دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جذاب ترین مدل مانتوهای سحر دولتشاهی که خانم ها عاشقش هستند

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ دی ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب مدل مانتوهای سحر دولتشاهی با طرح های ساده و مجلسی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

سحر دولتشاهی از بازیگران مشهور سینمای ایران است که از پوشش های متنوعی در مکان های مختلف استفاده می کند و در پوشش این بازیگر قالب لایه لایه بودن لباس ها به چشم می خورد. مدل مانتوهایی که سحر دولتشاهی برای پوشیدن در مکان های مختلف استفاده می کند در انواع طرح های اسپرت و ساده و رسمی و مجلسی و … موجود هستند که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

۱۷ مدل مانتوهای سحر دولتشاهی با طرح و رنگ های زیبا

سحر دولتشاهی علاقه مند به شیک پوشی می باشد و او برای انتخاب و ست کردن لباس هایش زمان زیادی را صرف می نماید. راحتی در لباس هایی که می پوشد در استایل وی به وضوح پیداست بنابراین قانون آزاد بودن لباس ها از همین ابتدا برای او مطرح می باشد. در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتوی سحر دولتشاهی با طرح و رنگ های خاص و زیبا را مشاهده خواهید کرد.

مدل مانتوی سحر دولتشاهی

مانتو تاثیر زیادی روی زیبایی استایل خانم ها دارد از این رو بازیگران ایرانی مطرح نظیر الناز شاکردوست و نیکی کریمی و سحر دولتشاهی و … در انتخاب مدل مانتو های خود حساسیت زیادی را به خرج می دهد.

مانتو های الناز شاکردوست و مانتوهای نیکی کریمی و مانتوهای ترانه علیدوستی و مانتوهای سحر دولتشاهی دارای طرح هایی خاص می باشند و هر یک از این بازیگران مانتوهای خود را از بین طرح های خاص و بی نظیر انتخاب می کنند.

سحر دولتشاهی در بیشتر عکس هایش مانتو هایی ساده و در عین حال خاص را به تن دارد همچنین این بازیگر در سال های اخیر در بیشتر مکان ها از مانتو های جلوباز و بلند استفاده کرده است که برای داشتن استایلی جذاب تر این طرح مانتوها را با کیف و کفش و اکسسوری های مناسبی ست می کند.

مدل مانتوی ساده سحر دولتشاهی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مانتوی اسپرت خانم دولتشاهی

مانتوی خاص سحر دولتشاهی

 سحر دولتشاهی در کنار سارا بهرامی

مانتوی گیپور سحر دولتشاهی

مانتو گیپور خانم دولتشاهی

مدل مانتوی مشکی سحر دولتشاهی

مانتوی مخمل زمستانه سحر دولتشاهی

مانتوی ساده سحر دولتشاهی

مانتوی ساده خانم دولتشاهی

مدل مانتوی مجلسی

مانتوی مجلسی دولتشاهی

مدل مانتو سحر دولتشاهی

مدل مانتو هایی که این بازیگر برای پوشیدن انتخاب می کند در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند همچنین در دوخت برخی از آن ها ترکیب رنگ های مختلف به چشم می خورند.

مانتوهایی که سحر دولتشاهی برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب می کند به صورت ساده و طرح دار موجود می باشند که هر یک از این مانتو های انتخابی وی زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مانتوی زیبا و شیک سحر دولتشاهی

مانتوی ساده خانم بازیگر

مانتوی رنگ تیره سحر دولتشاهی

مانتوی رنگ تیره و بلند خانم دولتشاهی

مدل مانتوی سفید

مانتوی سفید مجلسی و زیبای وی

مانتوهای سحر دولتشاهی

مانتوی مجلسی و جلوباز وی

مدل مانتوی اسپرت سحر دولتشاهی

مانتوی رنگی و شیک

مدل مانتوی رسمی خانم دولتشاهی

مانتوی رسمی خانم دولتشاهی

ست مانتو سحر دولتشاهی

ست لباس سحر دولتشاهی

مانتوی شیک سحر دولتشاهی

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتوهای سحر دولتشاهی را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتویی با تن پوش و رنگی بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *