دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش ثبت مکان در گوگل مپ و درج اطلاعات کسب و کار بر روی گوگل مپ

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

با توجه به مشکلات مختلفی که در زمینه ثبت مکان در گوگل مپ برای بیشتر شرکت های ایرانی رخ داده است انجام این کار را برای بسیاری از افراد با دشواری و نگرانی همراه کرده است.

نرم افزارهای مختلف در زمینه موتورهای جست و جوگر و سیستم های آنالیز کسب و کار که شرکت گوگل به طور رایگان در اختیار شما قرار می دهد می تواند استراتژی های کاربردی را برای شما ایجاد کند. اما ثبت مکان در گوگل با وارد شدن تحریم ها و مسدود شدن سویس کسب و کار من در حالتی از تعلیق است و موجب از کار ماندن بسیاری از شرکت ها شده است. ثبت مکان در گوگل مپ

 

نحوه ثبت مکان در گوگل مپ:

سرویس های مکان یابی گوگل مپ این امکانات را در اختیار مشتریان و شرکت ها قرار می دهد که با استفاده از سرچ در نقشه گوگل شما می توانید به عنوان مثال: در زمینه فروش موبایل شکرت ها و عرضه کنندگان را در سطح شهر جست و جو کنید و از سوی دیگر برای عرضه کنندگان امکان جذب مشتری را نیز به همراه خواهد داشت.

در اینجا با ارائه مراحل و نحوه انجام و ثبت مکان در گوگل مپ می توانید این فرایند را به راحتی و به طور رایگان برای شرکت خود به ثبت برسانید و از امکانات منحصر به فرد آن استفاده نمایید.

ثبت کردن مکان در گوگل مپ

مرحله ۱:

برای شروع این عملیات ابتدا باید از طریق سایت google.com و وارد شدن در سایت اکانت جیمل خود را باز کرده و یا در صورت نداشتن اکانت باید یک اکانت جیمیل بسازید.

مرحله ۲:

در اینجا باید وارد صفحه  google map شوید که با وارد شدن در این سایت نقشه جست و جو  برای شما ظاهر خواهد شد. آیکون جست و جو در قسمت چپ این سایت قرار داده شده است که می توانید با وارد کردن آدرس مراکز مختلف خرید را در یک منطقه از شهر پیدا کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مرحله ۳:

با کلیک کردن بر روسی دکمه منو و با شدن صفحه مخصوص منو گزینه Add a missing place را که در آخر صفحه منوی شما قرار گرفته است انتخاب نمایید.

 انجام دادن ثبت نقشه در گوگل مپ

مرحله ۴:

این مرحله می تواند دشواری های خاص خود را داشته باشد و بیشتر کاربران در استفاده از این مرحله دچار مشکل هشتند. شما باید نقشه محل را زوم کرده و با مشاهده نقطه قرمز موجود بر روی صفحه که نشان دهنده مکان است مکان مورد نظر را بیابید.

شما می توانید با حرکت دادن این نقطه قرمز و نزدیک کردن آن به آدرس دقیقی که می خواهید محل مورد نظر را پیدا کنید و مراکز خرید را در آن منطقه بیابید.

مرحله ۵:

در این مرحله از ثبت مکان در گوگل مپ باید مشخصات و آدرس دقیق را وارد نمایید. که به شرح ذیل خواهد بود:

نام: نام تجارت و یا کسب و کار

دسته بندی کسب و کار: که متعلق به گروه و زیر شاخه کار است.

شماره تماس: در این مرحله باد کد شهر مورد نظر را نیز وارد نمایید

آدرس سایت: وارد کردن آدرس وب سایت خود

ساعت کاری

وارد کردن مکان در گوگل مپ

در آخرین مرحله از انجام این کار باید دکمه ثبت را با عنوان submit فشار دهید تا مراحل انجام شده به ثبت برسد.

انجام دادن این فرایند در مدت زمان ۲۴ ساعت انجام می پذیرد که تمام اطلاعات به ایمیل شما ارسال خواهد شد. استفاده از نرم افزار ثبت مکان در گوگل مپ می تواند تحولات متعددی را در زمینه کسب و کار شما در اختیار مشتری قرار دهد و موجب پیشرفت کاری خواهد شد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *