دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

با انواع هایلایت روی موی مشکی آشنا شوید

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
  • ۱

هایلایت یکی از بهترین روش ها برای ایجاد تغییر در رنگ مو است در ادامه انواع مدل های زیبا و جذاب هایلایت روی موی مشکی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

اغلب خانم ها دارای موهای مشکی هستند اگر شما تمایل دارید که در رنگ موی مشکی خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنید بهتر است با کمک انواع رنگ موهای معمولی و فانتزی قسمتی از موهایتان را از هایلایت کنید. هایلایت مو مشکی باعث متفاوت به نظر رسیدن رنگ موهای شما می شود.

برخی از خانم ها تمایلی به رنگ کردن همه موهای خود ندارند که در این صورت بهتر است با کمک هایلایت و یا مدل مش تغییر متفاوتی را روی موهای خود ایجاد کنند. انواع مدل های هایلایت مو مشکی زیبا هستند و می توانند در چهره و رنگ موهای شما تغییرات زیادی را ایجاد کنند.

مدل هایلایت قهوه ای و زیبا روی موی مشکی

انواع مدل هایلایت روی موی مشکی

هایلایت ها به دو دسته هایلایت تکه ای و هایلایت سوزنی تقسیم می شوند که انتخاب هر یک از این روش های هایلایت به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. هایلایت تکه ای از انواع هایلایت ها با جذابیت خاص است و اگر شما مدگرا هستید بهتر است از این مدل برای هایلایت کردن موهای خود استفاده کنید.

مدل هایلایت سبز و آبی روی موی مشکی
هایلایت سوزنی از انواع هایلایت های پرطرفدار است و این مدل هایلایت روی موها به صورت طبیعی تر به نظر می رسد. در ادامه انواع مدل هایلایت روی مو مشکی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

مدل هایلایت سوزنی روی موی مشکی

  • هایلایت عسلی روی موهای مشکی

بهتر است هایلایت مو را روی پایه اصلی موهای خود انجام دهید تا در صورت بلند تر شدن موهایتان هایلایت جذابیت خودش را از دست ندهد. هایلایت عسلی روی مو مشکی ظاهر موها را می تواند جذاب و زیباتر نشان دهد.

  •  آرون گروپس

مدل هایلایت عسلی روی موی مشکی

  • هایلایت خاکستری روی مو مشکی

این مدل هایلایت روی موی مشکی باعث زیباتر به نظر رسیدن رنگ موها و چهره شما می شود.

مدل هایلایت خاکستری

  • هایلایت بلوند پلاتینه روی مو مشکی

این مدل هایلایت برای خانم هایی که به تغییر و تنوع علاقه زیادی دارند می تواند ایده آل و مناسب باشد هایلایت پلاتینه به دلیل اینکه با رنگ زمینه موهای مشکی تضاد زیادی دارد روی موهای شما به زیبایی می درخشد.

مدل هایلایت بلوند پلاتینه روی موی مشکی

  • هایلایت آبی و بنفش روی مو مشکی

هایلایت آبی و بنفش جزء رنگ موهای فانتزی هستند و برای خانم هایی که با مد پیش می روند می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

مدل هایلایت بنفش و آبی روی موهای مشکی

  • هایلایت قهوه ای روی مو مشکی

هایلایت قهوه ای مایل به طلایی روی موها طبیعی تر به نظر می رسد و شما می توانید با کمک هایلایت قهوه ای ۵۰ در صد از موهای خود را هایلایت نمایید.

مدل هایلایت قهوه ای روی موی مشکی

  • هایلایت قرمز روی موهای مشکی

این مدل هایلایت روی موهای مشکی جذاب است و هیچ وقت از مد نمی افتد همچنین هایلایت قرمز برای خانم ها با هر رنگ پوستی مناسب است.

مدل هایلایت قرمز روی موی مشکی

  • هایلایت شرابی برای مو مشکی

هایلایت شرابی برای موهای کوتاه و بلند می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد اگر موهای شما کوتاه است بهتر است از رنگ شرابی برای هایلایت کردن موهای خود استفاده کنید زیرا این مدل هایلایت به موهای کوتاه می تواند جذابیت خاصی ببخشد.

مدل مش شرابی روی موی مشکی

عکس مدل های هایلایت روی موهای مشکی

موهای مشکی زیبایی و جذابیت خاصی دارند و بهتر است شما برای تکمیل کردن جذابیت موهای مشکی خود از انواع هایلایت های مناسب روی مو مشکی استفاده کنید. برای هایلایت روی موهای مشکی می توانید از انواع رنگ های فانتزی و رنگ های معمولی استفاده کنید که استفاده از هر یک از این رنگ موها برای هایلایت موها با رتگ مشکی به سلیقه شخصی و رنگ پوست شما بستگی دارد.

هایلایت زیبا روی موی مشکی مدل هایلایت بنفش روی موی مشکی مدلهایلایت تکه ای روی موی مشکی هایلایت قهوه ای روی موی مشکی   هایلایت روی موهای مشکی مدل هایلایت بنفش روی موی مشکی مدل هایلایت شیک روی موی مشکی هایلایت شیک روی موی مشکی مدل هایلایت سبز روی موی مشکی مدل هایلایت زیبا و شیک روی موی مشکی   مدل هایلایت جذاب روی موی مشکی    مدل هایلایت فانتزی   مدل های مش روی موی مشکی   مدل مش روی موی مشکی مدل مش تکه ای مدل موی مشکی با هایلایت شرابی مدل مو مشکی با هایلابت بنفش   مدل هایلات سوزنی مدل مش سوزنی برای موهای فر و بلند مدل هایلایت روی موی مشکی

در این مطلب انواع مدل هایلایت روی موی مشکی را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما مطابقت داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها موهایتان را به بهترین شکل ممکن هایلایت کنید. برای مشاهده انواع مدل های رنگ و هایلایت مو می توانید در صورت تمایل به بخش انواع رنگ مو مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته
  • ناشناس گفت:

    سلام من موهام مشکیه فقط میخوام بخشی از موهام رنگ داشته باشه ولی مدام با شستن از بین نره کم رنگ نشه به جز فانتزی رنگ دیگه یی هم هست. نمیخوام موهای مشکیم از بین بره دکلوره هم متنفرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *