دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل مش مو برای انواع رنگ موها

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

مش کردن مو روشی از رنگ کردن مو است که قسمت هایی از موی سر را با این روش رنگ می زنند. در ادامه این مطلب جدیدترین مدل مش مو را برای انواع رنگ مو ها در اختیار شما خانم های عزیز و گرامی قرار داده ایم.

مش کردن موها را می توانید بر روی هر رنگ مویی انجام دهید. برای مش کردن موها قسمت های دلخواهی را که می خواهید مش بزنید را جدا کنید سپس با دکلره کردن موها و گذاشتن یک رنگ موی روشن مثل رنگ موی بلوند و پلاتینی موهای خود را به زیبایی مش بزنید. بیش از ۲۰ مدل مش موها را در تصاویر این بخش ملاحظه خواهید کرد.

به رنگ کردن دسته هایی از موی دکلره شده در مش اصطلاحا رنساژ (رنگساژ) گفته می شود. در هنگام مش کردن موهای خود باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه این مطلب این نکات را به همراه مدلهای جدید مش مو در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

مدل های متنوع و جدید مش مو

مدل مش مو جدید

مش کردن موها را می توانید با سه روش فویل و دستی و کلاهی انجام دهید که در روش کلاهی یک کلاه پلاستیکی را با سوراخ های فراوان بر روی موها قرار می دهند و با کمک میل قلاب بافی دسته هایی از مو را از درون سوراخ های کلاه بیرون می آورند و موهای بیرون آمده از کلاه را ابتدا دکلره می کنند و سپس عمل رنگساژ را بر روی موها انجام می دهند.

مدل مش مو متوسط مدل رنگ مو و مش مو مدل موی مش شده

در مدل مش کلاهی باید موها را شانه بزنید و صاف کنید و هیچ گره ای نباید در بین موهای شما وجود داشته باشد. حتما قبل از زدن مش موهایتان را اگر خیس است خشک کنید. موهایتان باید به صورت کامل و با ریشه از کلاه به بیرون آورده شود تا مش موی یکدستی را داشته باشید.

مدل مش مو مدل مش مو

  •  آرون گروپس

در ادامه این بخش انواع مدلهای مش مو را ملاحظه خواهید کرد که این مدلها جدیدترین مدلهای مش هستند شما می توانبد با ایده گرفتن از این مدلها برترین مدل هایلایت مو را برای خود انتخاب نمایید.

مدل هایلایت مو برای انواع رنگ مو ها مدل هایلایت مو برای مو ها با رنگ زمینه تیره    مدل مش مو بلند مدل مش 2016 انواع مدل مش برای رنگ مو های مختلف مدل مش مدل مش مو زنانه انواع مدل های متنوع هایلایت مو   مدل هایلایت زیبا و جدید

مدلهای مش مو کوتاه و بلند

در هنگام مش کردن موها بعد از این که موهایتان را به صورت یکدست دکلره کردید روی موهایتان را با کمک یک کلاه نایلونی به خوبی پوشش دهید و یک حوله بر روی کلاه قرار دهید تا موهایتان بر اثر گرم شدن به پایه مناسب برسند بعد از رسیدن موهایتان به پایه مناسب آن ها را بشویید و بعد از خشک کردن مو رنگساژ مورد نظر را بر روی موهای دکلره شده خود بزنید و بعد از ۱۵ دقیقه مکث دوباره موهایتان را بشویید و سپس کلاه مش را از سر خود بیرون آورید.

مدل مش مو کوتاه مدل مش مو زیبا

مش کردن مو ها را می توانید بر روی رنگ موی شرابی و رنگ موی زیتونی و هر نوع رنگ موی مد سال انجام دهید.

مدل هایلایت مو 2016

مدل هایلایت

مدلهای مش مو برای انواع رنگ موهای مختلف را در این بخش در اختیار شما دوستان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم از دیدن این مدلها نهایت لذت را ببرید.

مدل هایلایت مو کوتاه مدل مش زیبا و جدید Hair mesh model (16)Hair mesh model (17)مدل های هایلایت بر روی موی بلند انواع مدل مش مو زیبا

برای محافظت از موهای مش شده بهتر است که از سرم کریستال و یا ماسک مو طبیعی استفاده نمایید. در این بخش از آرایش مو مجله آرگا انواع متنوع مش مو را ملاحظه کردید که امیدواریم این مدلها شما را در انتخاب نوع مش مورد نظرتان به خوبی راهنمایی کنند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *