرحله شما یک رج بافت ساده بر روی موهای خود زده اید.
۴. دوباره از سمت راست یک رج از موها را جدا کنید.
۵. رج جدا شده از موها را بر روی رشته های میانی فعلی قرار دهید و دوباره یک مدل بافت ساده بزنید ( یعنی لایه سمت راست را بر روی لایه وسط مو که به آن رج اضافه کرده اید قرار دهید).
۵. روش شماره ۴ را بر روی لایه سمت چپ موهای خود نیز انجام دهید به این تریتیب که یک رج از سمت چپ موهای خود را جدا کنید و سپس رج جدا شده را به لایه های وسطی موهای خود اضافه نمایید و یک بافت ساده بزنید.
۶. مراحل بافت فرانسوی را به روشی که گفته شد و به ترتیب انجام دهید. ( به ترتیب از سمت راست و چپ رج هایی از مو را جدا کنید و به لایه وسط مو اضافه نمایید و یک بافت ساده بزنید).
۷. بعد از اتمام کار بافت موها انتهای مو را با کمک کش مو گره بزنید تا موهایتان محکم شود و بافت مو باز نشود.

آموزش مرحله به مرحله بافت موی فرانسوی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

آموزش تصویری بافت موی فرانسوی

بافت موی دخترانه

مدل های بافت موی فرانسوی

بافت موی فرانسوی را می توانید به صورت کلاسیک نیز ببافید.

بافت مو فرانسوی کلاسیک

و هم چنین این بافت مو را می توانید از بالای سر و به صورت یک طرفه نیز ببافید.

آموزش بافت مو فرانسوی

بافت موی فرانسوی را می توانید بر روی موهای کوتاه هم انجام دهید و می توان گفت این مدل بافت مو یکی از زیباترین بافت موهای زنانه است.

مدل بافت مو فرانسوی برای موهای کوتاه

بافت مو فرانسوی دو تکه

بافت موی فرانسوی دو تکه

انواع مدل های بافت موی فرانسوی

اخیرا بافت موها از پرطرفدارترین روشهای آرایش مو در سالن های زیبایی سراسر دنیا می باشند، بافت مو همچنین از جمله روشهای جذاب آرایش مو است که دارای تنوع زیادی بوده و محدودیت سنی نیز ندارد؛ پایه اصلی همه بافت های مو همان روش سه تایی است که امروزه آرایشگران مدلهای جذاب تری را به آن اضافه کرده اند.

نکته مهم در هنگام بافتن موها با هر مدل موی دم اسبی، مدل دوطرفه، افریقایی، تیغ ماهی و … نباید به ریشه موها فشار زیاد وارد کنید زیرا در این صورت موجب ریزش مو خواهد شد، در ادامه می توانید از انواع بافت مو فرانسوی دیدن کنید و برای بافتن موهایتان با این مدلها ایده بگیرید.

مدلهای بافت مو فرانسوی

بافت موی فرانسوی بیشتر مناسب موهای بلند می باشد و استفاده از آن در مجالس و مهمانی ها می تواند فوق العاده جذاب و شیک باشد، مدل موی تیغ ماهی یکی از مدلهای جذاب بافت فرانسوی است که در صورتی که به صورت شل بافته شود، زیبایی آن بیشتر نمایان می شود، همچنین در صورتی که برای مجالس عروسی خود به دنبال مدل مویی مرتب و در عین حال زیبا و جذاب هستید، انتخاب شنیون و مدل بافت موی فرانسوی به همراه استفاده از اکسسوری های مختلف و گلهای طبیعی زیبا می تواند انتخاب منحصر به فرد و مناسبی باشد، در اینجا دعوت می کنیم از جدیدترین مدلهای بافت مو فرانسوی دیدن کنید.

جدیدترین آموزش بافتن مو فرانسوی

شیوه جدید بافت مو فرانسوی

تصاویری از بافت مو فرانسوی

آموزش بافت زیبای مو فرانسویروشی از بافت مو فرانسوی

انواع بافت موی فرانسوی

روش بافت مو فرانسویشیوه بافتن مو فرانسوی

آموزش بافت مو فرانسوی جذاب

نحوه بافتن مو فرانسویروش بافتن مو فرانسوی

آموزش بافت مو فرانسوی مجلسی

آموزشی از بافت مو فرانسوی

آموزشی از بافتن مو فرانسوی

آموزش بافتن مو فرانسوی

آموزش بافتن مو فرانسوی

آموزش بافت مو فرانسوی دورنگ

همانطور که در این مطلب ملاحظه کردید بافت موی فرانسوی با روشی بسیار آسان انجام می شود و موهای شما با کمک این بافت موها حالت و فرم زیبایی می گیرد. امیدواریم با کمک بافت موی فرانسوی ارائه شده در این بخش بتوانید موهای خود را به زیبایی و با این مدل ببافید. درصورت تمایل می توانید برای مشاهده آموزش انواع مدل بافت موها به بخش بافت مو مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *