دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۲۲ تا از زیباترین مدل مانتوهای مهتاب کرامتی که تا کنون پوشیده است

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتوهای مهتاب کرامتی آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد پسندتان قرار بگیرند.

مهتاب کرامتی جزء محبوب ترین بازیگران ایرانی در دو دهه آخر می باشد. این بازیگر معروف و توانا دارای قد کشیده و چهره ای زیبا است و برای خوش تیپ تر به نظر رسیدن مشکل زیادی ندارد ولی با این وجود نکاتی را در استایل خود رعایت می کند و به همین دلیل است که وی به یکی از چهره ای مطرح مد ایرانی تبدیل شده است.

 مانتوهای خانم کرامتی دارای طرح های متنوع و شیک هستند و او ترجیح می دهد در مکان های مختلف از مانتوهایی خاص و با تن پوش مناسب استفاده نماید.

مدل مانتوهای مهتاب کرامتی با طرح و رنگ های متنوع

مهتاب کرامتی معمولا از طرح های سنتی و مجلسی و ساده را برای پوشیدن مانتوی خود انتخاب می کند و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید ظاهر و تیپی بی نظیر و شبیه به بازیگران داشته باشید در صورت تمایل می توانید از طرح های مانتوی این بازیگر الگوبرداری نمایید.

در مطالب قبلی مدل مانتوی بهنوش طباطبایی و مدل مانتوی مهناز افشار و مدل مانتوی ساره بیات را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتو مهتاب کرامتی را مشاهده خواهید کرد.

مدل مانتو مهتاب کرامتی

طرح های مانتوی مهتاب کرامتی

مانتو یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم ها محسوب می شود از این رو بازیگران و چهره های معروف ایرانی همیشه سعی دارند تا در مکان های مختلف از مانتوها با تن پوش شیک و بی نظیر استفاده نمایند تا ظاهری ایده آل و بی نظیر داشته باشند.
مهتاب کرامتی دارای پوشش و ظاهری بی نظیر است به همین دلیل می باشد که اغلب خانم های ایرانی تمایل دارند از پوشش و استایل این بازیگر برای لباس پوشیدن خود الگوبرداری نمایند.
مدل مانتوهایی که مهتاب کرامتی برای پوشیدن انتخاب می نماید دارای طراحی بی نظیری هستند و این بازیگر شیک پوش تمایل دارد تا رنگ لباس هایش را به گونه ای انتخاب نماید که با یکدیگر هارمونی مناسبی داشته باشند.
مهتاب کرامتی طرح و رنگ مانتوی خود را با توجه به مراسمی که در آن شرکت می کند انتخاب می نماید و وی با استایل های معمولی یا رسمی در مکان های مختلف دیده می شود ولی پوشش او خارج از عرف نیست و هرگز از مانتوی خیلی کوتاه یا تنگ استفاده نمی کند.
مهتاب کرامتی اغلب یک لباس یا اکسسوری رنگی را به لباس هایش اضافه می کند و از این طریق زیبایی و جذابیت خاصی را به ظاهر خود می بخشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مانتوی مهتاب کرامتی

مدل مانتو بازیگران ایرانی

مدل مانتو مهتاب کرامتی

مدل مانتوی طرح دار

مانتوی مجلسی

استایل مهتاب کرامتی

مانتوی طرح دار مهتاب کرامتی

مدل مانتوی سنتی

مدل مانتوی ساده مهتاب کرامتی

مدل مانتوی مشکی مهتاب کرامتی

مدل مانتوی مجلسی بازیگر ایرانی

مدل مانتوی جلوباز

مدل مانتوهای مهتاب کرامتی

مدل مانتو دامن مجلسی

طرح مانتوی مجلسی

مدل مانتوی بلند

مانتو طرح دار مهتاب کرامتی

مدل مانتو بازیگر مشهور ایرانی

مدل مانتوی مهتاب کرامتی

در این مطلب تصاویری انواع مدل مانتوهای مهتاب کرامتی را گردآوری کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید و بتوانید با ایده گرفتن از این طرح ها مانتویی شیک و بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *