دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویری از مسافران هواپیمای سقوطی ترکیه

  • زهره امامی
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰

به تازگی خبری منتشر شده است که حاکی از سقوط یک هواپیمای ترکی در اطراف شهرکرد می باشد. در این هواپیما فرد مشهوری بود که نامش سرتیتر اخبار ترکیه قرار گرفت.

طبق گزارشات اعلام شده مدل هواپیمای سقوط کرده جت شخصی مدل c60 بوده است که 11 سرنشین داشته است. قائم مقام سازمان هواپیمایی کشور در این رابطه گفت: تیم های امدادی و تجسس به منطقه سقوط هواپیمای ترکیه‌ ای اعزام شده و هنوز خبری از سرنشینان نیست.

مینا باشاران

مینا باشاران، دختر حسین باشاران، سرمایه‌ دار و تاجر معروف ترکیه‌ ای و مالک شرکت هولدینگ باشاران یکی از ۱۱ سرنشین این هواپیمای تجاری کوچک بوده که هنگام بازگشت از شارجه در ایران سقوط کرد. روزنامه دیلی صباح ترکیه نوشته است مینا باشاران به همراه ۷ دوست خود برای جشن فارغ‌ التحصیلی‌ اش به امارات رفته بود که موقع بازگشت از این سفر هواپیمای آنها به دلیل بدی آب و هوا دچار سانحه می‌ شود. به نوشته دیلی صباح، مینا باشاران در حالی به همراه تمام دوستان خود و ۳ خدمه هواپیما در این حادثه جان خود را از دست داد که قرار بود پایان ماه جاری میلادی مراسم ازدواج خود را برگزار کند. در زیر عکس های وی و دوستانش را مشاهده می کنید.

 مینا باشاران

مینا باشاران

مینا باشاران

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مینا باشاران

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *