دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل مانتوهای نازنین بیاتی و تیپ های مختلف وی در مکان های متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتوهای نازنین بیاتی با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

نازنین بیاتی از بازیگران ایرانی است که به تازگی در سریال مانکن ایفای نقش کرده است و وی با بازی در این سریال زیبا محبوبیت زیادی را بدست آورده است. این بازیگر معروف و محبوب همچنین دارای استایل و تیپی متفاوت است و در پوشش خود از مانتو ها با طرح خاص استفاده می کند از این رو اغلب دختران جوان تمایل دارند از پوشش این بازیگر برای داشتن استایلی منحصر به فرد الگوبرداری نمایند.

مدل مانتوهای نازنین بیاتی با طرح و رنگ های زیبا

اکثر بازیگران روی پوشش خود حساسیت زیادی را به خرج می دهند و با توجه به اینکه مانتو یکی از ضروری ترین لباس ها برای خانم ها در رده سنی مختلف به شمار می رود از این رو بازیگران در انتخاب مدل مانتوی خود توجه زیادی را به خرج می دهند. در مطالب قبلی با انواع مدل مانتوی پریناز ایزدیار و مدل مانتوی ترانه علیدوستی و مدل مانتوی ساره بیات آشنا شدید در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتوی نازنین بیاتی را پیش رو خواهید داشت.

مدل مانتوی نازنین بیاتی

طرح های مانتوی نازنین بیاتی

مانتوهایی که این بازیگر برای پوشیدن انتخاب می کند در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته شده اند همچنین نازنین بیاتی مانند همه بازیگران طرح و رنگ مانتوی خود را با توجه به مکانی که قرار است در آنجا حضور پیدا کند انتخاب می نماید.

مانتوهایی که این بازیگر استفاده می کند اغلب به صورت جلوباز و طرح دار هستند همچنین در طراحی بیشتر آن ها تزیینات خاص و زیبایی به چشم می خورد.

نازنین بیاتی در پوشش خود سعی دارد رنگ اکسسوری ها و کیف و کفش خود را با رنگ مانتویی که برای پوشیدن انتخاب می کند ست نماید وی همچنین در مکان های مختلف با آرایشی ملایم و لایت حضور پیدا می کند.

مانتوهای نازنین بیاتی در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند و این بازیگر در مواقعی که مانتوهای رنگ تیره را برای پوشیدن انتخاب می کند برای تکمیل جذابیت ظاهری خود رنگ شال یا روسری و سایر اکسسوری هایش را از بین رنگ های روشن تر انتخاب می کند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

طرح مانتوی نازنین بیاتی

مدل مانتوی اسپرت نازنین بیاتی

مدل مانتوی بلند نازنین بیاتی

طرح مانتوی خاص نازنین بیاتی

مدل مانتوی شیک نازنین بیاتی

مانتوی رنگ روشن نازنین بیاتی

مدل مانتوهای بلند نازنین بیاتی

مانتوی بلند نازنین بیاتی

مدل مانتوی مجلسی نازنین بیاتی

مدل مانتوی مجلسی نازنین بیاتی

مدل مانتوی بیاتی

مدل مانتوهای نازنین بیاتی

مدل مانتوی رنگ روشن نازنین بیاتی

مانتوی رنگ روشن نازنین بیاتی

مدل مانتوی رنگ تیره نازنین بیاتی

مانتوی رنگ تیره نازنین بیاتی

مدل مانتوی کوتاه نازنین بیاتی

مانتوی کوتاه نازنین بیاتی

مدل مانتوی طرح دار نازنین بیاتی

مانتوی گلدار نازنین بیاتی

مدل مانتوهای ساده نازنین بیاتی

مانتوی ساده و خاص نازنین بیاتی

مدل مانتوی نازنین بیاتی

مانتوی طرح دار نازنین بیاتی

مدل مانتوهای گلدار نازنین بیاتی

مانتوی گلدار نازنین بیاتی

مدل مانتوی مجلسی نازنین بیاتی

مانتوی مجلسی نازنین بیاتی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا طرح هایی از مدل مانتوی نازنین بیاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتو با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *