دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

راهنمای انتخاب هدیه برای افرادی که دوستشان دارید

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

مناسبت‌های مختلف دلیل خوبی برای هدیه دادن به کسانی که دوستشان داریم است. این فرصت یک یادآوری کلاسیک است تا به کسانی که دوستشان داریم اعتراف کنیم. پروسه خرید هدیه و بسته بندی آن چندان زمان‌بر نیست اما خرید یک هدیه منحصربه فرد نیاز به فکر کردن و لیست کردن موارد موردعلاقه طرف مقابل دارد. ما یک لیست کاربردی داریم که شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

راهنمای انتخاب هدیه برای افرادی که دوستشان دارید

تدارکات جشن

اگر قرار است یک جشن بزرگ داشته باشید باید تمام کارهای جشن را از حدود یک هفته تا یک ماه قبل انجام داده باشید. برای یک جشن تولد شما نیاز به تم تولد و هدیه تولد دارید. می‌توانید یک جشن ساده داشته باشید و یا یک سالن بزرگ را به جشن اختصاص دهید. هزینه‌های مورد نظر تولد یا جشن مورد نظرتان را یادداشت کنید و بودجه‌ای که قصد دارید به این کار اختصاص دهید را در نظر داشته باشید. شما به کیک، بادکنک آرایی، شمع، وسایل پذیرایی، گل آرایی و کادو احتیاج دارید. اگر مهارت چندانی در برگزاری یک جشن ندارید بهتر است تا همه چیز را به فردی دیگر بسپارید تا بهترین نتیجه را از جشن مورد نظر داشته باشید. لیست کردن مهم‌ترین کاری است که باید ابتدا انجام دهید. تمامی اقلام و کارهای مورد نیاز خود را در یک دفترچه لیست کنید تا چیزی از قلم نیوفتد. پس از تدارکات می‌توانید به دنبال خرید هدیه‌ای مناسب باشید.

عطر و ادکلن

راهنمای انتخاب هدیه برای افرادی که دوستشان دارید

اگر به دنبال هدیه‌ای خوشایند برای طرف مقابل خود هستید خرید انواع عطر و ادکلن پیشنهاد ما به شما است. تنوع عطر آنقدر زیاد است که برای هر سلیقه‌ای رایحه‌ای خاص وجود دارد. با توجه به عطرهایی که فرد مورد نظرتان به خود می‌زند یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید. درضمن فراموش نکنید عطر مورد نظر را با توجه به فصل انتخاب کنید. عطری که برای فصل تابستان انتخاب می‌کنید باید رایحه‌ای خنک و ملایم داشته باشد. در این فصل گرمای هوا به شدت آزار دهنده است و عطری خنک و ملایم می‌تواند از سردردهای فصل تابستان بکاهد. برای زمستان و پاییز رایحه‌ای گرم و شیرین با نت‌های تنباکو، مرکبات و شکلات عالی هستند. برای فصل بهار می‌توانید عطرهای گلی را انتخاب کنید. رایحه‌ای ملایم که بیش از اندازه گرم یا خنک نباشد و بویی از مرکبات به همراه داشته باشد. نکته دیگری که در انتخاب عطر باید به آن توجه کنید قیمت آن است. عطرهای ارزان خط بو و ماندگاری کمی دارند و به همین علت ارزش خرید پایینی دارند. عطر یا ادکلن اصل یک هدیه ارزشمند است.

ساعت

راهنمای انتخاب هدیه برای افرادی که دوستشان دارید

هدیه دیگری که به شما پیشنهاد می‌کنیم ساعت مچی است. البته اگر شما اینطور برداشت کردید که می‌توانید ساعت دیواری به عنوان هدیه بخرید تا حد زیادی برداشت درستی داشته‌اید. اگر هدیه شما برای یک شخص است ساعت مچی انتخاب درست است اما اگر برای مهمانی به خانه شخصی می‌روید می‌توانید یک ساعت دیواری را به عنوان هدیه ببرید. ساعت مچی از هدایای لوکس و ارزنده‌ای است که می‌توان گفت هیچ کس از دریافت آن دلزده یا ناراحت نخواهد شد. اگر بر سر خرید هدیه دودل هستید و شخص مورد نظرتان حساسیت‌های خاصی دارد این انتخاب برای فرد مورد نظرتان به خوبی کار می‌کند و می‌توانید مطمئن باشید این یک هدیه بدون حاشیه است. برندهای متوع زیادی برای خرید ساعت وجود دارد و همچنین طرح‌های متنوع؛ سلیقه فرد مورد نظرتان را در خرید ساعت در نظر داشته باشید.

لوازم هوشمند

اکثر ما گوشی هوشمندی داریم که بسیاری از کارهای روزمره‌مان به آن وابسته است اما همیشه داشتن یک گوشی هوشمند بهتر برایمان خوشایند است. گوشی، ایرپاد و ساعت هوشمند از پرطرفدارترین لوازم هوشمندی هستند که می‌توانید به عنوان هدیه برای عزیزان خود تهیه کنید. آنها ارزش مالی بالایی دارند و گرانقیمت هستند و اگر به دنبال برطرف کردن نیاز کسی که دوستش دارید هستید این اقلام بسیار کاربردی‌تر از آنچه فکر می‌کنید هستند. باتوجه به بودجه خود می‌توانید تنها یکی از این موارد را تهیه کنید. اگر فرد مورد نظر گوشی هوشمند خوبی دارد شما می‌توانید تنها یک ساعت هوشمند یا یک ایرپاد به او هدیه دهید. با توجه به نیاز و سلیقه فرد هدیه مورد نظر را تهیه کنید.

لوازم آرایشی و لوازم برقی

احتمالا کمتر کسی به فکر خرید یک سشوار چرخشی یا برس دار می‌افتد اما این لوازم برقی واقعا مهم هستند و هرکسی به آنها احتیاج دارد. مدل‌های جدید سشوار حرفه‌ای چندکاره آنقدر عالی هستند که دیگر نیاز نخواهید داشت برای هر مهمانی به آرایشگاه بروید و هزینه زیادی را بابت صاف یا فکر کردن موهایتان بدهید. بابلیس، انواع اتوی مو و سشوار از بهترین هدایایی هستند که می‌توانید به کسی که دوستش دارید بدهید. لوازم آرایشی باکیفیت هم به اندازه یک سشوار خوب مهم است. از یک کرم پودر با کیفیت گرفته تا ریمل و خط چشم، لوازم آرایشی برای بیشتر زنان و دختران هدیه‌ای خوشایند است. اگر احساس می‌کنید هدیه‌ای که خریده‌اید کم به نظر می‌رسد می‌توانید چند قلم لوازم آرایشی را در یک پک هدیه قرار دهید. رژ لب‌های پاستلی، کانتور و کانسیلر‌های باکیفیت با بافتی مخملی که در اینجا معرفی شده‌اند و انواع پلت‌های سایه هدایای چشم گیری هستند.

کیف

همه خانم‌ها و البته آقایان به یک کیف جادار احتیاج دارند. انتخاب مدل به پای خودتان است اما با توجه به کیف‌های فرد مورد نظر یک مدل مشابه را انتخاب کنید. کوچک یا بزرگ، ساده یا تجملاتی؟ این سوال‌ها را قبل از خرید از خود بپرسید و به مدل مناسبی را مد نظر داشته باشید. یک کیف چرم ساده یا مدل‌های پوست ماری با زنجیر‌های ضخیم چطور است؟ اگر تنها یک کیف ساده برای استفاده روزمره می‌خواهید از رنگی استفاده کنید که با تمامی لباس‌های قابل استفاده باشد. مشکی رنگ مناسبی است اما می‌توانید از قهوه‌ای هم استفاده کنید. مدل‌های فانتزی‌تر کمی کوچک هستند. آنها تنها به اندازه یک گوشی هوشمند جا دارند اما هدیه خوشحال کننده‌ای هستند.

یک هدیه باید جدا از زیبایی کاربرد بالایی داشته باشد. احتمالا قصد ندارید هدیه‌ای به فرد موردعلاقه خود بدهید که از دریافت آن احساس خوبی نداشته باشد، اینطور نیست؟ اگر پاسخ شما بله است باید هدیه‌ای تهیه کنید که حداکثر کارایی را برای فرد داشته باشد تا از دریافت آن خوشنود باشد. البته این نکته که بعضی افراد بیش از اندازه پرتوقع هستند هم قابل تامل است.

نویسنده: سارااقبالی

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *