دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از نوکیا ۷.۱ با ویژگی های خاص و منحصر به فرد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

بالاخره از دستاورد جدید شرکت اچ ام دی گلوبال نیز رونمایی شد. این دستگاه در شکل ظاهری، طراحی زیبایی دارد و با قیمت مناسبی عرضه خواهد شد. 

شرکت اچ ام دی گلوبال، نسل جدید گوشی نوکیا ۷ را با نام نوکیا ۷.۱ روانه بازار کرد. این محصول تولیدی در میان گوشی های میان رده قرار خواهد گرفت. گوشی عرضه شده در نوع خود ویژگی های قابل توجهی دارد.

نوکیا ۷.۱ دارای صفحه نمایش با ابعاد ۵.۸۴ اینچی و وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۲۸۰ می باشد. نمایشگر آن دارای ناچ و از گلوریا گلس ۳ تهیه شده است. نکته دیگر درباره این گوشی مربوط به پشتیبانی از فناوری HDR10 می باشد که در گوشی های میان رده بی سابقه است. ضمن اینکه می توان محتوای ویدیویی HDR را به SDR به شکل آنی تبدیل کرد.

دارای پردازنده میان رده اسنپدراگون ۶۳۶ از شرکت کوالکام است. مجهز به رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی است. برای کاربرانی که به حافظه بیشتری برای ذخیره سازی نیاز دارند، امکان بهره مندی از از MicroSD را فراهم می کند.

رونمایی از نوکیا 7.1 با ویژگی های خاص

دوربین سلفی آن با سنسور ۸ مگاپیکسلی و دیافرگم f/2.0 عرضه شده که امکاناتی مانند هوش مصنوعی، باز کردن قفل از طریق شناسایی چهره را فراهم می کند. دوربین دوگانه آن نیز با دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با f/1.8 و سنسور ۵ مگاپیکسلی مونوکروم عرضه شده است.

رونمایی از نوکیا 7.1 با ویژگی های خاص

به قابلیت فناوری نوری زایس مجهز شده و حالت Bothie و … را در اختیار علاقه مندان به عکاسی قرار می دهد. دارای باتری ۳۰۶۰ میلی آمپر ساعتی و از فناوری نوین شارژ سریع حمایت می کند. ۵۰ درصد شارژ آن در ۳۰ دقیقه انجام می شود. از نسخه ۸.۱ اندروید اوریو استفاده کرده است. تمام این ویژگی ها در بدنه ای شیشه ای با قاب آلومینیوم قرار گرفته و مدل پایه آن با رم ۳ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۳۴۹ دلار در آمریکا عرضه می گردد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *