دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آرایش دخترانه ۲۰۲۳ با متدهای جذاب و میکاپ های زیبا

  • محدثه خاکشور
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

دختران گل مخلوقات زیبای خداوند، در رده های سنی مختلف علاقه به زیبایی، ولی متفاوت دارند. در رابطه با میکاپ که از سنین نوجوانی کم کم خیلی ساده آغاز و در جوانی کمی متفاوت می گردد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. با آمدن سال ۲۰۲۳ آرایش دخترانه ۲۰۲۳ نیز مورد توجه قرار می گیرد.

هر چه می گذرد بر تنوع و اقلام لوازم آرایشی و مدل و سبک های آرایشی افزوده می گردد. البته که میکاپ مطابق سلیقه فرد انتخاب و انجام می شود, ولی در نهایت نوع پوست، رنگ پوست، رنگ چشم و فرم چهره را باید در نظر گرفته و علاوه بر سلیقه فردی متنناسب با این ویژگی ها صورت بگیرد. اما موارد دیگری هم وجود دارد که موثر هستند, از جمله ی آن ها می توان به آرایش دخترانه و یا آرایش زنانه و نیز ترندهای آرایشی هر سال همچون ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ اشاره داشت. در این مطلب مجموعه ی زیبا و شیکی از آرایش دخترانه ۲۰۲۳ را جمع آوری و تقدیم نگاه شما می کنیم.

مدل هایی زیبا از آرایش دخترانه ۲۰۲۳

۵۰ آرایش دخترانه ۲۰۲۳ برای دخترخانم های خوش آرایش

هر بار که سال لباس نو به تن می کند، ایده ها، مدل ها، طرح ها و سبک های آرایشی، طراحی داخلی، پوشاک و … نیز جدید و متنوع می شوند. در سال ۲۰۲۳ هم ما شاهد این نوسازی و جدید شدن هستیم. البته که اگر خانم و یا دختر خانمی شیک پوش و خوش آرایش می باشید باید به زیبا، شیک و همچنین جدید و متناسب بودن میکاپ خود توجه داشته باشید. دختر خانم گل قطعا باید به دنبال آرایش دخترانه و ساده باشد. در محیط کار نیاز به آرایش رسمی و اداری و در مراسم و مهمانی ها نیاز به آرایش مجلسی  بوده و آرایش ساده روزانه مناسب خرید و حضورهای روزمره زندگی می باشد. در مطالب قبلی به آرایش ترند ۲۰۲۲ با متدهای جدید روز پرداختیم, در این مطلب می خواهیم ایده های جذاب و کاربردی از آرایش دخترانه ۲۰۲۳ را به تصویر بکشیم.
آرایش ملایم و زیبای ۲۰۲۳
آرایش خاص و ملایم ۲۰۲۳
آرایش زیبا و طبیعی ۲۰۲۳

آرایش جذاب و ملایم ۲۰۲۳

آرایش دخترانه با ایده های جذاب و جدید

آرایش دخترانه به چه نوع آرایشی گفته می شود؟

در آرایش دخترانه از میکاپ های تیره و غلیظ که صورت شما را پیرتر و با تغییر نشان می دهد, اجتناب می شود. در این نوع آرایش شرط اولیه و تمرکز بر داشتن یک پوست سالم و باطراوت است, پس مراقبت از پوست اهمیت زیادی پیدا می کند. به این صورت که ابتدا صورت خود را شسته و به کمک تونر تمیز نمایید. با روغن های گیاهی در طولانی مدت از پوستتان مراقبت می کنید و از استفاده کرم پودرهای سنگین که هم آرایشی سنگین و غلیظ را رقم می زنند و هم به شما آسیب می رسانند، بهره نمی برید.
در رابطه با دیگر لوازم آرایشی نیز می توان گفت از رژ لب های رنگ روشن و براق، برق لب، و ریمل حجم دهنده استفاده کنید که بهترین نوع آرایش دخترانه زیبا و جذاب محسوب می شود. البته گفته شد سلیقه ها و مکان های حضور نیز متفاوت می باشد که می توان کمی به آن تنوع بخشید، مثلا اگر در مجلسی حضور یافتید و نیاز به یک آرایش دخترانه مجلسی داشتید، می توانید از کی خط چشم زیبا و ساده گربه ای و یا اسموکی و نیز سایه چشم های ساده و یکرنگ و مناسب بهره ببرید.

آرایش زیبا و طبیعی ۲۰۲۳

آرایش دخترانه زیبا و جدید

ایده های زیبا و شیک آرایش دخترانه ۲۰۲۳

مدل های جذابی از آرایش دخترانه ۲۰۲۳

آرایش دخترانه و طبیعی برای سال جدید

آرایش دخترانه با ایده های جذاب و جدید

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آرایش دخترانه منحصر به فرد برای سال جدید

ایده های منحصر به فرد آرایش دخترانه ۲۰۲۳

شیوه های کاربردی برای آرایش دخترانه ۲۰۲۳

چگونه آرایشی زیبا و دخترانه در سال 2023 داشته باشیم؟

آرایش لاکچری ۲۰۲۳ برای دخترخانم های خوش آرایش

پوست در میکاپ دخترانه ۲۰۲۳

البته که مراقبت از پوست محدود به رده سنی خاصی نمی شود، و اگر علاقه مند به داشتن پوستی شفاف و زیبا هستید که شرط اولیه یک آرایش طبیعی و دخترانه می باشد, لازم است از پوست خود مراقبت کنید. برای این منظور عادت های بد را از زندگی خود حذف و روش های خوب را در زندگی خود به وجود آورید. یکی از شیوه های عادی و معمولی مراقبت از پوست، پاک کردن منفذه های پوست، مرطوب سازی پوست، بهره بردن از ضد آفتاب جهت پیشگیری از ابتلا به امراض پوستی می باشد. در نهایت هم از مرطوب کننده ای مناسب پوست خود ستفاده کنید.

به وسیله ی کرم «BB» و نیز کرم «CC» تیرگی پوست، زردی پوست، آکنه و جوش را پوشش بدهید. البته توجه داشته باشید برای داشتن یک آرایش طبیعی و دخترانه باید مقدار کمی از این کرم ها را استفاده کنید. نکته ای که باید به آن دقت کنید این که علاوه بر سنگین نبودن کرم پودر، رنگ کرم را متناسب با پوست خود برگزینید. البته برای به دست آوردن نتیجه ی مطلوب تر می توانید به جای کرم پودر از کانسیلرها به منظور پوشش دهی تیرگی پوست، اختلاف رنگ و زخم به وسیله ی اسفنج، برس آرایشی و یا انگشت دست بهره ببرید.

آرایش دوست داشتنی و ملایم ۲۰۲۳

میکاپ های جذاب دخترانه 2023

مدل های دوست داشتنی از آرایش دخترانه ۲۰۲۳

ایده های زیبای آرایش دخترانه ۲۰۲۳

میکاپ های جدید و ساده دخترانه 2023

چشم در میکاپ دخترانه ۲۰۲۳

چشم ها سهم مهمی در آرایش دلخواه شما دارند، در واقع با انتخاب هر یک از مدل های آرایشی چشم، می توانید نوع میکاپ خود را مشخص کنید. یک ایده ی جالب اینکه به کمک مداد و پودر روی مژه های چشمتان خطی به رنگ خاکستری و یا قهوه ای رسم نمایید تا چشمان شما برجسته تر گردد. در صورت تمایل به استفاده از سایه می باشید, سایه هایی با رنگ ملایم همچون بژ، صورتی، کرم را انتخاب کنید. در نهایت هم ریمل گزینه ای عالی می باشد که طول مژه های شما را کشیده تر و بر جذابیت چشم های شما می افزاید. می توانید از کمی ریمل سیاه و یا قهوه ای بهره ببرید.

آرایش دخترانه با ایده های شیک و به روز

در صورتی که تمایل به داشتن میکاپی ملایم اما با تعداد رنگ های متنوع و زیادتری را دارید؛ می توانید از مداد چشم های رنگی؛ خط چشم های آبی، سبز و صورتی را تجربه کنید. برای افزودن به جذابیت آن رژگونه ای به همین رنگ و رژ لب صورتی روشن را هم به کار ببرید. انتخاب مدل آرایش چشم اسموکی، خط چشم گربه ای و خط چشم دودی در کنار زیبایی دخترانه آرایش می توانند حسابی شما را جذاب و متفاوت کنند. مثلا از در آرایش اسموکی کمی خلاقیت به خرج داده و به جای رنگ های تیره از سایه های بژ و نیز قهوه ای بهره ببرید تا طبیعی و ملایم تر باشد.

ایده های خاص و زیبا آرایش دخترانه ۲۰۲۳

میکاپ دخترانه ۲۰۲۳ به شکلی دوست داشتنی

میکاپ های زیبا و ساده دخترانه 2023

آرایش دخترانه جذاب برای سال جدید

و اما چنانچه میکاپ گربه ای را می پسندید، می توانید بر روی خط چشم تمرکز کرده و با مدادی خیلی تیز، یک خط چشم کشیده رسم کنید, البته اگر خط چشم مصرفی مایع باشد نتیجه بهتری می گیرید. از رژ لب صورتی اصتفاده کنید تا آرایشی ملایم و غیر غلیظ داشته باشید. خط چشم های شیک دیگر نیز می توانند در صورت ساده و مناسب بودن انتخاب شوند.

ایده های تو دل بروی آرایش دخترانه ۲۰۲۳

ایده های جذاب و جدید آرایش دخترانه ۲۰۲۳

آرایش دخترانه و طبیعی برای سال جدید

آرایش دخترانه با ایده های محبوب و جدید

چگونه آرایشی زیبا و دخترانه در سال 2023 داشته باشیم؟

آرایش دخترانه با ایده های پرطرفدار و جدید

آرایش دخترانه زیبا برای سال جدید

میکاپ دخترانه ساده ۲۰۲۳

مدل هایی ناب از آرایش دخترانه ۲۰۲۳

میکاپ های جذاب و ساده دخترانه 2023

رژلب در میکاپ دخترانه ۲۰۲۳

در این نوع میکاپ که آرایشی ساده و طبیعی مدنظر می باشد, در قسمت گونه ها، برای سیب گونه می توانید از رژگونه خامه ای و یا پودری با رنگ های هلویی و یا صورتی بهره ببرید. رژ لب را فراموش نکنید، می توانید رنگ رژ لب و رژ گونه خود را ست کنید.

چگونه آرایشی زیبا و دخترانه در سال 2023 داشته باشیم؟

میکاپ دخترانه جذاب ۲۰۲۳

آرایش دخترانه با ایده های زیبا و به روز

آرایش جذاب و ملایم ۲۰۲۳

آرایش جذاب ۲۰۲۳ برای دخترخانم های خوش آرایش

چگونه آرایشی زیبا و دخترانه در سال 2023 داشته باشیم؟

میکاپ های شیک و ساده دخترانه 2023

آرایش دخترانه و ملایم برای سال جدید

آرایش دخترانه با ایده های زیبا و جدید

 

آرایش زیبای ۲۰۲۳ برای دخترخانم های خوش آرایش

میکاپ دخترانه ۲۰۲۳ به شکلی خاص

آرایش شیک و ملایم ۲۰۲۳

در این مطلب شما را با ایده های زیبا و جذابی از آرایش دخترانه ۲۰۲۳ آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *