دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

۸۰ مدل مانتو برای عید ۱۴۰۱ با رنگ های جذاب سال

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو برای عید ۱۴۰۱ را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

با نزدیک شدن به غید انواع مدل مانتو برای عید ۱۴۰۱ از سوی متخصصان مد و زیبایی طراحی شده اند و اگر شما تمایل دارید در سال جدید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است از این مدل مانتوهای جدید برای انتخاب مانتوی مجلسی ، اسپرت و … خود ایده بگیرید.

مدل مانتو برای عید ۱۴۰۱ با انواع طرح های شیک و خاص

یکی از مهم ترین پوشش ها برای خانم های ایرانی مانتو می باشد و اگر شما تمایل دارید عیب های موجود در فرم اندام تان کمتر به نظر برسد و علاوه بر این استایلی بی نظیر و جذاب داشته باشید بهتر است در انتخاب مدل مانتو ۲۰۲۲ حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل مانتو دخترانه برای عید ۱۴۰۱

طرح های مانتوی مجلسی

مانتوی مجلسی از انواع مانتوهای ضروری برای خانم ها به شمار می رود و هر خانمی بهتر است در کمد لباس خود یک یا چند طرح مانتوی مجلسی کوتاه و بلند داشته باشد تا بتواند در صورت نیاز از آن ها استفاده نماید.

مانتوهای مجلسی ۲۰۲۲ در انواع مدل های کار شده و طرح دار موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است مانتوی مجلسی را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.

اگر فرم اندام شما لاغر یا متناسب می باشد می توانید از مانتوی مجلسی کار شده و طرح دار در پوشش تان استفاده نمایید همچنین خانم ها با فرم اندام درشت و چاق بهتر است مدل مانتوی مجلسی خود را ساده انتخاب نمایند زیرا مانتوی مجلسی با طرح درشت باعث می شود تا فرم اندام درشت تر به نظر برسد.

مدل مانتو و شلوار مشکی برای عید 1401 مدل مانتوی زنانه بلند مدل مانتو و شلوار ست مجلسی برای عید نوروز 1401 طرح مانتوی بلند برای عید نوروز مدل مانتو شیک و مجلسی برای عید ۱۴۰۱ مدل مانتو برای عید مانتوی زنانه و دخترانه مدل مانتوی طرح دار برای عید ۱۴۰۱ مانتوی طرح دار مدل مانتو سفید برای عید ۱۴۰۱ مانتو و شلوار مجلسی سفید برای عید نوروز مانتوی طرح دار مخصوص عید نوروز مدل مانتو زنانه برای عید ۱۴۰۱ مانتوی ساده مخصوص عید نوروز مانتوی کتی برای عید نوروز 1401 مانتوی طرح دار مجلسی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ست کردن مانتوی مجلسی در پوشش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید این طرح مانتو را با اکسسوری های ساده یا تزیین شده در پوشش تان ست نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید رنگ کفش هایتان را با رنگ مانتو ست نمایید که در این صورت جذابیت ظاهری تان نیز تکمیل می شود.

اگر از مانتوی مجلسی ساده در پوشش تان استفاده کرده اید بهتر است مدل اکسسوری ها و سایر لباس هایتان را طرح دار انتخاب نمایید همچنین اگر مانتوی مجلسی طرح دار و کار شده ای را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است برای جلوگیری از شلوغ به نظر رسیدن استایل تان طرح اکسسوری ها و سایر لباس هایتان را ساده انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که برای داشتن استایلی متناسب بهتر است سایز مانتو را با توجه به سایز اندام تان انتخاب نمایید و از پوشیدن مانتوهای خیلی تنگ یا گشاد خودداری نمایید زیرا این طرح مانتوها باعث می شوند تا فرم اندام شما نامطلوب به نظر برسد.

 مانتوی مشکی و خاص برای عید مدل مانتو کوتاه مجلسی برای عید ۱۴۰۱مانتوی طرح دار برای عید مانتوی مشکی و شیک مدل مانتو رنگ سال برای عید ۱۴۰۱مانتوی مشکی کار شده برای عید نوروز مانتوی مشکی و مجلسی مدل مانتو زنانه و دخترانه برای عید ۱۴۰۱ طرح های زیبا مانتوی زنانه و دخترانه مدل مانتو طرح دار برای عید ۱۴۰۱مدل مانتو دخترانه مجلسی برای عید ۱۴۰۱مانتو و شلوار زرد مجلسی مدل مانتوی بنفش 1401

مانتوی مجلسی حریر 1401

مانتو شلوار سفید برای عید نوروز مانتوی آبی تیره برای عید نوروز

مدل مانتو آبی برای عید 1401

طرح های مانتوی ساده و اسپرت

مانتوهای اسپرت و ساده برای استفاده روزانه انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین از این طرح مانتوها می توان برای حضور در مکان های مختلف استفاده کرد.

مانتوهای اسپرت و ساده در انواع طرح های جلوباز ، دکمه دار و جلو بسته موجود می باشند که امروزه مانتوهای جلو باز توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند و اگر شما تمایل دارید استایلی امروزی تر داشته باشید بهتر است از این طرح مانتوها در پوشش خود استفاده نمایید. مانتوی جلو بسته و دکمه دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و بهتر است شما در محیط دانشگاه و سایر محیط های اداری از این طرح مانتوها استفاده کنید.

اگر شما تمایل دارید استایلی ساده و آراسته داشته باشید بهتر است در پوشش خود از لباس ها ، اکسسوری ها و مانتوی ساده استفاده نمایید همچنین با پوشیدن مانتوی ساده و خوش دوخت فرم اندام تان نیز جذاب تر به نظر می رسد.

اگر شما از آن دسته از افرادی می باشید که تمایل دارید استایلی امروزی و اسپرت داشته باشید بهتر است از مانتوی اسپرت در پوشش تان استفاده نمایید همچنین در صورت پوشیدن این طرح مانتو باید طرح سایر لباس و اکسسوری هایتان را نیز اسپرت انتخاب نمایید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

مانتوی سبز مخصوص عید نوروز مدل مانتوی مشکی برای عید نوروز مدل مانتو طوسی برای عید ۱۴۰۱ طرح های مانتوی سبز برای عید نوروز مانتو طوسی روشن مانتوی زنانه برای عید نوروز مانتوی اسپرت بلند برای عید نوروز مدل مانتو شلوار دخترانه برای عید نوروز مانتوی رنگی برای عید نوروز مدل مانتو جلو باز برای عید ۱۴۰۱ مانتوی زنانه و دخترانه مشکی طرح مانتو برای عید مدل مانتو کتی برای عید ۱۴۰۱ مانتوی شیک مدل مانتو کوتاه برای عید ۱۴۰۱ مدل مانتو بلند برای عید ۱۴۰۱ مدل مانتو اسپرت برای عید نوروز مانتوی ساده برای عید مانتوی طرح دار برای عید نوروز مانتوی کوتاه مخصوص عید مانتو مشکی و ساده برای عید نوروز مانتوی دخترانه برای عید مدل مانتو جدید مدل مانتو جلو باز و بلند برای عید 1401 مدل مانتو 1401 مانتوی ساده برای عید مانتوی زنانه و دخترانه برای عید مانتوی اسپرت مدل مانتوی اسپرت 1401

انتخاب رنگی مناسب برای مانتو نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ مانتو را با توجه به رنگ پوست ، فرم اندام و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب نمایید.

اگر تمایل دارید رنگ مانتو به راحتی با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری ها ست شود بهتر است از مانتو با رنگ خنثی در پوشش تان استفاده نمایید همچنین در صورتی که رنگ لباس ها و مانتوی خود را از بین رنگ های خنثی انتخاب کرده اید بهتر است رنگ اکسسوری هایتان را از بین رنگ های شاد و روشن انتخاب نمایید تا در استایل تان تنوع ایجاد شود.

اگر فرم اندام لاغر یا متناسبی دارید بهتر است از مانتوی رنگ روشن در پوشش تان استفاده نمایید همچنین خانم ها با فرم اندام چاق و درشت بهتر است از مانتوی رنگ تیره در پوشش خود استفاده نمایند.

مانتوی رنگ روشن مخصوص عید نوروز مانتو دخترانه برای عید نوروز 1401 مانتو و شلوار اسپرت برای عید نوروز 1401 مانتوی زنانه اسپرت مانتوی دخترانه شیک مانتوی ساده و اسپرت مانتوی اسپرت مخصوص عید مانتو کوتاه برای عید مانتوی بلند مخصوص عید نوروز مانتوی جلو باز مخصوص عید نوروز مانتوی دخترانه اسپرت برای عید نوروز مانتوی ساده مخصوص عید مانتو شلوار مخصوص عید مدل مانتو طرح دار و شیک برای عید مانتو چرمی برای عید مانتوی ساده مانتو بلند 1401 مانتو اسپرت برای عید مدل مانتو مشکی برای عید نوروز 1401 مانتو شیک برای عید مدل مانتو ساده و کوتاه برای عید مانتوی دخترانه برای عید 1401 مدل مانتو بلند دخترانه برای عید نوروز 1401 مانتوی ساده برای عید نوروز

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع مدل مانتو برای عید ۱۴۰۱ جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *