دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

روزنه دوربین سلفی نوکیا ۸.۱ پلاس نیز مشخص شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۲ دی ۱۳۹۷
  • ۰

تصاویر رندر نوکیا ۸.۱ پلاس منتشر شده بیان گر آن است که فنلاندی ها در نمونه تولیدی خود بریدگی های داخل نمایشگر را حذف کرده اند. این شرکت برای چنین کاری به تغییر زبان طراحی متوسل شده است. 

در رندر منتشر شده نوکیا ۸.۱ پلاس روزنه ای در قسمت دوربین سلفی دیده می شود. این رندر و شایعات در حساب توییتری OnLeak درز پیدا کرده و به احتمال زیاد قابل اعتماد می باشد. با وجود اینکه واژه پلاس در نام آن به کار رفته اما با نمونه گوشی ۸.۱ تفاوتی نخواهد داشت.

نمایشگر صفحه ۸.۱ پلاس، ۶.۲۲ اینچ می باشد و ابعادی برابر با ۱۵۶.۹*۷۶.۲*۷.۹ میلی متر دارد. نمونه کنونی این گوشی غیر پلاس با ابعاد ۱۵۴.۸*۷۵.۸*۸ میلی متر دیده می شود.

نوکیا 8.1 پلاس

با قرار گیری دوربین سلفی درون روزنه نمایشگر، بریدگی بالای نمایشگر حذف شده اما این موضوع یک تغییر شگفت آور نمی باشد. برای دوربین دوگانه دستگاه در پنل پشت از لنزهای کارل زایس استفاده شده است.

در پنل پشت حسگر اثر انگشت دیده می شود. احتمال دارد فنلاندی ها به منزله حفظ فاصله میان نوکیا ۸.۱(با پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰) و نمونه نسخه پلاس از پردازنده های رده بالاتر بهره مند شوند.

نوکیا 8.1 پلاس

  •  آرون گروپس

رندر نوکیا ۸.۱ پلاس در کناره‌ی پایین پورت USB-C را با فاصله حداقل از اسپیکر در معرض نمایش می گذارد. در لبه بالایی آن، ورودی جک ۳.۵ میلی متری هدفون قرار گرفته است. مشخصات ذکر شده برای نوکیا ۸.۱ پلاس بسیار شبیه به نوکیا ۷.۱ پلاس می باشد. این موضوع وضعیت ناراحت کننده ای برای محصول نوکیا تلقی می گردد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *