دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه هات چیپس و پنیر خوشمزه به سبک رستوران ها

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

شما علاقه مندان به آشپزی های نوین می توانید در این بخش با طرز تهیه هات چیپس و پنیر آشنا شوید. این غذا بسیار خوشمزه بوده و طعم عالی دارد.

اگر می خواهید، طعم بی نظیری از یک غذای فست فودی را بچشید، می توانید در این بخش با طرز تهیه هات چیپس و پنیر آشنا شوید. این میان وعده فوق العاده خوشمزه و عالی است و طعم بی نظیری دارد.

برای داشتن یک فست فود بی نظیر می توانید در آرگا با طرز تهیه ذرت مکزیکی و استیک پنیری آشنا شوید. این فست فودها فق العاده عالی هستند و طعم بی نظیری دارند.

نحوه پخت هات چیپس و پنیر

مواد اولیه:

  • چیپس ساده نمکی: ۳ بسته
  • قارچ: ۵ عدد بزرگ
  • کالباس یا ژامبون: ۳ پیمانه
  •  پنیر پیتزا: ۲ پیمانه
  • سس فرانسوی: به میزان لازم
  • پودر سیر و پودر آویشن: به میزان لازم

طرز تهیه هات چیپس و پنیر

طرز تهیه هات چیپس و پنیر:

برای داشتن این ترکیب بی نظیر و خوشمزه باید ابتدا فر را روی ۱۶۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید. زمان دهید تا فر به طور کامل گرم شود. چیپس ها را کمی خرد کرده و یک لایه از آن را درون سینی بریزید.

قارچ ها را که از قبل شسته اید و به خوبی آب آن ها کشیده است، اسلایسی کرده و  کنار بگذارید. در مرحله بعدی هم ژامبون ها را با استفاده از یک رنده درشت ریز کرده و روی سطح چیپس ها بریزید. شما می توانید از ژامبون های نگینی شده هم استفاده کنید.

در ادامه کار باید قارچ های ورقه ای شده را روی کالباس قرار داده و مقداری از سس فرانسوی و پودر آویشن روی ان بریزید. شما می توانید از مقداری پودر سیر هم استفاده کنید. روی این مواد را با استفاده پنیر پیتزا بپوشانید. این مراحل را ادامه دهید تا مواد شما تمام شود.

  •  آرون گروپس

شیوه تهیه هات چیپس و پنیر

شما در صورت دلخواه می توانید از فلفل دلمه ای نگینی شده هم استفاده کنید. روی لایه آخر که پنیر پیتزا ریخته اید هم مقداری قارچ و فلفل دلمه ای با رنگ های مختلف بریزید تا رنگ بهتری داشته باشد.

طرز تهیه هات چیپس و پنیر بسیار ساده است و شما با این روش می توانید یک غذای فوق العاده خوشمزه داشته باشید. این هات چیپس باید به مدت ۲۰ دقیقه درون فر قرار بگیرد. بعد از اینکه پنیرها به صورت کامل ذوب شد، می توانید ۳ دقیقه آخر آن را برای گریل شدن قرار دهید تا روی آن طلایی شود.

شما می توانید این غذای فوق العاده را با انواع سس های دست ساز خانگی هم سرو کنید. این پیش غذا گزینه بسیار مناسبی برای عصرانه و وعده های دوستانه شما خواهد بود که البته طرفداران زیادی هم دارد. این غذای فوق العاده را با همین روش ساده تهیه خواهید کرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *