دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طراحی ناخن کودکان جدید با طرح های فانتزی

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ دی ۱۳۹۴
  • ۰

طراحی ناخن کودکان نیازمند خلاقیت و ابتکار است شما می توانید در طراحی ناخن کودک از طرح های بچه گانه نظیر طرح عروسکی و شخصیت های کارتونی مشهور و گل های زیبا و … استفاده کنید در این مجموعه انواع مدل های دیزاین ناخن کودکان را مشاهده می کنید.

برای دیزاین ناخن کودکان سعی کنید از رنگ های شاد لاک و طرح های عروسکی استفاده کنید. دیزاین ناخن کودکان به طور کلی نیازمند صبر و حوصله زیاد است.

مدل های متنوعی از دیزاین ناخن برای کودکان وجود دارد که بیش از بیست مدل از این دیزاین ها را در این بخش از آرایش ناخن مشاهده خواهید کرد شما می توانید با الهام گرفتن از این طرح ها مدل های زیبا و جذابی را برای ناخن کودک خود دیزاین کنید.

مدل های طراحی ناخن

انواع مدل های جدید و شیک طراحی ناخن کودکان

قبل از اینکه ناخن های کودک خود را لاک بزنید بهتر است که ناخن های او را مرتب کنید و زیر سطح ناخن هایش را با کمک مسواک کهنه و یا برس ناخن به خوبی تمیز کنید. سپس ناخن ها را سوهان بکشید و بعد از اتمام سوهان کشیدن ناخن ها شروع به زدن لاک پایه بر روی ناخن کنید چند دقیقه صبر کنید تا لاک پایه به خوبی خشک شود سپس دیزاین ناخن بچه ها را انجام دهید و بعد از اتمام دیزاین ناخن و خشک شدن لاک ناخن ها بر روی سطح ناخن کودک خود برق ناخن بزنید. می توانید از طراحی ناخن ساده نیز برای کودکان استفاده کنید.

طرح های متنوع و ایده آل طراحی ناخن کودک

طراحی ناخن کودکان به شکل تاس مدل های متنوع طرحی ناخن دختر بچه ها مدل دیزاین ناخن به شکل میوه مدل طراحی برای ناخن کودکان مدل طراحی لاک ناخن 2016 طرح های ساده و متنوع لاک ناخن کودک طراحی ناخن به شکل توت فرنگی با رنگ های متنوع و جذاب لاک دیزاین ناخن کودکان

اگر تمایل دارید که ناخن های پا کودک خود را نیز طراحی کنید می توانید از این مدل طراحی ناخن ها برای طراحی ناخن پا او نیز استفاده کنید. در ادامه مطلب شما را با طرح های زیبا و خلاقانه طراحی کودکانه ناخن آشنا خواهیم کرد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل های طراحی ناخن ساده و خلاقانه طراحی ناخن برای کودک انواع مدل های دیزان ناخن 2016 طراحی ناخن کودکان به شکل عروسک   مدل طراحی ناخن کودکان با طرح های خلاقانه مدل طراحی ناخن جدید و شیک دختر بچه ها   طراحی ناخن کودکان 2016 طراحی ناخن کودک با طرح های متنوع و جذاب طراحی ناخن کودک 2016 به شکل آدم برفی مدل لاک ناخن کودکان

دیزاین ناخن کودکان با شخصیت های کارتونی

یکی دیگر از طرح هایی که بسیار مورد استفاده دیزان ناخن کودکان قرار می گیرد شخصیت های کارتونی است که در ادامه این مطلب مدل های متنوع و زیبا طرحی ناخن کودک با شخصیت های کارتونی را برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم.

مدل لاک ناخن دختر بچه ها مدل های متنوع دیزانی ناخن دختر بچه ها طرح عروسک باربی برای طراحی ناخن مدل زیبا و جذاب طراحی ناخن کودک مدل های دیزاین ناخن کودک 2016 مدل طراحی ناخن کودکان به شکل شخصیت های کارتونی

قبل از دیزاین ناخن کودکان، نظر کودک خود را درباره طرح ناخن بپرسید و سعی کنید ناخن های کودکتان را بر اساس طرح دلخواهش دیزاین کنید. برای مشاهده انواع مدل های دیزاین ناخن به بخش طراحی ناخن مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *