دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۳۷ مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲ با متدهای جذاب و روز دنیا

  • محدثه خاکشور
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
  • ۰

در سال جدید اغلب دخترخانم های گل تصمیم می گیرند که چهره و استایل خود را با استفاده از مدل آرایش و مدل شینیون جدید و شیک تغییر داده و زیبا سازند. در همین مسیر آرگا ۳۷ مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲را به تصویر می کشیم.

اخیرا میکاپ طبیعی مورد توجه قرار گرفته و ترند شده و کمتر شاهد میکاپ های غلیظ و تند گذشته می باشیم که موجب شده تا شما علاوه بر صرف هزینه و زمان کمتر، پوستی شاداب و باطراوت تر داشته باشید. دخترخانم های گل با فرا رسیدن سال جدید به دنبال مدل های آرایشی شیک و ساده متناسب با مناسبت ها و مهمانی های مختلف از جمله عروسی، تولد و … هستند. در این مطلب آرگا مجموعه ای دیدنی و منحصر به فرد از مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲ را در اختیار شما قرار می دهد.

مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲ زیبا و منحصر به فرد

مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲ شیک و ایده آل

همانطور که گفته شد آرایش نچرال امروزه محبوب و منتخب می باشد که در سال ۲۰۲۳ و سال ۱۴۰۲ یکسری ترندهای آرایشی برای داشتن یک میکاپ جدید و زیبا موجود است که با به کار گرفتن آنها می توانید در عین سادگی و طبیعی بودن، به یک آرایش شیک و ترند دست پیدا کنید. محو نمودن هنری مهم برای آرایش نچرال محسوب می شود چرا که در غیر این صورت اصلا جالب نمی باشد. در رابطه با پوشش دادن تیرگی زیر چشم نیز می توانید چندین قطره به روی استخوان زیر چشم بچکانید، و یا با استفاده از روش لایه بندی مقداری کانسیلر بر روی این قسمت مالیده و نگذارید خشک گردد، بعد لایه دیگری را بمالید. در صورت تمایل میان ۲ لایه کانسیلر، از پودر فیکس بهره ببرید.

مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲ با استفاده از ترندهای آرایشی سال

۳۷ مدل آرایش دخترانه لاکچری و زیبا

ایده هایی زیبا از مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲

۳۷ مدل آرایش دخترانه فوق العاده و خاص

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل آرایش ایده آل و شیک ۱۴۰۲ برای دخترخانم ها

مدل آرایش منحصر به فرد ۱۴۰۲ برای دخترخانم ها

مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲ با استفاده از ترندهای آرایشی سال

آرایش دخترانه ۱۴۰۲ جدید و شیک

مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲ با استفاده از ترندهای آرایشی سال

ترندهای آرایشی دخترانه سال جدید

میکاپ مونو کروم (آرایش تک رنگ): چنانچه از جمله افراد علاقه مند به آرایش یکنواخت فاقد غلیظ و شلوغ بودن هستید، آرایش مونو کروم گزینه مناسبی می باشد. در واقع مونو کروم به آرایشی اطلق پیدا می کند که در آن برای میکاپ چهره، لب و چشم از پالت رنگی انتخاب شده باشد.

مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲ برای خوش سلیقه ها

آرایش دخترانه ۱۴۰۲ و چند ترند کاربردی

مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲ برای خوش آرایش ها

۳۷ مدل آرایش دخترانه جدید و ایده آل

لب قرمز و برجسته : آرایش لب به رنگ قرمز ترند ۱۴۰۲ و ترندهای سالهای سال از گذشته تاکنون است، در واقع می توان گفت که این آرایش و این رنگ هیچ وقت قدیمی نمی گردد، یک میکاپ کلاسیک و در عین حال ترند سال است که تاثیری جادویی و خیره کننده در چهره شما ایجاد می کند و نمی توان منکر این زیبایی شد.

37 مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲ برای جذابیت بیشتر

مدل میکاپ دخترانه ۱۴۰۲ شیک

ایده های نابی از مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲

آرایش دخترانه ۱۴۰۲ ترند و زیبا

آرایش لب براق: آرایش لب براق یکی از ترندهای سال ۱۴۰۲ محسوب می شود که البته به روش های مختلفی همچون استفاده از برق لب، رژ لب مایع، بالم لب و نیز لایه برداری و استفاده از اسکراب لب و … می توانید لب های براقی داشته باشید.

مدل آرایش لاکچری ۱۴۰۲ برای دخترخانم ها

آرایش دخترانه ۱۴۰۲ و چند ترند کاربردی

مدل آرایش زیبا و منحصر به فرد ۱۴۰۲ برای دخترخانم ها

داشتن ابروی طبیعی و کرکی : ابروهای طبیعی و کرکی یکی دیگر از ترندهای آرایشی ۱۴۰۲ است که البته پیش از این در دهه ۹۰ نیز ترند بوده و اکنون دوباره ریکاوری شده است. این نوع ابرو اکنون از پرطرفدارترین ابروها می باشد.

آرایش دخترانه ۱۴۰۲ و چند ترند کاربردی

مدل آرایش شیک ۱۴۰۲ برای دخترخانم ها

مدل میکاپ دخترانه ۱۴۰۲ لاکچری

سایه چشم ۲ رنگ : استفاده از دو سایه رنگ متضاد در کنار آرایش خنثی پوست، لب توصیه می کنند که در واقع آرایش چشم با سایه دو رنگ معمولا با کانتور چشم سیاه کلاسیک از ترندهای ۱۴۰۲ محسوب می گردد. مثلا آبی و صورتی، نارنجی و بنفش، قهوه ای و آبی و …

مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲ با استفاده از ترندهای آرایشی سال

ایده های متفاوتی از مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲

صورتی صاف و شفاف : صورت درخشان و یکدست یکی از اصلی ترین ترندهای آرایشی این سال به شمار می رود که با کمک هایلایتر می توانید آن را به مرحله انجام برسانید. هایلایترها در دو نوع کرم و پودر موجود هستند که موجب شفاف تر شدن صورت و بزرگ تر نشان دادن چشمهای شما گردد. با استفاده از هایلایتر بر روی بینی خود موجب باریک تر به نظر رسیدن، استفاده بر روی بالای گونه ها موجب برجسته تر شدن گونه ها، استفاده در زیر قوس ابرو موجب مشخص تر گردیدن چشمان شما و استفاده از آن بر روی قسمت لب بالایی موجب برجسته تر شدن آن می گردد.

۳۷ مدل آرایش دخترانه جذاب و جدید

آرایش مجلسی دخترانه

مدل آرایش زیبا ۱۴۰۲ برای دخترخانم ها

ایده های ایده آل و جذاب از مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲

مدل میکاپ دخترانه ۱۴۰۲ منحصر به فرد

آرایش دخترانه به سبک کره ای ها

آرایش دخترانه ۱۴۰۲ و چند ترند کاربردی

ایده های دوست داشتنی از مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲

آرایش دخترانه ۱۴۰۲ منحصر به فرد و ایده آل

۳۷ مدل آرایش دخترانه شیک

آرایش لایت دخترانه شیک و دوست داشتنی

مدل آرایش جذاب ۱۴۰۲ برای دخترخانم ها

در این مطلب نمونه هایی ایده آل و به روز از مدل آرایش دخترانه ۱۴۰۲ را تقدیم نگاه دوست داشتنی شما نمودیم تا با الهام گرفتن و در نهایت متناسب با سلیقه خود آن را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. برای مشاهده ایده های بیشتر و متنوع تر از آرایش دخترانه می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *