دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتوهای الهه حصاری با استایل های بسیار زیبا در مکان های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۱ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتوهای الهه حصاری با طرح و رنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

الهه حصاری، از بازیگران جوان و محبوب تلویزیون و سینما است و این بازیگر مشهور در زمینه استایل و مد نیز فعال می باشد از این رو اغلب خانم ها تمایل دارند برای داشتن ظاهری بی نظیر و به روز از مدل مانتوهای الهه حصاری الگوبرداری نمایند.

مدل مانتوهای الهه حصاری با طرح و رنگ های شیک

الهه حصاری خوش استایل است و دارای ظاهر و تیپی متفاوت می باشد به همین دلیل است که از وی به عنوان مهمان و مدل تبلیغاتی در برندهای مشهور ایرانی دعوت می شود.

در مطالب قبلی مدل مانتوهای نیکی کریمی و مدل مانتو الناز شاکر دوست و مدل مانتو مهناز افشار را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع مدلهای مانتوی الهه حصاری، با طرح های متنوع را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

 مدل مانتوهای الهه حصاری

طرح مانتو الهه حصاری

الهه حصاری اغلب مانتوی خود را از بین طرح های بلند انتخاب می کند و این بازیگر پوشش و استایلی بی نظیر دارد. تناسب رنگی نیز در ظاهر و تیپ او بسیار زیبا است و برای آرایش صورت خود از میکاپ های طبیعی و لایت استفاده می کند.
الهه حصاری همچنین میکاپی به روز و ایده آل دارد و این بازیگر مشهور ایرانی با توجه به مراسم و مکان هایی که در آنجا حضور پیدا می کند طرح مانتوی خود را انتخاب می نماید.
مانتو های این هنرپیشه در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند و وی در اغلب مراسم های رسمی مانتو های بلند و ساده را برای پوشیدن انتخاب می نماید. در پوشش این بازیگر ایرانی تناسب رنگی بی نظیری به چشم می خورد و اغلب رنگ کفش و شال و کیف وی با یکدیگر ست هستند و در برخی مواقع نیز از رنگ مشابهی برای مانتو و کفش های خود استفاده می کند.
مانتو های این بازیگر در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید مدل مانتویی شیک و منحصر به فرد داشته باشید بهتر است از مانتو های این بازیگر ایرانی خوش استایل الگوبرداری نمایید.

مدل مانتو مشکی و کوتاه الهه حصاری

مدل مانتوی مشکی ساده الهه حصاری

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتو مجلسی الهه حصاری

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو بلند مجلسی

مدل مانتو الهه حصاری

مدل مانتوی کوتاه الهه حصاری

مدل مانتو کوتاه و ساده الهه حصاری

مدل مانتوی مجلسی و زیبا الهه حصاری

مدل مانتو بلند الهه حصاری

مدل مانتو بلند و ساده الهه حصاری

مدل مانتوی شیک و خاص الهه حصاری

مدل مانتو زرد و کوتاه

مدل مانتوی کوتاه

مدل مانتوی اسپرت الهه حصاری

مدل مانتو اسپرت الهه حصاری

مدل مانتوی بلند و ساده الهه حصاری

مدل مانتو بلند اسپرت الهه حصاری

مدل مانتوهای الهه حصاری

مدل مانتو بلند تابستانی الهه حصاری

 مدل مانتوهای الهه حصاری

مدل مانتوی مشکی الهه حصاری

مدل مانتوی بلند

مدل مانتو ساده الهه حصاری

مدل مانتو جلو باز و شیک

مدل مانتو جلو باز الهه حصاری

مدل مانتوی مجلسی

مدل مانتوهای الهه حصاری

مدل مانتوی سفید الهه حصاری

مدل مانتوی کوتاه و شیک الهه حصاری

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو بلند و مجلسی

مدل مانتوی بلند و ساده

مدل مانتوی جلو باز و شیک الهه حصاری

مدل مانتو مشکی الهه حصاری

مدل مانتو مشکی اسپرت

مدل مانتوی کوتاه مجلسی

مدل مانتوی کوتاه و مجلسی

مدل مانتوی زیبا و شیک الهه حصاری

مدل مانتوی اسپرت کوتاه

مدل مانتوی اسپرت الهه حصاری

تصاویر جدیدتری از مدل مانتو های الهه حصاری

بازیگران و افراد مشهور از آنجا که در معرض دید بیشتری بوده و بسیار مورد توجه هواداران و دوستدارانشان هستند، بنابراین به ظاهر و استایل خود اهمیت زیادی می دهند، از این رو گاهی مواقع ممکن است پوشش های متفاوت و خاصی انتخاب نمایند، البتخه خیلی از آنها همواره پوشش آراسته و شیکی را انتخاب می کنند، در ادامه تصاویر انواع مدل مانتو های شیک الهه حصاری که دربالا ملاحظه کردید، انواع دیگری از مدل مانتو های وی را برای این مطلب به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

جدیدترین مدل مانتو های الهه حصاری

الهه حصاری سالهاست که در عرصه بازیگری فعالیت می کند، اما اوج شهرت وی بعد از بازی در سریال هشت و نیم دقیقه که از شبکه دو سیما پخش می شد، اتفاق افتاد، وی از جمله بازیگران جوان زیبا و خوش استایل است که بسیار خوش پوش بوده و سعی می کند در پوشش خود از لباس های مد روز انتخاب نماید، تیپ های تابستانه و زمستانی وی در انواع مانتو های بلند و کوتاه بسیار جذاب و دخترانه بوده و از سادگی خاصی برخوردار می باشند، در اینجا می توانید از جدیدترین مدل مانتو های الهه حصاری دیدن کنید و در صورت تمایل در انتخاب مدل مانتوی خود از آنها الگو بگیرید.

شیک ترین مدل مانتو های الهه حصاری انواع مدل مانتو های الهه حصاری مدل شیک مانتو های الهه حصاری مدل زیبای مانتو های الهه حصاری جدیدترین مدل مانتوهای الهه حصاری مدل جدید مانتو های الهه حصاری مدل مانتو های جذاب الهه حصاری مدل مانتو های زیبای الهه حصاری زیباترین مدل مانتوهای الهه حصاری مدل مانتو های جدید الهه حصاری مدل مانتو های الهه حصاری مدل مانتوهای الهه حصاری جدید

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو های الهه حصاری آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *