دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

روش بستن دستمال گردن زنانه (آموزش تصویری ۷ روش متفاوت)

  • ندا خوشرو
  • ۲ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با ۷ روش بستن دستمال گردن زنانه آشنا شدید که امیدواریم این روش ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها دستمال گردن تان را به راحتی در منزل ببندید.

روش بستن دستمال گردن زنانه با توجه به جنس و مدل دستمال گردن می تواند متفاوت باشد بنابراین بهتر است خانم ها در انتخاب نحوه بستن دستمال گردن خود به مدل و جنس و سبک لباس پوشیدن شان توجه کنند تا بتوانند دستمال گردن را به زیباترین شکل ممکن ببندند.

دستمال گردن از انواع لوازم تزیینی برای دختران و خانم های جوان است و برای بستن آن مدل های زیادی وجود دارد. توجه داشته باشید که هر چقدر روش بستن دستمال گردن زنانه و گره آن زیباتر باشد شیک پوش و جذاب تر به نظر می رسید.

روش بستن دستمال گردن زنانه

انواع روش های بستن دستمال گردن زنانه

برای بستن دستمال گردن زنانه شما می توانید از راه ها و مدل های مختلفی استفاده کنید. در مطالب قبلی نحوه بستن کراوات و نحوه بستن پاپیون را مشاهده کردید در ادامه این مطلب انواع نحوه  بستن دستمال گردن زنانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل بستن دستمال گردن دخترانه

۱. گره فرانسوی

برای بستن دستمال گردن به روش گره فرانسوی روسری و شال و یا هر چیزی را که به عنوان دستمال گردن استفاده می کنید از وسط تا بزنید و روی شانه های خود قرار دهید سپس قسمتی از پارچه را که آویزان است از بین حلقه ایجاد شده عبور دهید و بکشید سپس طرف دیگر دستمال گردن را که آویزان است از بین حلقه عبور دهید و هر دو طرف را بکشید تا دستمال گردن به صورت گره فرانسوی بسته شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل بستن دستمال گردن

۲. نحوه بستن دستمال گردن به صورت گردنبند

دستمال گردن را از پهنا باز کنید سپس آن را تا بزنید و انتهای هر دو طرف را به یکدیگر گره بزنید و دستمال گردن را دور گردن خود بیندازید. شما می توانید با ایجاد یک حلقه پیچ و تاب مانند مدل گردنبند را دور گردن خود با کمک دستمال گردن ایجاد کنید.

مدل بستن دستمال گردن مدل بستن دستمال گردن

۳. نحوه بستن دستمال گردن به صورت گره شل

از این روش می توانید برای بستن دستمال گردن بلند و کوتاه استفاده کنید. ابتدا دستمال گردن را در دو طرف گردن خود بیندازید سپس در یک طرف دستمال گردن گره حلقوی شلی را ایجاد کنید و طرف دیگر دستمال گردن را از این حلقه عبور دهید و گره را سفت کنید.

نحوه بستن دستمال گردن

۴. نحوه بستن شال گردن به روش پیچی راحتی

برای بستن دستمال گردن های نازک می توانید از این روش استفاده کنید. شال را دو طرف گردن خود بیندازید سپس یک طرف شال را یک دور بپیچید و در قسمت جلو گره بزنید و طرف دیگر شال را هم به همین روش گره بزنید.

نحوه بستن دستمال گردن به صورت گره پیچی

۵. نحوه بستن دستمال گردن به صورت پیشاهنگی

در این روش دستمال گردن در قسمت جلویی گردن گره شلی می خورد.

نحوه بستن دستمال گردن

۶. طریقه بستن دستمال گردن با مدل کراواتی

برای بستن دستمال گردن به صورت مدل کراواتی باید دستمال گردن بزرگ باشد تا بتوانید آن را به صورت یک کراوات بلند و شل در یک طرف آویزان کنید.

روش بستن دستمال گردن زنانه

۷. مدل دستمال گردن

برای بستن این مدل باید از دستمال گردن نسبتا کوچکی استفاده کنید و دستمال گردن را پیچ دهید سپس دستمال گردم را در یک طرف گردن گره بزنید.

روش بستن دستمال گردن

انواع مدل های بستن دستمال گردن

مدل های متنوع و زیادی برای بستن دستمال گردن وجود دارد و اگر شما تمایل دارید برای شیک پوش به نظر رسیدن تان از دستمال گردن استفاده کنید بهتر است از این مدل های متنوع برای بستن دستمال گردن خود استفاده کنید. در ادامه چند مدل بستن دستمال گردن زنانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل بستن دستمال گردن مدل بستن دستمال گردن راهنمای بستن دستمال گردن مدل بستن دستمال گردن زنانه مدل بستن دستمال گردن نحوه بستن دستمال گردن با گره فرانسوی

مدل های جدید و شیک بستن دستمال گردن

یکی از اکسسوری های جذاب و زیبا برای خانم ها به منظور تکمیل استایل مجلسی و یا اسپرت خود دستمال گردن در انواع طرح و رنگ است که دارای ابعاد بزرگ و کوچک می باشد و با ترفندهای متنوع و فوق العاده شیکی می توان آن را دور گردن ببندند.

استفاده خانم ها و بانوان جوان از اکسسوری همچون دستمال گردن علاوه بر ایجاد زیبای لباس و در نهایت استایلی شیک و منحصر به فرد می تواند جهت پوشاندن یقه های باز برخی لباس ها نیز مورد استفاده قرار گیرد که ست کردن آن با نوع پوششی که انتخاب شده است می تواند جلوه ای خاص و در عین حال جذابی به استایل خانم ها ببخشد.

جدیدترین روش بستن دستمال گردن زنانه

در ادامه این قسمت سعی کرده ایم نمونه های متنوع و دوست داشتنی از مدل بستن دستمال گردن زنانه را به اشتراک بگذاریم که شما همراهان عزیز را به تماشای این ترفندهای زیبای بستن دستمال گردن کوچک و بزرگ دعوت می نماییم. خواهشمندیم تا پایان نظاره گذار این مدل ها باشید. برای دیدن مدل بستن روسری چهارگوش نیز می توانید بر روی لینک آن کلیک نمایید.

بستن دستمال گردن زنانه با روشهای جالب

بستن دستمال گردن زنانه با روشهای خاص

بستن دستمال گردن زنانه با روشهای جالب

بستن دستمال گردن زنانه با روشهای جذاب

بستن دستمال گردن زنانه با روشهای قشنگ

شیک ترین روش بستن دستمال گردن زنانه

بستن دستمال گردن زنانه با روشهای تماشایی

بستن دستمال گردن زنانه با روشهای منحصر به فرد

نحوه زیبای بستن دستمال گردن زنانه

نحوه جدید بستن دستمال گردن زنانه

نحوه شیک بستن دستمال گردن زنانه

متفاوت ترین روش بستن دستمال گردن زنانه

نحوه عالی بستن دستمال گردن زنانه

نحوه ایده آل بستن دستمال گردن زنانه

نحوه متفاوت بستن دستمال گردن زنانه

نحوه منحصر به فرد بستن دستمال گردن زنانه

نحوه تماشایی بستن دستمال گردن زنانه

جذاب ترین روش بستن دستمال گردن زنانه

نحوه لاکچری بستن دستمال گردن زنانه

در این بخش از راهنمای مد با ۷ روش بستن دستمال گردن زنانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دستمال گردن تان را به زیباترین شکل ممکن ببندید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *