دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

زیباترین مدل مانتوهای کتایون ریاحی را اینجا ببینید

  • ندا خوشرو
  • ۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتوهای کتایون ریاحی با طرح و رنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

کتایون ریاحی از بازیگران هنرمند و توانای ایرانی است که استایل و سبک پوشش خاص و متفاوتی دارد و مدل مانتوهای کتایون ریاحی اغلب از بین طرح و رنگ های خاص و متفاوت انتخاب می شود و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است از طرح های مانتوی این بازیگر الگوبرداری نمایید.

مدل مانتوهای کتایون ریاحی با طرح های متنوع

خانم ریاحی سبک لباس پوشیدن خاصی دارد و هیچ گونه شباهتی بین لباس پوشیدن وی با سایر بازیگران وجود ندارد و این بازیگر مشهور و محبوب از مدل مانتو ها و پالتوهای عجیب و متفاوتی استفاده می کند. در مطالب قبلی مدل مانتو نیکی کریمی و مدل مانتو الهه حصاری و مدل مانتو پریناز ایزدیار را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتوی این هنر پیشه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم دارد.

مدل مانتو بلند کتایون ریاحی

طرح های مانتو کتایون ریاحی

کتایون ریاحی با پوششی آراسته و مناسب در مجالس و مراسم رسمی شرکت می کند و در طرح  پوشش وی تزیینات و تجملات امروزی دیده نمی شود.
مدل مانتو هایی که کتایون ریاحی برای پوشیدن انتخاب می کند در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند و علاوه بر این این بازیگر مشهور از مانتو ها با رنگ های تیره و روشن استفاده می کند و در اغلب مانتو های وی ترکیب چند رنگ مختلف به چشم می خورد.
کتایون ریاحی در کنار طرح های خاصی که می پوشد از اکسسوری متفاوتی نیز استفاده می کند و برای بستن شال و روسری خود از مدل های خاص و متفاوتی استفاده می کند به همین دلیل است که زیبایی و جذابیت وی در مهمانی ها و مجالس مختلف بیشتر به نظر می رسد.
این هنر پیشه اغلب از مانتوهای راحتی و روپوش های آزاد استفاده می کند و اگر مدل مانتوی خود را از بین طرح های کلاسیک انتخاب نماید ترجیح می دهد که جذابیت طرح مانتویش را با یک لباس بلندی که از زیر می پوشد تکمیل نماید همچنین وی اغلب از طرح های مانتو و دامن استفاده می کند به همین دلیل است که ظاهر و تیپ او منحصر به فرد به نظر می رسد.

مدل مانتو مخمل

مانتو مخمل کار شده

مدل مانتو جلو باز کتایون ریاحی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتو مجلسی کتایون ریاحی

مدل مانتو کتایون ریاحی

مدل مانتو پاییزه کتایون ریاحی

مدل مانتو رنگ روشن کتایون ریاحی

مدل مانتو رنگ روشن کتایون ریاحی

مدل مانتو مجلسی کتایون ریاحی

مدل مانتو سفید کتایون ریاحی

مدل مانتو خاص کتایون ریاحی

مدل مانتوی مجلسی کتایون ریاحی

مدل مانتو اسپرت کتایون ریاحی

مدل مانتو اسپرت کتایون ریاحی

مانتو طرح دار کتایون ریاحی

مدل مانتو مجلسی کتایون ریاحی

مدل مانتو شیک و جذاب کتایون ریاحی

مدل مانتوی جذاب

مدل مانتو طرح دار کتایون ریاحی

مدل مانتو طرح دار و تابستانه

مانتوی طرح دار کتایون ریاحی

مدل مانتو بازیگر ایرانی

مدل مانتو کوتاه کتایون ریاحی

مدل مانتو زمستانه کتایون ریاحی

مدل مانتوهای کتایون ریاحی

مدل مانتو طرح دار و شیک

مدل مانتو سبز کتایون ریاحی

مدل مانتو سبز کتایون ریاحی

مدل مانتو بازیگران ایرانی

مدل مانتوی اسپرت و شیک

مدل مانتو طرح دار کتایون ریاحی

مدل مانتوی رنگ روشن

مدل مانتو زیبا و شیک کتایون ریاحی

مدل مانتوی گلدار

مدل مانتو طرح دار

ست مانتو و دامن

مانتو طرح دار کتایون ریاحی

مانتوی طرح دار و شیک کتایون ریاحی

مدل مانتوهای کتایون ریاحی

جدیدترین مدل مانتو های کتایون ریاحی

همواره پوشش و رفتار بازیگران و افراد مشهور مورد توجه مردم به خصوص طرفداران و علاقمندان آنها می باشد، از این رو آنها سعی می کنند تا همواره آراسته و زیبا باشند و البته خیلی از افراد مشهور نیز به دنبال پوشش های خاص و متفاوت هستند، در تصاویر بالا انواع مدل مانتو های کتایون ریاحی را مشاهده کردید و در صورت علاقمندی برای مشاهده تصاویر جدیدتری از این بازیگر خوش چهره و خوش پوش تلویزیون و سینمای ایران می توانید در ادامه این مطلب نیز همراه ما شوید.

مدل جذاب مانتو های کتایون ریاحی

کتایون ریاحی سالهاست که در عرصه هنر بازیگری ایران می درخشد و نقش های جذاب زیادی از وی در خاطر علاقمندانش ماندگار شده است، برجسته ترین هنرنمایی وی در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا بود که وی به خوبی از عهده ایفای این نقش برآمد و محبوببیت وی در بین مردم نیز دوچندان شد، حال اگر از جمله کسانی هستید که دوست دارید بدانید این بازیگر توانای خانوم چه مدل مانتو هایی را انتخاب کرده و می پسندد، در اینجا می توانید از مدلهای جدیدتر مانتو های کتایون ریاحی که در مراسم های مختلف سینمایی، خیریه و غیره استفاده کرده، دیدن کنید.

تصاویر مانتو های کتایون ریاحی مدل مانتو های خانم ریاحی طرح مانتو های کتایون ریاحی زیباترین مدل مانتو های کتایون ریاحی جدیدترین مدل مانتو های کتایون ریاحی جدیدترین مدل مانتوهای کتایون ریاحی مدل مانتو های خاص کتایون ریاحی مدل مانتو های زمستانی کتایون ریاحی زیباترین مدل مانتوهای کتایون ریاحی مدل شیک مانتو های کتایون ریاحی مدل جدید مانتو های کتایون ریاحی مدل مانتو های کتایون ریاحی شیک ترین مدل مانتوهای کتایون ریاحی

در این مطلب با انواع مدل مانتوهای کتایون ریاحی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتو با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *