دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

طراحی ناخن جدید و شیک با مدل های جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

زیبایی مدل طراحی ناخن برای خانم ها از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر شما تمایل دارید که از مدل های جدید دیزاین ناخن استفاده کنید مدل های طراحی ناخن جدید ادامه این مطلب می توانند بهترین ایده برای انتخاب شما عزیزان باشند.

برای دیزاین ناخن هایتان می توانید از انواع مدل های طراحی ناخن ساده و طراحی ناخن مدرن پرکار استفاده کنید. دیزاین ناخن نیازمند صبر و حوصله است و شما با تمرینات مکرر می توانید ناخن های خودتان را با مدل های زیبایی دیزاین کنید.

برای داشتن ناخن ها و انگشتان خوش فرم و خوش حالت بهتر است که از مدل های شیک و جذاب طراحی ناخن استفاده کنید. در ادامه این مطلب مدل های زیبا و مدرن طراحی ناخن را در اختیار شما بانوان عزیز و خش سلیقه ایرانی قرار داده ایم.

مدل های زیبا و جذاب دیزاین ناخن زنانه و دخترانه

مدل طراحی ناخن جدید و شیک

برای انتخاب مدل طراحی ناخن هایتان باید به رنگ پوست و فرم انگشت های خود توجه کنید. اگر فرم انگشت های شما قلمی و کشیده است بهتر است که از رنگ های لاک براق و درخشان برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید.

مدل دیزاین ناخن شیک و جذاب انواع مدل های شیک و جذاب دیزاین ناخن
برای ناخن های مدل عروسکی باید از رنگ های شفاف و ملایم استفاده کنید این ناخن ها مانند مدل ناخن های کودکان است.

مدل دیزاین ساده ناخن
اگر انگشتان باریک و بلندی دارید بهتر است که از رنگ های ملایم و روشن برای دیزاین ناخن های خود استفاده کنید لاک های اکلیلی برای این فرم ناخن ها نمی توانند انتخاب خوبی باشند.

مدل دیزاین ناخن
برای انگشتان با مدل پهن و کوتاه رنگ های تیره و متوسط می توانند بهترین ایده باشند.

  •  آرون گروپس

طراحی متفاوت ناخن
اگر می خواهید جذاب تر از همیشه به نظر برسید بهتر است که رنگ رژ لب و لاک ناخن خود را با یکدیگر ست کنید. مدل دیزاین ناخن مدرن را در تصاویر زیر مشاهده می کنید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند. از این مدل های می توانید بریا مدل  طراحی ناخن عروس نیز استفاده کنید.

دیزاین ناخن

مدل طراحی ناخن جدید و شیک   طراحی ناخن شیک انواع مدل های شیک دیزاین ناخن   مدل های شیک و جذاب طراحی ناخن زنانه و دخترانه   مدل جذاب و شک طراحی ناخن 2016 مدل طراحی ناخن زیبا انواع مدل های طراحی ناخن زیبا و شیک   مدل دیزاین ناخن   انواع مدل های شیک و جذاب طراحی ناخن    مدل طراحی نگینی ناخن مدل های زیبا دیزاین ناخن مدل های حرفه ای دیزاین ناخن   مدل دیزاین ناخن

مدل های طراحی ناخن مدرن برای کودکان

رنگ پوست یکی از عواملی است که در جذابیت طراحی ناخن های شما بسیار تاثیر گذار است. برای پوست های رنگ روشن بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که تیره هستند رنگ ها با پایه آبی می توانند ایده خوبی باشند.
پوست های تیره با اکثر رنگ ها همخوانی دارند و پوست ها با رنگ معمولی با رنگ های قرمز تیره بسیار زیبا و جذاب می شوند.

طراحی ناخن کودک شیک و جذاب طراحی ناخن برای کودکان

برای طراحی ناخن کودکان بهتر است که از رنگ های شاد و روشن لاک استفاده کنید. استفاده از شخصیت های کارتونی و عروسکی می تواند بهترین ایده برای طراحی ناخن فرزند شما باشد. در ادامه مطلب مدل طراحی ناخن مدرن برای کودکان را مشاهده خواهید کرد.

مدل طراحی ناخن جدید و فانتزی برای کودکان مدل های شیک و جذاب طراحی ناخن جدید کوکان مدل زیبا و شیک طراحی ناخن برای کودکان

برای طراحی ناخن ها با مدل های زیبا و پر کار باید تمرین مداوم و پشتکار داشته باشید. بهتر است که در مراحل اولیه طراحی ناخن ها از مدل های ساده استفاده کنید. مدل های شیک و جذاب طراحی ناخن جدید را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند. برای مشاده مدل های شیک و جذاب دیزاین ناخن به بخش طراحی ناخن مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *