دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آخرین خبرها از وضعیت زلزله زدگان کشور و آمار قربانیان

  • یلدا محمدی
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

وقوع زلزله در شامگاه گذشته (یکشنبه 21 آبان) در برخی از شهرهای کشورمان باعث ایجاد رعب و وحشت شده است و اغلب مردم شب را در خیابان سپری نمودند. در ادامه جزئیات بیشتری از این زمین لرزه را ملاحظه خواهید نمود.

طی جدیدترین اخبار رسیده، مرکز وقوع زلزله سلمانیه عراق بوده است و استان هایی از کشورمان را نیز درگیر نموده است. تهران، کرمانشاه، کردستان، تبریز، لرستان، همدان، شیراز، ایلام، اصفهان، زنجان، اردبیل، خوزستان، آذربایجان غربی، سمنان و… از جمله استان هایی هستند که وقوع زمین لرزه در آنها گزارش شده است. متاسفانه در اثر این حادثه تعدادی از هموطنان مان کشته و زخمی شدند که فعلا آمار دقیقی از این عزیزان در دست نیست. با این حال استاد پژوهشگاه زلزله طی مصاحبه ایی اعلام نمود که مرکز اصلی زلزله عراق بوده است و مردم نگران نباشند، خطری ایران را تهدید نمی کند.

متاسفانه بیشترین خسارت مربوط به استان کرمانشاه می باشد، پزشکی قانونی کرمانشاه اعلام نمود تاکنون 141 جسد توسط پزشکی قانونی تحویل گرفته شده است و حدود 300 مجروح به بیمارستان ها مراجعه نموده اند که مطمئنا این آمار بیشتر نیز خواهد شد. معاون عمرانی استاندار کرمانشاه  اعلام نمود که تعداد 5000 پتو بین مردم توزیع شده است و 20 بالگرد امداد رسانی خود را به مناطق مختلف استان آغاز نموده اند. تصاویر زیر گوشه ایی از خسارات وارد شده در اثر زلزله شب گذشته را نشان می دهد.

وضعیت زلزله زدگان عکس زلزله در کرماشناه وضعیت زلزله زده گان کشورعکس جدید از زلزله کشور خسارات زلزله

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *